Volgens mij was de slimste in de serie. Que?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 03:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Was wel leuk geweest, alleen dan zou je dus krijgen dat Mauel per se als dom werd neergezet...
Nee, er was niemand slim.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 03:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Volgens mij was de slimste in de serie. Que?
Mja, vroeger hadden ze ook veel minder fantasie blijkbaar.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 03:21 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Manuel (Falty Towers), lag iets minder voor de hand.
42?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 03:29 schreef paddy het volgende:
[..]
Mja, vroeger hadden ze ook veel minder fantasie blijkbaar.
Ik las vanmiddag iets over de verandering van piet, maar ben het kwijt. Ging over dat de schrijver van dat boek dus eigenlijk heel weinig van Afrikaanse mensen wisten dat de veranderingen zijn gekomen doordat meer mensen met Afrikanen in contact kwamen. Dit kwam dus niet door de vroegere klagers volgens de schrijver.
Interessante stelling die je iets duidelijker moet stellen...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 03:29 schreef paddy het volgende:
[..]
Mja, vroeger hadden ze ook veel minder fantasie blijkbaar.
Ik las vanmiddag iets over de verandering van piet, maar ben het kwijt. Ging over dat de schrijver van dat boek dus eigenlijk heel weinig van Afrikaanse mensen wisten dat de veranderingen zijn gekomen doordat meer mensen met Afrikanen in contact kwamen. Dit kwam dus niet door de vroegere klagers volgens de schrijver.
Legend, zelfs mensen hebben hun behoefte gedaan van het lachen. qua timing ...ik heb me ziek gelachen.quote:
Hij is echt leuk idd...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 03:43 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Legend, zelfs mensen hebben hun behoefte gedaan van het lachen. qua timing ...ik heb me ziek gelachen.
Ja, die ken ik ook wel, hoewel zelf nooit gehad...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 03:47 schreef Drugshond het volgende:
Opvouwbaar visbak met magnetjes... heb ik echt gehad.
Toch kende Iran ook slavernij. En ja, Europese slavernij kwam later.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 03:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ze weet er sws weinig van af natuurlijk, met haar vraag hoezo zijn er 2 Santa's?
Ze zal wel bijgepraat worden over die Iraanse Zwarte Piet, hoewel ze dan wrs tegenwerpt dat Iran het oude Perzië niet bekend was met slavernij in de periode van de moderne expansie van Europa en dat het dus niet ter zake doet...
Meer naar 50 dan 40quote:
Voor een deel autobiografisch, Toon is in aperte armoe opgegroeid, wat ik altijd begrepen heb.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 03:52 schreef Drugshond het volgende:
Onsympathiek individu. Ik zette mijn schoen op 6-dec en ik was blij dat hij er nog stond.
Ben de bron kwijt want mijn pc liep vast. Kon het vanmiddag allemaal niet meer bijbenenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 03:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Interessante stelling die je iets duidelijker moet stellen....
Ja, maar dan heel lang geleden, tenzij het leven voor de gewone man onder the rule van de Sjah eigenlijk ook al een soort slavernij was, en dan nog eens gecontinueerd door het leven onder de Ayatollah, wat geen pretje was...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 03:57 schreef paddy het volgende:
[..]
Toch kende Iran ook slavernij. En ja, Europese slavernij kwam later.
[..]
Neeeh....?quote:Meer naar 50 dan 40
Probeer het even te vinden, want dat moet iets duidelijker...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 03:59 schreef paddy het volgende:
[..]
Ben de bron kwijt want mijn pc liep vast. Kon het vanmiddag allemaal niet meer bijbenen
december.....hartstikke koud...gaat hij op het dak staan lachenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 03:52 schreef Drugshond het volgende:
Onsympathiek individu. Ik zette mijn schoen op 6-dec en ik was blij dat hij er nog stond.
Denk dat toen nog veel speelgoed zelf werd gemaakt. Kinderen speelden ook veel meer buiten.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 03:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Voor een deel autobiografisch, Toon is in aperte armoe opgegroeid, wat ik altijd begrepen heb.
Ik weet eigenlijk niet van mijn oudere familieleden of sinterklaas op een zelfde manier werd gevierd als tegenwoordig. Zal dat tzt nog eens vragen. Toen zij kind waren, voor WO2, was er niet zoiets als een intocht, ook in de crisis jaren 30 wrs ook niet veel pakjesavond...
Morgen. Ben nu leeg.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 04:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Probeer het even te vinden, want dat moet iets duidelijker....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |