SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekkere vrouwelijke techno DJ's
Xosar.
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com
dat is nou jammerquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:13 schreef ThadCastle het volgende:
Maat van me ingezet op Ibra >2 goals.
Vraag ik hoeveel, zegt ie: 10 cent had ik nog maar
quote:
Dat soort gasten nemen na iedere training nog tig vrije trappen en penalties volgens mij..gewoon dagelijks knallen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:15 schreef Djeetje het volgende:
Hoelang zal Ronaldo op zijn penalty's hebben getraind ?
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat soort gasten nemen na iedere training nog tig vrije trappen en penalties volgens mij..gewoon dagelijks knallen.
beter gaat Srna nog even op de brommerquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:16 schreef BDIL het volgende:
Shakthar speelt een beetje pauper, beter zetten ze aan.
Vrijetrap 20 meter ook goed.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
beter gaat Srna nog even op de brommer
Wat een baasquote:
quote:
Ben bang voor een wissel voor hem straks..quote:
4k heel af en toe, maar steeds minder..en dat is dus op xboxquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:24 schreef Djeetje het volgende:
Verkopen jullie nog wel eens die chem styles voor 4,5k ?
Beestquote:
Man Uquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:25 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Deze funbet gaat hem ook worden
Wat had die voor quotering?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:25 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Deze funbet gaat hem ook worden
ruim 10 zo te zienquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:27 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wat had die voor quotering?
En wat zijn je 'non funbets' dan?
10.46quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:27 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wat had die voor quotering?
En wat zijn je 'non funbets' dan?
Als je zo denkt gaat het al verkeerdquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:29 schreef Djeetje het volgende:
Ik ga ook maar eens verdiepen in betting.
Doe nu af en toe een wedstrijdje, maar je kan er aardig geld mee verdienen
Bookmakers zijn rijker dan de gokkers.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:29 schreef Djeetje het volgende:
als je gewoon alles nadoet wat iwan doet maak je een fortuinquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:29 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Als je zo denkt gaat het al verkeerd
laat dat zo maar wegquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:29 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Als je zo denkt gaat het al verkeerd
GVD buitenkantquote:
Deze man weetquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als je gewoon alles nadoet wat iwan doet maak je een fortuin
haha ja dit is gewoon eng..zelfde seconde ookquote:
Dat lijkt me niet verstandig.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:29 schreef Djeetje het volgende:
maar wel grappig voor ons.quote:
Als jij luistert en niet denkt kan het nog wel.quote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maar wel grappig voor ons.
Krijg je niet alleen klaagposts over FIFA maar ook over zijn debiele bets
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als iemand zegt 'ik denk' zegt mijn vader altijd 'dat doet pijn zeker'![]()
Eboue 2 assists. Greg ook 2.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA deze man hilarisch
Nu weten we van wie je het hebt.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als iemand zegt 'ik denk' zegt mijn vader altijd 'dat doet pijn zeker'![]()
Ik luister altijdquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:32 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als jij luistert en niet denkt kan het nog wel.
lekkere recente quote van kevinquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:33 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[..]
Eboue 2 assists. Greg ook 2.
zit in de genen jaquote:
haha, als Sneijder zakt zie je hem niet meer!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:35 schreef BDIL het volgende:
Rossi,Pjanic en Santini halen is te doen. Hopen dat Sneijder zakt.
jezus wat slechtquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, als Sneijder zakt zie je hem niet meer!![]()
![]()
Dan heb je :quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, als Sneijder zakt zie je hem niet meer!![]()
![]()
Ik welquote:
Nee, hadden nog paar goede kansen op het eind alleen bayer heeft wel het balbezit.quote:
Nee, dat gaat me echt te ver.quote:
Laten we het hopen, Tim.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:45 schreef Tim86 het volgende:
Greg Janmaat gewoon basis straks op het WK hoor
Beleid van Louisquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:45 schreef Tim86 het volgende:
Greg gewoon basis straks op het WK hoor
Tegen kneuzenteams wel, maar hij kan niet verdedigen..toch wel onhandig.quote:
Was in 13 echt verschrikkelijk goedquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:49 schreef Ajacied7 het volgende:
Bijzonder om 105k neer te tellen voor Touré maar ik ga er van uit dat hij het waard is.
Hij is vast 150 keer beter dan Diabyquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:49 schreef Ajacied7 het volgende:
Bijzonder om 105k neer te tellen voor Touré maar ik ga er van uit dat hij het waard is.
Ik heb nu Dembélé staan maar die heeft voor mij geen emotionele waardequote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij is vast 150 keer beter dan Diaby
Kroaten bakken er weinig van vandaag.quote:
Geen rood manquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kroaten bakken er weinig van vandaag.
Chiellini
Ik ben er nog steeds niet overheen dat hij bij AZ is vertrokkenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:50 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik heb nu Dembélé staan maar die heeft voor mij geen emotionele waarde
Dat is Ogbonna ja.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:55 schreef Jorwol het volgende:
Staat Ogbonna nou linksback? Of is dat iemand anders?
2e geel toch? Dat is wel terecht..domme actie.quote:
Hij kreeg direct rood volgens mij.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
2e geel toch? Dat is wel terecht..domme actie.
Oh dacht direct roodquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Direct rood, had nog geen geel.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ja kom je hem ophalenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:57 schreef Djeetje het volgende:
Iemand die Geordie Shore seizoen 7 aflevering 6 voor me heeft ?
oh Sierd zei dat volgens mij..of iemand bij de NOS. Weet niet meer waar ik net langszaptequote:
startedfromthebottomnowwehere.gifquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:59 schreef ThadCastle het volgende:
Nou 1,5 euro winst vanavond.
Moet ergens beginnen
Geordie.Shore.S07E06.Webrip.x264-NoGrpquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:57 schreef Djeetje het volgende:
Iemand die Geordie Shore seizoen 7 aflevering 6 voor me heeft ?
Ja had gister teruggestort want mijn autisme wilde dat ik quitte staquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
startedfromthebottomnowwehere.gif
volgens mij hoor je stemmetjesquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oh Sierd zei dat volgens mij..of iemand bij de NOS. Weet niet meer waar ik net langszapte
Baasquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geordie.Shore.S07E06.Webrip.x264-NoGrp
Ibra trakteert hem.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:03 schreef Blistering het volgende:
Die keeper van Anderlecht is ook nog eens jarig blijkbaar
Vidal trapt keihard in het gras, vliegt over de kop door zijn eigen fout en gaat dan naar Modric wijzen die 5 meter van hem vandaan stond alsof het een overtreding was.quote:
Schopt in de grond (en vliegt over de kop) en wijst vervolgens naar Modric die 5 meter achter hem stond dat die een tackle gemaakt zou hebbenquote:
okequote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Toen ik het zag dacht ik ook: hier komt nog wel een gif van
quote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Vidal trapt keihard in het gras, vliegt over de kop door zijn eigen fout en gaat dan naar Modric wijzen die 5 meter van hem vandaan stond alsof het een overtreding was.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
Schopt in de grond (en vliegt over de kop) en wijst vervolgens naar Modric die 5 meter achter hem stond dat die een tackle gemaakt zou hebben
Net moest iemand hem alleen intikken.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zag die Hübschmann op zijn bek gaan dan
kkquote:
nee daar hebben ze net niet genoeg tijd meer voorquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:18 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
4 goals gaan ze niet meer scoren
quote:
?quote:
huh?quote:
Had ie er vandaag weer zoveel goed haha?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:46 schreef ThadCastle het volgende:
Iwan bereid je maar voor, morgen veel wedstrijden
Jaquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Had ie er vandaag weer zoveel goed haha?
Europa League, de grootste bookie goudmijn die er bestaat. Naast vriendschappelijke interlandsquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:46 schreef ThadCastle het volgende:
Iwan bereid je maar voor, morgen veel wedstrijden
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Europa League, de grootste bookie goudmijn die er bestaat. Naast vriendschappelijke interlands
EL is pure aids, zit maar over 3,5 bij Dinamo Zagreb die gaan hard onderuit zo.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Europa League, de grootste bookie goudmijn die er bestaat. Naast vriendschappelijke interlands
Ja idd valt echt te weinig over te zeggen. Al die kut ploegen die er mee doen en vaak wordt het niet serieus genomen. Jij laat het altijd voorbij gaan?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, mijn post was gewoon een feit. Als je erg selectief bent valt er best winst op te halen, maar je moet vooral oppassen met de "grote namen" en sowieso de clubs uit de topcompetities. Vaak B-teams en een ongemotiveerde boel, maar juist daar ontstaat vaak de value aan de andere kant. Voor combo's is het doorgaans al helemaal ongeschikt, al zijn combo's doorgaans sowieso suckerbets in mijn ogen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:49 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja idd valt echt te weinig over te zeggen. Al die kut ploegen die er mee doen en vaak wordt het niet serieus genomen. Jij laat het altijd voorbij gaan?
en bedankt hequote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, mijn post was gewoon een feit. Als je erg selectief bent valt er best winst op te halen, maar je moet vooral oppassen met de "grote namen" en sowieso de clubs uit de topcompetities. Vaak B-teams en een ongemotiveerde boel, maar juist daar ontstaat vaak de value aan de andere kant. Voor combo's is het doorgaans al helemaal ongeschikt, al zijn combo's doorgaans sowieso suckerbets in mijn ogen.
Haha oke dan blijf ik er mooi vanafquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, mijn post was gewoon een feit. Als je erg selectief bent valt er best winst op te halen, maar je moet vooral oppassen met de "grote namen" en sowieso de clubs uit de topcompetities. Vaak B-teams en een ongemotiveerde boel, maar juist daar ontstaat vaak de value aan de andere kant. Voor combo's is het doorgaans al helemaal ongeschikt, al zijn combo's doorgaans sowieso suckerbets in mijn ogen.
Wat?quote:
Gisteren heel even misschien, maar nu echt niet meer.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:59 schreef Ajacied7 het volgende:
Mkhitaryan als beste in 7 packs. Die zal nu wel wat waard zijn
Hij springt terug bij mijquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:59 schreef Roypsv het volgende:
https://www.facebook.com/pietitie/likes
moet je kijken hoe snel deze pagina likes krijgt als je constant refreshed. sick
Ik zie het al, 4k. Packs kopen is totaal niet winstgevendquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gisteren heel even misschien, maar nu echt niet meer.
Hamsik..die zou weleens heel goed kunnen zijn deze FIFA..ben benieuwdquote:
Hopsakeetjetwitter:Stackola_ twitterde op woensdag 23-10-2013 om 23:00:17Added @Wefut squad price checker. Support the independent sites! http://t.co/6hWIYShkRb http://t.co/wuSIOaFskv have a lot to offer reageer retweet
lol, op xbox minder dan de helft daarvanquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:00 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik zie het al, 4k. Packs kopen is totaal niet winstgevend
Nu wel Gerrard
Bronze packs openen heeft ook weinig zin nu er ook geen bronze IF isquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:00 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik zie het al, 4k. Packs kopen is totaal niet winstgevend
Nu wel Gerrard
De twee waar het team omheen gebouwd is, lijken mij het slechtstequote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hamsik..die zou weleens heel goed kunnen zijn deze FIFA..ben benieuwd
Slim zijn die jongens niet echt. Flikker tussendoor wat kortingsbonnen van Zalando erop met affiliatelink en je loopt binnen. Maak er een leuke zin van die slaat op dat Pietengebeuren etc.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:59 schreef Roypsv het volgende:
https://www.facebook.com/pietitie/likes
moet je kijken hoe snel deze pagina likes krijgt als je constant refreshed. sick
Met dat gezeik over zwarte Piet, luister je liever via Spotify naar een lied.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:02 schreef MolFan het volgende:
[..]
Slim zijn die jongens niet echt. Flikker tussendoor wat kortingsbonnen van Zalando erop met affiliatelink en je loopt binnen. Maak er een leuke zin van die slaat op dat Pietengebeuren etc.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:01 schreef Reemi het volgende:
Hopsakeetjetwitter:Stackola_ twitterde op woensdag 23-10-2013 om 23:00:17Added @Wefut squad price checker. Support the independent sites! http://t.co/6hWIYShkRb http://t.co/wuSIOaFskv have a lot to offer reageer retweet
(Ultimateteamtrading dus)
Dat sowieso ouwe reusquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Met dat gezeik over zwarte Pieter luister je liever via Spotify naar een lied.
Dit is echt het enige wat er nog ontbrak en waar ik dus Futhead voor gebruikte.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:01 schreef Reemi het volgende:
Heb je hem wel geverifieerd? Met zo'n code ging dat geloof ik..dan maken ze een cent over op je rekening met een bepaalde code in het opmerkingenveld.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:08 schreef Djeetje het volgende:
Hoe kon je meteen geld op je Paypal krijgen ?
Heb wel een rekening gekoppeld, maar er staat nog steeds 1-2 dagen
storten met idealquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:08 schreef Djeetje het volgende:
kun je nu ook prijzen checken op wefut?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:01 schreef Reemi het volgende:
Nee, dat komt met enkele weken.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:11 schreef Roypsv het volgende:
[..]
kun je nu ook prijzen checken op wefut?
dat kon toch al ? of wat begrijp ik hier niet..quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:12 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nee, dat komt met enkele weken.Het kan nu wel via UTT.
Je kunt de URL van je WeFUT-team nu invullen op UTT.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:13 schreef Roypsv het volgende:
[..]
dat kon toch al ? of wat begrijp ik hier niet..
Jaquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb je hem wel geverifieerd? Met zo'n code ging dat geloof ik..dan maken ze een cent over op je rekening met een bepaalde code in het opmerkingenveld.
Idealquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:08 schreef Djeetje het volgende:
ideal jonge aapquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:16 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Er staat dan 1-2 dagen
[ afbeelding ]
iDeal...dat is iets anders dan bankoverschrijving.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:16 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Er staat dan 1-2 dagen
[ afbeelding ]
Hoe doe ik dat ?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
iDeal...dat is iets anders dan bankoverschrijving.
Linken vanaf dumpert kan nietquote:
Nopquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:22 schreef Djeetje het volgende:
Gaat er nog geld naar Paypal als je er wat opzet ?
Bijvoorbeeld van 20 euro 10 cent naar paypal ofzo
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:23 schreef wieisboos het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)smeekt_Zlatan__.html![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |