abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132480731
Hee iedereen,
Ik vier Sinterklaas gezellig altijd met 2 families en we hebben nu lootjes getrokken. Ik heb mijn moeder (47) getrokken en beschik zelf niet over vele middelen, zoals interbankieren of een auto (ben pas 15). Mijn moeder werkt bij een visbedrijf, houdt van yoga en vindt dat ik altijd teveel geld uitgeef ;) Weet iemand een leuke surprise? Ik dacht zelf aan een soort van aquarium te makan,maar hoe? Ik wil het wel graag een beetje vies maken om haar terug te pakken na vorig jaar! En waar verstop ik het cadeautje (het is wel bij ons thuis)?
xxmexx
houdt van paardrijden, bakken en leuke dingen doen met vriendinnen
pi_132480936
Sinterklaas gaat niet door dit jaar, bespaar je de moeite.

Met vriendelijke groet,

VN
Je weet het niet?!
pi_132481108
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 17:35 schreef Impect het volgende:

Met vriendelijke groet,

VN
Haha ja inderdaad, wat een gedoe! Nouja ik vier het gewoon, zwarte piet is niet uitgenodigd alleen Sinterklaas!
pi_132481160
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 17:35 schreef Impect het volgende:

Met vriendelijke groet,

VN
-XOXO-
pi_132481162
Jullie hebben vroeg lootjes getrokken :D
Nou, eens zien... je kunt altijd een baksteen inpakken en er een hoop stroop en zaagsel op gooien. Dat wordt gegarandeerd een smeerboel.

Qua verstoppen: ergens waar ze sowieso niet komt. Bijv. achter de gereedschapskist van je vader ofzo.
Zou 'm sowieso zo laat mogelijk maken ivm met de rommel.
(Un)masking for the greater good.
pi_132481325
quote:
3s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 17:45 schreef Natalie het volgende:
Jullie hebben vroeg lootjes getrokken :D
Nou, eens zien... je kunt altijd een baksteen inpakken en er een hoop stroop en zaagsel op gooien. Dat wordt gegarandeerd een smeerboel.

Qua verstoppen: ergens waar ze sowieso niet komt. Bijv. achter de gereedschapskist van je vader ofzo.
Zou 'm sowieso zo laat mogelijk maken ivm met de rommel.
Hmmm, goed idee van die baksteen, maar niet echt persoonlijk? Of hoe maak je dat persoonlijk?
pi_132481404
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 17:50 schreef xxmexx het volgende:

[..]

Hmmm, goed idee van die baksteen, maar niet echt persoonlijk? Of hoe maak je dat persoonlijk?
Hmmm... nou, die surprise kan ook een afleidingsmanouvre zijn. Als ze die baksteen heeft uitgepakt (en de halve vloer onder de smurrie zit), geef je haar een yogaboek/mat/bal met een lief gedicht. Dan is ze meteen wat minder boos om de rommel. Je moet het wel een beetje tactisch spelen, of course.
(Un)masking for the greater good.
pi_132482515
Glazen bak pakken, visjes maken van stukjes wortel, en de bak vullen met gelatinepudding. ^O^
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 11:47:29 #9
379794 thats_meh
Wil je een koekje?
pi_132544048
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 18:30 schreef valentijn101 het volgende:
Glazen bak pakken, visjes maken van stukjes wortel, en de bak vullen met gelatinepudding. ^O^
LEUK!!
Dit was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?
pi_132546213
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 18:30 schreef valentijn101 het volgende:
Aan zoiets zat ik ook te denken, vooral die gelatinepudding ~O>
Somebody that I used to know
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')