quote:
quote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:51 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Die ken ik nog niet ...
Kom eens langs
Haiquote:
Wat is verquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:52 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Hai
En fubar ik denk dat het handiger is als je naar de winkel gaat en daar ruikt want volgens mij woon je ver weg.
hai sofquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:52 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Hai
En fubar ik denk dat het handiger is als je naar de winkel gaat en daar ruikt want volgens mij woon je ver weg.
ik woon in australiequote:
hey gianquote:
Das toch niet ver, paar uurtjes met het vliegtuigquote:
mag ik op bezoek komen?quote:
okequote:
Zekers, wil ik ook nog wel naar toe.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:01 schreef Crack_ het volgende:
Pripyat lijkt me ook echt tof om ooit te zijn.
*boekt vliegticket*quote:
Chernobylquote:
tot hoe ver in de dead zone mag je tegenwoordig?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:01 schreef Crack_ het volgende:
Lijkt me juist indrukwekkend,plek waar de tijd al zeker 20+ jaar semi stil staat.quote:
Niet alleen je haar.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:07 schreef Fok-it het volgende:
Iemand ervaring met Kinki-kappers?
Over 8 minuten wordt mijn haar daar verbouwd
je chick.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:07 schreef Taexon het volgende:
[..]
Waarvan?
@ werk? genoegmaar niet boeiend voor in de sc
quote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:01 schreef Crack_ het volgende:
Weheheh bend overquote:
That's kinkyquote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je chick.
jouw foto's zijn altijd boeiend.
Oh toch niet?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:09 schreef Taexon het volgende:
[..]
Genoeg op facebook en anders zoek je fok maar af
Nee zijn ze niet
Ik zal wel met een pijnlijke reet de deur uitlopen dan.quote:
Ik gok een jaar of 12quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:11 schreef badschaap het volgende:
Je bent echt een hoer, dat je met de ene jongen na de andere jongen neemt en dan weer dumpt
Wie had ik eerst dan kanker mongooltje ik ben geen hoer gooi jezelf aub voor de trein ok, ik heb het niet zonder een reden uit gemaakt en voor hem heb ik al een half jaar geen boy gehad hshahaha pls val dood plsssssdd
dat antwoord ook van me collega![]()
damn wat een domme kut is het ook![]()
Betalen in natura noemen ze dat fokkie.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zal wel met een pijnlijke reet de deur uitlopen dan.
pilletjes vergeten vandaag?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:11 schreef badschaap het volgende:
Je bent echt een hoer, dat je met de ene jongen na de andere jongen neemt en dan weer dumpt
Wie had ik eerst dan kanker mongooltje ik ben geen hoer gooi jezelf aub voor de trein ok, ik heb het niet zonder een reden uit gemaakt en voor hem heb ik al een half jaar geen boy gehad hshahaha pls val dood plsssssdd
watquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:11 schreef badschaap het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |