Dit denk ik dus eigenlijk ook.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat is prima maar ze hoeft toch niet meteen alle fijne kneepjes van je te weten!?
Ik ga nu roze koeken vretenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:21 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb zin om te eten maar heb net mn avondeten op grr.
Same, maarja we zijn niet allemaal t zelfde. Weet ook wel vriendin die dolgraag 1000 gedichten en kusjes en weet ik veel wat wilquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:20 schreef Xeor het volgende:
[..]
Dit denk ik dus eigenlijk ook.
Als een vrouw voor mij gelijk gedichten zou gaan schrijven zou ik afstand nemen.
Ja daar heb je dan weer wel gelijk inquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Same, maarja we zijn niet allemaal t zelfde. Weet ook wel vriendin die dolgraag 1000 gedichten en kusjes en weet ik veel wat wil.
Vastquote:
Dit ja, en als het dan misgaat voortaan naar Xeor en Crack luisteren!quote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit ja, en als het dan misgaat voortaan naar Xeor en Crack luisteren!
Preciesquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit ja, en als het dan misgaat voortaan naar Xeor en Crack luisteren!
Mensen van halverwege twintig die praten over levenservaring?quote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:25 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Mensen van halverwege twintig die praten over levenservaring?
Mensen van 40-50 hebben levenservaring
Nou nee want die hebben al een tijdje een vast iemand en wij zijn nog aan 't hosselen of we hebben dat niet zo heel lang geleden gedaan.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:25 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Mensen van halverwege twintig die praten over levenservaring?
Mensen van 40-50 hebben levenservaring
Ach, ze lijkt me wel een typ die het kan waarderen, en anders zit ik er maar naastquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou nee want die hebben al een tijdje een vast iemand en wij zijn nog aan 't hosselen of we hebben dat niet zo heel lang geleden gedaan.
Sinds zaterdagnacht 3 uur, toen we dat halflam gingen doenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:27 schreef Crack_ het volgende:
Trouwens Porkieboontje, hoe lang deed jij al hotornot?
ik weet de reden welquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:28 schreef Toto69 het volgende:
Hotornot werkte bij mij ook al niet, kreeg nooit wat terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |