Te jong. NEXT!quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:27 schreef Bartjebart het volgende:
Ik kwam vandaag op een school met wel een hele leuke onderwijsassistent in de klas
Het was geen stagiaire hequote:
Hahahahaha nee dat kun je echt niet serieus concluderen hoorquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:54 schreef Ang3l het volgende:
O ja, ik denk altijd aan jonge broekkies bij onderwijs assistenten.
Anders was ie wel leraar.
Ik kan me niet herinneren dat wij op de basisschool ooit Onderwijs assistenten hadden, afgezien van de paar stagiares eigenlijk....quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hahahahaha nee dat kun je echt niet serieus concluderen hoor
Er zijn er ook genoeg die hier bewust voor kiezen omdat ze niet de behoefte hebben om de eindverantwoordelijkheid over een groep te dragen
Ja, van jou had ik dat ook wel verwachtquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:04 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Stagiairs kunnen ook leuk zijn.
We hadden er drie op de middelbare school, die hielpen bij natuurkunde en bio. TOA's. Maar op de basisschool niet nee.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat wij op de basisschool ooit Onderwijs assistenten hadden, afgezien van de paar stagiares eigenlijk....
In basis kom je ze ook vooral tegen op het speciaal (basis)onderwijs en afhankelijk van de populatie ook wel eens in het reguliere basisonderwijs.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat wij op de basisschool ooit Onderwijs assistenten hadden, afgezien van de paar stagiares eigenlijk....
Ter ondersteuning van zware taken. Kijk, wij waren brave katholieke knulletje sop de St Josephschoolquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
In basis kom je ze ook vooral tegen op het speciaal (basis)onderwijs en afhankelijk van de populatie ook wel eens in het reguliere basisonderwijs.
*denk denk*quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
We hadden er drie op de middelbare school, die hielpen bij natuurkunde en bio. TOA's. Maar op de basisschool niet nee.
Ik heb het dan wel over universitair opgeleide stagiairs. Afstudeerders, net afgestudeerden. Zo rond de 25 jaar.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, van jou had ik dat ook wel verwacht
Ik was 23 toen ik mijn Drs kreeg anders hoorquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:45 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ik heb het dan wel over universitair opgeleide stagiairs. Afstudeerders, net afgestudeerden. Zo rond de 25 jaar.![]()
Pretstudie.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was 23 toen ik mijn Drs kreeg anders hoor
Wij hadden ze vroeger op de basisschool ook niet hoorquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ter ondersteuning van zware taken. Kijk, wij waren brave katholieke knulletje sop de St JosephschoolGeen extra mankracht nodig!
Da's hipquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:53 schreef Bartjebart het volgende:
Waarom dragen mannen ringen om hun middelvinger?
(ik dacht altijd dat dat zo'n ding was wat je deed als je homo wasNet als een duimring in eerste instantie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |