kan natuurlijk ookquote:Op maandag 30 december 2013 19:50 schreef Solidberg het volgende:
gewoon contant betalen, heb mijn S4 voor 250e gehaald via Marktplaats
Op tweakers had iemand een prachtige s4 kloon gekocht via marktplaats.quote:Op maandag 30 december 2013 19:50 schreef Solidberg het volgende:
gewoon contant betalen, heb mijn S4 voor 250e gehaald via Marktplaats
Oja die dingen zijn ook massaal in de omloop...quote:Op maandag 30 december 2013 20:59 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
Op tweakers had iemand een prachtige s4 kloon gekocht via marktplaats.
Inboedel verzekering?quote:Op donderdag 2 januari 2014 09:28 schreef dimmak het volgende:
Heeft er iemand een goedkoop adresje voor een kit om mijn scherm te vervangen. In deze dronken.. ehm.. Donkere dagen heeft mijn telefoon geen goed gedaan.
hoeveel datalimiet en hoeveel minuten?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:17 schreef Fiorano het volgende:
Net m'n S4 gehaald, 2 jarig 4G abbootje bij Hi voor 37.50 en een gratis toestel. Kon zat slechter. Nu nog even een smart Cover bestellen
100 minuten en 1gig, maar omdat ik KPN Compleet heb krijg ik alles verdubbeld. Effectief dus 200 minuten en 2 Gigquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:23 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
hoeveel datalimiet en hoeveel minuten?
Ergens bij geluid staat een instelling waarop je telefoon automatisch stil gaat op bepaalde tijden.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:54 schreef J0ycie88 het volgende:
Misschien hebben is hier iemand met een oplossing. Mijn telefoon zet zich uit zichzelf op stil soms. Kan dit iets ket instellingen te maken hebben? Vind het namelijk verschrikkelijk irritant!
Dat kan ik dus allemaal niet vinden op mijn telefoon..quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:02 schreef znarch het volgende:
[..]
Ergens bij geluid staat een instelling waarop je telefoon automatisch stil gaat op bepaalde tijden.
Bij mij heet het quiet hours. Zal bij jou ook zoiets zijn. Of nachtmodus. Kijk daar eens.
Terug ingedrukt houden.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:25 schreef nikky het volgende:
Er zit een wit aantikding op het scherm. Wanneer je dit aantikt, dan komt er een menubalk naar voren. Dit ben ik kwijt. Als in: dit staat niet meer op mijn scherm. Iemand een idee hoe ik dit weer terugkrijg?
Zie hier bij de Google links van het beeld.
[ afbeelding ]
Ik heb hem gevonden. Dank je wel!quote:
Dit heb ik ook gehad. Mijn accu was toen licht opgeblazen. Je zag een kleine bolling in de batterij. Ik heb hem toen opgestuurd en heb een nieuwe batterij gekregen!quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:55 schreef Tijgerprint92 het volgende:
Mijn telefoon gaat sinds de laatste update telkens uit en probeert dan opnieuw aan te gaan maar als het Samsung logo dan verschijnt schakelt hij weer uit en begint het weer opnieuw. Iemand enig idee waar dit door kan komen? Als ik hem vervolgens in de oplader stop en weer probeer aan te doen is er niets aan de hand.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |