schijnt toch vooral een vbl dingetje te zijn heb ik het ideequote:
alleen xcachet eigenlijkquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
schijnt toch vooral een vbl dingetje te zijn heb ik het idee
maar zullen veelal van jng af komen ja
okequote:
alle ajaxieden hebben ruzie om xcachet?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
alleen xcachet eigenlijk
Ja, nouja vooral 49quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:39 schreef Elan het volgende:
Crack_ jij postte toch ook altijd in ONZ-radio?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
xcachet had een tijdelijke ban in VBL omdat niemand haar mocht.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke![]()
[..]
alle ajaxieden hebben ruzie om xcachet?
ze is zelf een ajacied dacht ik?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke![]()
[..]
alle ajaxieden hebben ruzie om xcachet?
Ja xcachet en Elan kunnen elkaar beter DMenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
schijnt toch vooral een vbl dingetje te zijn heb ik het idee
maar zullen veelal van jng af komen ja
ja, maar xcachetquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:40 schreef Elan het volgende:
[..]
xcachet had een tijdelijke ban in VBL omdat niemand haar mocht.
ook een optiequote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:41 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ja xcachet en Elan kunnen elkaar beter DMen
Ik vind haar niet zo heel leuk meer eigenlijkquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar xcachet
[..]
ook een optie
ik ook niet, maar dat is meer de haar entouragequote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:43 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik vind haar niet zo heel leuk meer eigenlijk
Dikke mehhquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook niet, maar dat is meer de haar entourage
cachet zelf vind ik wel aardig
quote:
Hé wat?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |