ik ook niet. zeker tot half 11 vanavond nietquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:43 schreef Elan het volgende:
Oh boy ik ga ook niet meer drinken voorlopig.
ga weg hierquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:43 schreef Elan het volgende:
Oh boy ik ga ook niet meer drinken voorlopig.
Ja ook, maar was paniekaanval man. Heb nu nog steeds hartkloppingen. Maar meer gewoon in het algemeen, gaat niet goed namelijk.quote:
jij gaat net zo verslaafd als ons wordenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:48 schreef JanCees het volgende:
ik post ook relatief veel gezien mijn gemiddelde
punto*quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:51 schreef Elan het volgende:
Niet naar Tjackie luisteren aub die rijdt in een Fiat Panda en verliest altijd met Fifa.
nee, jij bent een kloonquote:
ksst, ga eens weg jijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ja ach, boeiendquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan is het niet goed, dat heb ik ook.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ksst, ga eens weg jijZe moet aan dr verslag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
jawel, begin die dagelijkse emotionele katers moe te wordenquote:
niet goed geregeld als je dat ik je vakantie moet doenquote:
Ik drink dan gelukkig niet meer dagelijksquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jawel, begin die dagelijkse emotionele katers moe te worden
jaquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:55 schreef Elan het volgende:
Wel kut als je elke dag gewend bent te drinken om dan ineens stoppen inso.
Tenminste je dronk toch (bijna) elke dag?
Dat is niet kut. Daar kiest hij zelf voor en dat is wel verstandig.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:55 schreef Elan het volgende:
Wel kut als je elke dag gewend bent te drinken om dan ineens stoppen inso.
Tenminste je dronk toch (bijna) elke dag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |