Om vervolgens op straat te waaien en overgereden te worden door een fietser.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:00 schreef tong80 het volgende:
Ik vang ze in WC-papier en leg ze buiten uit het raam.
Je hebt zojuist 38 van de 50 euro die ik nooit meer terug zal krijgen goed gemaakt met deze paint/shopquote:
De overige 12 kun je declareren bij Monuta. Die tellen het wel bij de rekening voor de familie...quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:39 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Je hebt zojuist 38 van de 50 euro die ik nooit meer terug zal krijgen goed gemaakt met deze paint/shop
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:02 schreef Trollscience het volgende:
Stop hem in je crusher en rol hem door je joint, een waardige crematie.
Ik heb begrepen dat Archibald 937 broers en zussen nalaat, dus dat komt wel goed.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:41 schreef HaJee het volgende:
[..]
De overige 12 kun je declareren bij Monuta. Die tellen het wel bij de rekening voor de familie...
Archibald zal dus nog opgebaard liggen tot Monopoly er is.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:26 schreef Moira. het volgende:
Er is nu niet veel meer van hem over, de Archibald die wij allen kenden en lief hadden is niet meer
Maar hij ligt vast lekker, zo
Nouja zegquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:19 schreef Woestijnvos het volgende:
Net goed voor hem dat hij mag rotten in de hel.
Toch een besloten plechtigheid dus, erg jammer. Ik heb nog een keer met Archibald een pint gedronken ergens in Oost-Duitsland, aardige kerel was het. Erg spraakzaam, alleen had hij van die enge ogen (alsof ze je achtervolgden). Veel sterkte, ik zal kijken of ik nog een bosje bloemetjes o.i.d kan sturen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:13 schreef Moira. het volgende:
Ik kom er net achter dat ik straks een afspraak met de huisarts heb, en daarna is het alweer donker
De plechtige dienst met Moirapoly zal tot morgen moeten wachten. Incl fotoverslag uiteraard voor de mensen die niet bij dit afscheid kunnen zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |