quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:47 schreef lurf_doctor het volgende:
Stoel pakken, poten en armleuningen er af en neerleggen
handig!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:54 schreef kovenant het volgende:
ik heb bij brief in aanvraag neergezet dat ik de huidige materialen ging gebruiken om een oprit aan te leggen
niks op gehoord dus was OK.
stoep verlaagd zodat het netjes en toegankelijk afloopt en de grote zware stoepranden onderkant uitgegraven en blok hout en flinke hamer naar beneden geslagen.
kostte ons niks zo
Ik ben geen stratenmaker dus dacht dat stoel een of andere term was in die wereld.quote:
zo dacht ik ookquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:21 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ik ben geen stratenmaker dus dacht dat stoel een of andere term was in die wereld.
zo telezen wel jaquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:24 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Dus als ik het goed begrijp wil je je auto in je voortuin parkeren?
Zie ik weleens in een volksbuurt.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:08 schreef kovenant het volgende:
[..]
zo telezen wel ja
hebben wij ook, nog net niet geasfalteerd en 2 auto's erop
ideaal
Zolang het niet de constructie van een uitrit heeft, mag dat ook nog. Netjes is anders wat.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:54 schreef Gieliovd het volgende:
En dan parkeert er iemand aan de stoep voor je deur.
nee dat kan niet, is parkeerzone en er zijn alleen aan de andere zijde parkeervakken. Daarnaast komt er een uitrit. Als iemand parkeert buiten de parkeervakken en voor een uitrit... tja dan hebben de stadswachten feestquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:54 schreef Gieliovd het volgende:
En dan parkeert er iemand aan de stoep voor je deur.
Als je toestemming van de gemeente vraagt wel....quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:01 schreef Gieliovd het volgende:
Zo gemakkelijk is het ook niet opeens een uitrit lijkt me. Als dat zo was dan ging ik morgenavond nog de stoep verlagen. Dan had ik een uitrit en dus een privé parkeerplaats.
precies, wij zijn eerst bij de gemeente geweest. de aanvraag gedaan. dan buigt een ambtenaar zich erover en geeft dan goed- of afkeuring. vervolgens dien je de aanvraag in en is er volgens mij een period van 8 weken gedurende de buren/belanghebbende bezwaar mogen aantekenen. Gebeurt dit niet dan kun je beginnenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je toestemming van de gemeente vraagt wel....
Mits je die toestemming krijgt.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:38 schreef bluemoon23 het volgende:
http://www.holland-stenen(...)k-vb-komo-grijs.html
geen verzend kosten oid ?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:02 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]nice, dit is precies wat ik zoek. En helemaal niet zo duur. Ik ben dan met ongeveer 150-200 euro klaar (wel zelf aanleggen dan) ipv 400,- via de gemeente
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |