SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekkere vrouwelijke techno DJ's
Xosar.
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door Zhano op 23-10-2013 10:09:03 ]
^quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:54 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Haha ik zat ook nog echt te denken, waarom moet dit in de OP.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:54 schreef Zhano het volgende:
[..]
Not mine. Kom maar door met die plaatjes
vrouwen met brillenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:06 schreef Johnbon het volgende:
Die blonde in de op nuen jou 2e en 4e plaatje FC Suarez
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:14 schreef DuTank het volgende:
Ja leuk, lekkere wijven met een bril. Maar dit is toch echt de realiteit:
[ afbeelding ]
Dm je gamerstag gr grquote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:05 schreef byah het volgende:
ik kan vanmiddag ook wel op de xbox, ben ook fokking slecht
her en der wat discards de deur uit kan je net nog wat profit pakken op mullerquote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:17 schreef Watertanden het volgende:
Vandaag helaas geen inkopen in informs..
Heb maar 6k
Ga je mond spoelen!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
her en der wat discards de deur uit kan je net nog wat profit pakken op muller
of wilde je massaal hazards inslaan ?
Ik heb me focus op muller:)quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
her en der wat discards de deur uit kan je net nog wat profit pakken op muller
of wilde je massaal hazards inslaan ?
ik op die ene verrassende silver die niet in de predictions staatquote:
Profit pakken op Muller zeg jij? Of bedoel je gewoon de NIF?quote:
linkquote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:23 schreef over_hedge het volgende:
Zit net wat te lezen over fifa 14 op de nieuwe consoles. Zitten toch nog wel veel verbeteringen inBen echt benieuwd.
nu kopen 4 uur verkopenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:24 schreef DuTank het volgende:
[..]
Profit pakken op Muller zeg jij? Of bedoel je gewoon de NIF?
Uhm dan moet ik even zoekenquote:
http://www.easports.com/f(...)off-features-previewquote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:25 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Uhm dan moet ik even zoekenWas via een twitter link op mijn telefoon
En weet mijn inlog van twitter niet meer
Dus kan alleen op mijn telefoon kijken.
Wat is verstandiger als RW of RMquote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nu kopen 4 uur verkopeneasy money. als hij tenminste een IF krijgt (maar die kans is groot)
quote:
Valt wel meequote:
Ja ik krijg ze thuis gestuurd dus ik vraag me af of ik wel tijd heb om ze te verkopen. Ga denk ik zelf welquote:
Ga denk ik zelf welquote:
Die jaquote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:27 schreef Zhano het volgende:
[..]
http://www.easports.com/f(...)off-features-preview
Njah leuk en aardig al deze rand-dingetjes maar wss speelt het nog steeds als een natte krant...quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Die jaToch best veel dingen die ze beloven dat er anders zijn. Ben dus heel erg benieuwd of het ook echt beter speelt. Wie gaan er allemaal een ps4 halen over 1.5 maand?
moet ik alles voorkauwenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:28 schreef Watertanden het volgende:
[..]
Wat is verstandiger als RW of RM
trail ja?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:31 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
moet ik alles voorkauwentrail and error my friend.
Daar ben ik dus zo benieuwd naar. Op de e3 enzo vonden de youtubers de next gen versie wel een stuk beter.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:29 schreef Zhano het volgende:
[..]
Njah leuk en aardig al deze rand-dingetjes maar wss speelt het nog steeds als een natte krant...
he zit hier ook nog even met 38 man die DMt over hoe ze profit maken tijdens TOTW jaquote:
sommige wel sommige nietquote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:33 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ben je niet al veel te laat als je nu nog bijna zekere TOTW spelers gaat inkopen?
Ja Müller eigenlijk wel (Xbox), want die heb ik vorige week gekocht voor 3.7k en is nu 4.9k BINquote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:33 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ben je niet al veel te laat als je nu nog bijna zekere TOTW spelers gaat inkopen?
ps redelijk steady nog steeds op 6.8Kquote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:34 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja Müller eigenlijk wel (Xbox), want die heb ik vorige week gekocht voor 3.7k en is nu 4.9k BIN
Tijden ja?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:33 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
he zit hier ook nog even met 38 man die DMt over hoe ze profit maken tijden TOTW ja
kom toch niet aan werken toe met jou zoquote:
nalesenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:37 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
kom toch niet aan werken toe met jou zozal ze in het vervolg even nalesen hoor
im sorry i thought it was Obviousquote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit is wel echt heel erg hoor. O ja, goedemorgenIk kon vannacht toch wel slapen.
Je hoeft niet met 'm te spelen he.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:45 schreef Pino0 het volgende:
Di Natale 82 wedstrijden 42 goals
Hij is zo zwak dat ik erg lastig met hem scoor
mwah heb er 25 euro mee verdientquote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:45 schreef nickhguitar het volgende:
Mogguh. Alle ajacieden een katertje?
Daarom Vucinicquote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:45 schreef Pino0 het volgende:
Klopt maar ik wil wat anders dan normaal en hoorde dat hij een ziek kindje had geadopteerd, daarom wilde ik hem kopen omdat het leuker is om met hem te spelen dan. Daarnaast staat Balotelli en die scoort veeeel meer hihiquote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:46 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Je hoeft niet met 'm te spelen he.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:47 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Klopt maar ik wil wat anders dan normaal en hoorde dat hij een ziek kindje had geadopteerd, daarom wilde ik hem kopen omdat het leuker is om met hem te spelen dan. Daarnaast staat Balotelli en die scoort veeeel meer hihi
Vucinic was echt een baas voor mijquote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:53 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Benteke - Jovetic
Vucinic - Mandzukic
Gebruik hem als een cam. Daar is die echt super.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:45 schreef Pino0 het volgende:
Waarom zet je er dan iemand anders neer ?quote:
Ik heb Di natale - Balotelliquote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:55 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Waarom zet je er dan iemand anders neer ?
hier ook met 52 goals en 15 assists uit 46 wedstrijden
Killer... fucking baas is het.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:56 schreef Freire het volgende:
Welke teamgeeststsijl raden jullie aan bij Benteke??
Hahaha moest je tegen Pino0?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:02 schreef wonton het volgende:
Ik schrik me net de tering. Speel ik een potje en scoor ik uit een corner hoor ik ineens: FUCKS SAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
echt 5 seconden lang. Moest mn volume echt zachter zetten. Paar minuten later stond het beeld stil en schreeuwde hij: FUCKING LAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG!!!!!!!!!!@!@!!
Hoorde nog wat gegooi op de achtergrond en daarna disconnect.
Kom jij wel eens buiten?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:13 schreef Djeetje het volgende:
Het is toch niet te geloven weer in die tering 90e minuut de 3-3
Je kan er niks aan doen, is allemaal doorgestoken kaart om zo nog meer pakjes te verkopen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:13 schreef Djeetje het volgende:
Het is toch niet te geloven weer in die tering 90e minuut de 3-3
Echt een volgtiptwitter:sjorspeter twitterde op woensdag 23-10-2013 om 11:00:37Haha totaal relaxt, ze noemen mij zelfs de beste rapper van nederland @YES reageer retweet
Robben op RM en Maduro op CDMquote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:07 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Kom niet echt verder... Wil het liefst een formatie met minstens 1 (goede!) CDM en deze gasten (Olic mag evt weg) Helemaal Kroatisch lijkt me niet goed. Silvers mogen er ook bij en als Corluka en Pletikose nog erbij kunnen is het helemaal
Veel goals met ze hak gemaakt zeg!quote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:07 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Kom niet echt verder... Wil het liefst een formatie met minstens 1 (goede!) CDM en deze gasten (Olic mag evt weg) Helemaal Kroatisch lijkt me niet goed. Silvers mogen er ook bij en als Corluka en Pletikose nog erbij kunnen is het helemaal
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:33 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
he zit hier ook nog even met 38 man die DMt over hoe ze profit maken tijdens TOTW ja
Wat een voetballer.quote:
Die Jedvaj oid is best goed trouwensquote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
je loop een beetje vast op de Kroaat die je op CB nodig heb
Illegal name.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:31 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe save ik eigenlijk mn squad
Kom je weleens naar buiten?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:32 schreef Djeetje het volgende:
Weer gelijk spel
Word degraderen uit divisie 2 zo
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
je loop een beetje vast op de Kroaat die je op CB nodig heb
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
je loopt een beetje vast op de Kroaat die je op CB nodig heb
8 dingen tegelijk aan het doen hierquote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:34 schreef Zhano het volgende:
[..]
Denk niet dat dat het idee is van TBS.
Schagen?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
8 dingen tegelijk aan het doen hierdan loop je er wel eens tegen aan he
![]()
nog west-fries ook
Noord-Fries hier, hall0nquote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
8 dingen tegelijk aan het doen hierdan loop je er wel eens tegen aan he
![]()
nog west-fries ook
No shit sherlockquote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:45 schreef byah het volgende:
[..]
andere gast op EA forums.
[ afbeelding ]
Dit gaat nooit gefixt worden
Maar die shit gebeurd zowel op de WebApp als op de console?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:48 schreef byah het volgende:
[..]
ga jij dit voor me overzetten dan?
[ afbeelding ]
Hahahaha glitchers worden gestraft jongenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:48 schreef byah het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom moet ik het nou weer overzetten ?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:48 schreef byah het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
yes, en op de iphone en android app.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:50 schreef DuTank het volgende:
[..]
Maar die shit gebeurd zowel op de WebApp als op de console?
nog steeds kut maar gaat al de goede kant opquote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:29 schreef Zhano het volgende:
[..]
Die Jedvaj oid is best goed trouwensAlleen wil Rakitic echt op CAM hebben. Dit heb ik zelf gemaakt:
[ afbeelding ]
Ook niet helemaal tevreden over.
Geen goede CDM gespot in dit team, slechts pushovers.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:56 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nog steeds kut maar gaat al de goede kant op
[ afbeelding ]
Kunnen zij ook je controller fixen?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:00 schreef Pino0 het volgende:
Mensen,
Ik heb mijn heilige Fifa 14 een disc repair laten ondergaan... Na snel teruggefietst te hebben stopte ik hem in mijn xbox.. met dit mooie nummer, hopend dat hij zou werken...
HIJ DOET HETTTT HAHAHAHHAHA voor 5 euro !
Wat heb je met je disc gedaan dan?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:00 schreef Pino0 het volgende:
Mensen,
Ik heb mijn heilige Fifa 14 een disc repair laten ondergaan... Na snel teruggefietst te hebben stopte ik hem in mijn xbox.. met dit mooie nummer, hopend dat hij zou werken...
HIJ DOET HETTTT HAHAHAHHAHA voor 5 euro !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Gekocht voor?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:09 schreef Kiid het volgende:
Beter krijgt vissenoog een IF vandaag. Heb er 3
Final draft voor je... zwart genoeg voor je zo achterinquote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:58 schreef Zhano het volgende:
[..]
Geen goede CDM gespot in dit team, slechts pushovers.Wil echt een rotsblokneger hebben daar.
beter krijgt die belgische praline van Chelsea er eentjequote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:09 schreef Kiid het volgende:
Beter krijgt vissenoog een IF vandaag. Heb er 3
100k, dus ik was al wat aan de late kant wat dat betreft. Hij is wel al 10k gestegen, maar dat is ook zo'n beetje wat ik kwijt ben aan taxquote:
5.5k, dus 4,5k winstquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
100k, dus ik was al wat aan de late kant wat dat betreft. Hij is wel al 10k gestegen, maar dat is ook zo'n beetje wat ik kwijt ben aan tax
Zowel Ozil als Hazard krijgen zeer waarschijnlijk een informquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
beter krijgt die belgische praline van Chelsea er eentje
Oh, had ik trouwens gezegd dat ik 10k op de bank heb?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Final draft voor je... zwart genoeg voor je zo achterin
[ afbeelding ]
Ja, maar als je 300k uitgeeft en daar misschien 10-12k voor terugkrijgt is dat niet zo goed. Hoop dat 'ie richting de 130k ofzo duikt.quote:
misschien word het silva wel, of zlatan, cavani, aguero, robbenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:13 schreef Watertanden het volgende:
[..]
Zowel Ozil als Hazard krijgen zeer waarschijnlijk een inform
Dan valt er voor EA ook meer te verdienen
Daar valt nog meer op te verdienen dan op Hazard & Ozilquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
misschien word het silva wel, of zlatan, cavani, aguero, robben
Dat is waar. Maar het is altijd beter dan verliesquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, maar als je 300k uitgeeft en daar misschien 10-12k voor terugkrijgt is dat niet zo goed. Hoop dat 'ie richting de 130k ofzo duikt.
Maar het zou me ook niks verbazen als hij er niet in zit.
En dat heb ik inmiddels alweer genoeg geleden de laatste tijdquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:15 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar het is altijd beter dan verlies
gaat niet lukken met falcao er in zekerquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:14 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oh, had ik trouwens gezegd dat ik 10k op de bank heb?
krijgt hij ook. maar te weinig P's om duur te wordenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:18 schreef Watertanden het volgende:
Sneijder zou ook zomaar een IF kunnen krijgen
Hij en Litmanen zijn de beste spelers die ik in een Ajax shirt heb zien spelenquote:
Ogararu dan?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij en Litmanen zijn de beste spelers die ik in een Ajax shirt heb zien spelen
Klopt , verwacht daar niet veel van :pquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
krijgt hij ook. maar te weinig P's om duur te worden
Zeker wetenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
zijn er toch nog wel een paarquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
kluivert?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sneijder maybe de rest is toch wel wat minder
Voor 2000 waren er ook goede spelers bij Ajaxquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sneijder maybe de rest is toch wel wat minder
Stam was in zijn Ajax periode niet zo best. Kluivert en Overmars waren ook erg goedquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
kluivert?
Jaap FUCKTING stam![]()
Overmars ?
Correct me if i'm wrong maar speelde Litmanen niet voor 2000 bij Ajax?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:28 schreef Watertanden het volgende:
[..]
Voor 2000 waren er ook goede spelers bij Ajax
zo heb ik altijd genoten van Luc Nilisquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:30 schreef DutchSL het volgende:
Ik was als klein jochie al voor PSV, maar wel fan van een Ajacied: Stefan Petterson.
Geen idee meer waarom
Sympathieke vent was dat ja.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:31 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zo heb ik altijd genoten van Luc Niliszo jammer dat hij bij PSV speelde.
Andere clubs in de Eredivisie zijn er ook op achteruit gegaan.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:29 schreef Kiid het volgende:
Ajax heeft heel veel goede spelers gehad.
Wel merkwaardig dat dat team met Sneijder enzo (volgens mij) geen kampioen werden terwijl ze de afgelopen 3 jaar wel kampioen zijn geworden met in mijn ogen een matige selectie.
Van Gobbel.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:30 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik was vroeger altijd fan van Stanley Menzo. Een grote neger in een roze shirt, angstaanjagendDaarom wilde ik toen ook keeper worden
Jij bent echt een 24/7 Serero-hater of niet?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Goed ventje kon er alleen vrij weinig van beetje de Serero van zijn tijd.
Ja, klopt. Dat is wel jammer, maar misschien kan dat zo weer veranderen. Het helpt ook niet dat sommige spelers zo vroeg naar het buitenland gaan. En met vroeg bedoel ik dan die spelers die al op hun 16/17e naar Chelsea ofzo gaanquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:32 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Andere clubs in de Eredivisie zijn er ook op achteruit gegaan.
feyenoorders die ik wel kon waarderen even denk en hoor....quote:
Zou best kunnen maar ik heb het over spelers als van Basten , Cruijf , Bergkamp , Broertjes de Boer , Witschge etceteraquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Correct me if i'm wrong maar speelde Litmanen niet voor 2000 bij Ajax?
Hij geeft me ook geen reden om niet op hem te haten.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij bent echt een 24/7 Serero-hater of niet?
Mijn internet deed het net wel maar hij laadde niks meer. Ik moest dus even internet opnieuw opstarten.
Ik zei dan ook die ik in een Ajax shirt heb zien spelen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:34 schreef Watertanden het volgende:
[..]
Zou best kunnen maar ik heb het over spelers als van Basten , Cruijf , Bergkamp , Broertjes de Boer , Witschge etcetera
Serero de Immers van Ajaxquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij geeft me ook geen reden om niet op hem te haten.
Dat team werd 2x kampioen met Ronald Koeman.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:29 schreef Kiid het volgende:
Ajax heeft heel veel goede spelers gehad.
Wel merkwaardig dat dat team met Sneijder enzo (volgens mij) geen kampioen werden terwijl ze de afgelopen 3 jaar wel kampioen zijn geworden met in mijn ogen een matige selectie.
Dat ziet iedereen behalve De Boer en wat fanboysquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:36 schreef Zhano het volgende:
Schöne had gewoon moeten spelen ipv Serero gisteren.
Ook na deze actie? @11:15quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:30 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik was vroeger altijd fan van Stanley Menzo. Een grote neger in een roze shirt, angstaanjagendDaarom wilde ik toen ook keeper worden
Dat ajaxtopic zit ook vol met Serano fanboysquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat ziet iedereen behalve De Boer en wat fanboys
Nou ik vond Serero niet heel erg beroerd gisteren. Alleen het schort bij Ajax zo enorm aan scorend vermogen en killer instinct dat je daar echt wedstrijd op aan het verliezen bent. Dat is gewoon zonde. Schöne had die kansen van Serero misschien afgemaakt, maar waren die kansen misschien niet eens ontstaan.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:36 schreef Zhano het volgende:
Schöne had gewoon moeten spelen ipv Serero gisteren.
Als hij had gescoord had je nog op hem gehaat. Met Schöne was het helemaal niks geworden want dan had je 3 middenvelders die niet creatief zijn. Ik word de laatste tijd wel gek van Fischer en De Jong.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij geeft me ook geen reden om niet op hem te haten.
Het is echt te sneu voor woordenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:38 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Dat ajaxtopic zit ook vol met Serano fanboys
En nog was de Jong gisteren stukken beter dan dat hammetjequote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als hij had gescoord had je nog op hem gehaat. Met Schöne was het helemaal niks geworden want dan had je 3 middenvelders die niet creatief zijn. Ik word de laatste tijd wel gek van Fischer en De Jong.
die doet het gelukkig wel prima so far. Klein lichtpuntjequote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:40 schreef Hoogstaande het volgende:
Maar de grote baas op dit moment in Ajax is toch wel Cillissen
Alleen moeten zijn kicking stats nog wat omhoog
Zijn uitstraling is ook 10x beter dan Vermeer. Cillissen is echt de baas van 16-meter gebied waar Vermeer altijd maar keek alsof hij hoopte dat er niemand de 16 in kwamquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die doet het gelukkig wel prima so far. Klein lichtpuntje
Zou kunnen. Maar Schöne kan tenminste een goal maken. Vond Serero ook niet heel slecht, alleen hij maakt dus niks af. Jammer ook dat Ajax geen spits heeftquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:38 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nou ik vond Serero niet heel erg beroerd gisteren. Alleen het schort bij Ajax zo enorm aan scorend vermogen en killer instinct dat je daar echt wedstrijd op aan het verliezen bent. Dat is gewoon zonde. Schöne had die kansen van Serero misschien afgemaakt, maar waren die kansen misschien niet eens ontstaan.
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:43 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zou kunnen. Maar Schöne kan tenminste een goal maken. Vond Serero ook niet heel slecht, alleen hij maakt dus niks af. Jammer ook dat Ajax geen spits heeft
als ie uitkomt dan gaat ie ook echt vol voor de bal ja, dat ontbrak nog wel eens bij Vermeerquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:43 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Zijn uitstraling is ook 10x beter dan Vermeer. Cillissen is echt de baas van 16-meter gebied waar Vermeer altijd maar keek alsof hij hoopte dat er niemand de 16 in kwam
Bracht wel creativiteit en zette een paar goede combinaties op. Wat dacht je van Poulsen dan, die bij de 2-0 ff die bal inleverde?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:48 schreef Ajacied7 het volgende:
Ik vond Serero niet bepaald goed gisteren. Nam bijna geen risico en speelde veel ballen achteruit, ook weer een aantal slechte aannames die Ajax bijna in de problemen brachten.
Redelijk slechte spits op zijn pace na. Kan echt voor geen meter afmaken en staat altijd op de verkeerde plaatsquote:
En van Rhijn door Samaras.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
Blind werd wel heel makkelijk het bos in gestuurd eruit gelopen door Forrest.
quote:
Vooral Van Rhijn was schrijnend.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA deze woordgrap man hilarischquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had m niet eens doorquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA deze woordgrap man hilarisch
Samaras is ook gewoon een goede spelerquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:55 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
[..]
Vooral Van Rhijn was schrijnend.
Forrest heeft 90 pace in FIFA en Blind 67.
Forrest is gewoon teringveel sneller dan Blind.
Maar Van Rhijn werd met zijn 86 pace nonstop voorbij gelopen door Samaras met zijn 85 pace.
Van Rhijn is gewoon niet in goede doen.. hij gaf ook onnodig corners weg. Maar gelukkig heeft Ajax zaterdag weer een makkelijke wedstrijd (op papier)quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:55 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
[..]
Vooral Van Rhijn was schrijnend.
Forrest heeft 90 pace in FIFA en Blind 67.
Forrest is gewoon teringveel sneller dan Blind.
Maar Van Rhijn werd met zijn 86 pace nonstop voorbij gelopen door Samaras met zijn 85 pace.
Die voorzetten van Van Rhijnquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Van Rhijn is gewoon niet in goede doen.. hij gaf ook onnodig corners weg.
Absoluut, maar Van Rhijn was gisteren ook wel erg slecht hoor. En het was meer om aan te geven dat het logischer is dat Forrest Blind eruit loopt dan Samaras Van Rhijn.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Samaras is ook gewoon een goede speler
Was gewoon tactiek hoor.quote:
Pas maar op anders krijg je een shitload aan commentaar over je heen van de Ajacieden want je mag als supporter van een andere club geen commentaar geven.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die voorzetten van Van Rhijn
O ja, dat was het. Dan krijg ik vervolgens altijd opmerkingen terug dat ik niks mag zeggen omdat NAC er niks van bakt, dat het een kutclub is die ver onderaan staat en we dik in de rode cijfers zitten, dat we nooit Champions League gespeeld hebben, en dat de laatste keer dat we uberhaupt Europees speelden voor de Eerste Golfoorlog ligt.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Pas maar op anders krijg je een shitload aan commentaar over je heen van de Ajacieden want je mag als supporter van een andere club geen commentaar geven.
Nou... Ik had eigenlijk meer verwacht van Samaras na al die hype, op een gegeven moment in de wedstrijd liep die gast de bal zelf uit... Hij rende gewoon over de zijlijnquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:58 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Absoluut, maar Van Rhijn was gisteren ook wel erg slecht hoor. En het was meer om aan te geven dat het logischer is dat Forrest Blind eruit loopt dan Samaras Van Rhijn.
haha.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
O ja, dat was het. Dan krijg ik vervolgens altijd opmerkingen terug dat ik niks mag zeggen omdat NAC er niks van bakt, dat het een kutclub is die ver onderaan staat en we dik in de rode cijfers zitten, dat we nooit Champions League gespeeld hebben, en dat de laatste keer dat we uberhaupt Europees speelden voor de Eerste Golfoorlog ligt.
Nou en? Ik ga er gewoon lekker mee door als ik dan nodig vindt. Johan Derksen blijft het namelijk ook gewoon doen, en die is nog wel voor NEC
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
YELLOWARMYONTOUR!!!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
O ja, dat was het. Dan krijg ik vervolgens altijd opmerkingen terug dat ik niks mag zeggen omdat NAC er niks van bakt, dat het een kutclub is die ver onderaan staat en we dik in de rode cijfers zitten, dat we nooit Champions League gespeeld hebben, en dat de laatste keer dat we uberhaupt Europees speelden voor de Eerste Golfoorlog ligt.
Nou en? Ik ga er gewoon lekker mee door als ik dan nodig vindt. Johan Derksen blijft het namelijk ook gewoon doen, en die is nog wel voor NEC
Ja buzzard halen en mensen kapotschietenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:01 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wat ben je aan het doen? Gewoon killen?
In divisies tellen toch alleen de 3 punten dus stel je niet zo aan.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:01 schreef Djeetje het volgende:
WTF ik maak de 3-3 in de 90e minuut uit een corner en hij disconnect.
Wacht hij 10 seconden heeft hij match coins en 1 punt
Hoeren EA nu krijg ik niet eens mijn punt![]()
wat een aids spel dit
Eindelijk een sympatisantquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:02 schreef Watertanden het volgende:
[..]
YELLOWARMYONTOUR!!!
RKC uit is weer vollebak!
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nou en? Ik ga er gewoon lekker mee door als ik dan nodig vind. Johan Derksen blijft het namelijk ook gewoon doen, en die is nog wel voor NEC
Had nog 1 punt nodigquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:02 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
In divisies tellen toch alleen de 3 punten dus stel je niet zo aan.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:02 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
haha.Ik zou niet durven. Compleet mijn eigen schuld. Maar ik ga er wel mee door.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NAC Breda
Rèsbaarge
Hoppaaa , elke wedstrijd van ons NAC is een belevenis!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Eindelijk een sympatisant
die ouwe ds2 trollen als een mofoquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Serero had wel de assist bij de 2-1, hij bewees daar wel hoe goed hij is. Gelukkig is hij niet geblesseerd geraakt na die tackle van Biton dus hij kan zaterdag gewoon meedoen.
En de kroeg ervoor en erna ookquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:03 schreef Watertanden het volgende:
[..]
Hoppaaa , elke wedstrijd van ons NAC is een belevenis!
Ooit zullen jullie zien dat ik toch verstand van voetbal heb als Serero een IF krijgt.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die ouwe ds2 trollen als een mofo
Dat uiteraard , de cordial en de beaquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En de kroeg ervoor en erna ook
Je blijft in hem gelovenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Serero had wel de assist bij de 2-1, hij bewees daar wel hoe goed hij is. Gelukkig is hij niet geblesseerd geraakt na die tackle van Biton dus hij kan zaterdag gewoon meedoen.
En Onze Henkquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:05 schreef Watertanden het volgende:
[..]
Dat uiteraard , de cordial en de bea
Vandaag of in totaal ?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hoeveel potjes heb je al gedaan?
We blijven NAC steunen, van newcastle villareal tot aan Ossquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Eindelijk een broeder in mijn eenzame strijd
Ik heb ook zoiets al is mijn record wel veel beter. Maar ter verdediging heb ik dan nog niks anders gespeeld. Ik speel geen clubs meer, geen seasons en geen offline (offlinequote:
Ik krijg ontiegelijk veel goals tegenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:10 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb ook zoiets al is mijn record wel veel beter. Maar ter verdediging heb ik dan nog niks anders gespeeld. Ik speel geen clubs meer, geen seasons en geen offline (offline).
Die hebben ze een paar seizoenen geleden alweer toegevoegd aan Southpark.quote:
dan zijn wij allang allemaal doodquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ooit zullen jullie zien dat ik toch verstand van voetbal heb als Serero een IF krijgt.
Sereno's IF komt op dezelfde dag waarop wij het kampioenschap gaan vierenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan zijn wij allang allemaal dood
Dat is raar want hij krijgt dit weekend een IF.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan zijn wij allang allemaal dood
Nee, gewoon nee.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik krijg net te horen dat hij even van de weg is.
Voor mij valt het wel mee, maar met seasons heb ik wel meer moeite om te scoren. Ik heb 3 keer op rij gelijk gespeeldquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:11 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik krijg ontiegelijk veel goals tegen
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Sereno's IF komt op dezelfde dag waarop wij het kampioenschap gaan vieren
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
Volgend jaar gelukkig weer uitpubliek bij Ajax
Ik moet gemiddeld 3 of 4x zelf scoren om een wedstrijd te winnen zo veel tegen doelpunten krijg ik.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:15 schreef Kiid het volgende:
[..]
Voor mij valt het wel mee, maar met seasons heb ik wel meer moeite om te scoren. Ik heb 3 keer op rij gelijk gespeeld
haha dat is een goeiequote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Sereno's IF komt op dezelfde dag waarop wij het kampioenschap gaan vieren
Het gaat puur om afmaken bij mij, en corners scoren op cruciale momenten.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:20 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik moet gemiddeld 3 of 4x zelf scoren om een wedstrijd te winnen zo veel tegen doelpunten krijg ik.
En na al die wedstrijden is het er niet eens beter op geworden
Gewoon bal roll of heel to heel en je hebt open goalquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:21 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Het gaat puur om afmaken bij mij, en corners scoren op cruciale momenten.
Met 1 op 1 situaties heb ik best veel moeite vaak, stuk lastiger dan fifa 13. Daar was het finesse shot + 2x B = goal.. nu staan alle keeperts vaak goed etc
Nah ik doe niet aan skills ofzo, alleen fake shots. Jij zat op ps3 toch?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:25 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Gewoon bal roll of heel to heel en je hebt open goal
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:26 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Nah ik doe niet aan skills ofzo, alleen fake shots. Jij zat op ps3 toch?
Jammer ja, anders kon ik je ff een pakkie gevenquote:
Xbox?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:19 schreef Pino0 het volgende:
Please iemand koop mijn di natale met hawk 31k
Ligt aan je formatiequote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:27 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Jammer ja, anders kon ik je ff een pakkie geven![]()
Ik zet di natale nu op cam, met balotelli en muriel als spitsen, is wel goed toch?
Nou geef dan eens tips honden befferquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:30 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Je bent wel een vuile noob als je per wedstrijd 3 goals tegen krijgt.
TR gemaakt.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:30 schreef Diamond3d het volgende:
Ajacied7 Diamond3d
stinkende galsteen je berichten zijn de moeite niet waard om het te lezen
Heej Ajacied7,
Als ze niet waard zijn om te lezen waarom stuur je me dan priveberichten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O hier ben je ook al bezig... zucht...quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:30 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Je bent wel een vuile noob als je per wedstrijd 3 goals tegen krijgt.
Picsquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:30 schreef Diamond3d het volgende:
Ajacied7 Diamond3d
Heej Ajacied7,
Je mag dm en pms niet openbaar maken.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:30 schreef Diamond3d het volgende:
Ajacied7 Diamond3d
Heej Ajacied7,
Veel plezier met je banquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:30 schreef Diamond3d het volgende:
Ajacied7 Diamond3d
Heej Ajacied7,
Zeg wollahquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:31 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Ga geen moeite doen, je hoeft me niet te geloven.
Is aan jou.
Je mag ook niet door rood rijden.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Je mag dm en pms niet openbaar maken.
Deed jij dat maar eens.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:32 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Je mag ook niet door rood rijden.
Goede comeback.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:32 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Je mag ook niet door rood rijden.
Hoorde ik hondenstepper?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:30 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nou geef dan eens tips honden beffer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |