SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekkere vrouwelijke techno DJ's
Xosar.
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door Zhano op 23-10-2013 10:09:03 ]
^quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:54 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Haha ik zat ook nog echt te denken, waarom moet dit in de OP.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:54 schreef Zhano het volgende:
[..]
Not mine. Kom maar door met die plaatjes
vrouwen met brillenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:06 schreef Johnbon het volgende:
Die blonde in de op nuen jou 2e en 4e plaatje FC Suarez
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:14 schreef DuTank het volgende:
Ja leuk, lekkere wijven met een bril. Maar dit is toch echt de realiteit:
[ afbeelding ]
Dm je gamerstag gr grquote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:05 schreef byah het volgende:
ik kan vanmiddag ook wel op de xbox, ben ook fokking slecht
her en der wat discards de deur uit kan je net nog wat profit pakken op mullerquote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:17 schreef Watertanden het volgende:
Vandaag helaas geen inkopen in informs..
Heb maar 6k
Ga je mond spoelen!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
her en der wat discards de deur uit kan je net nog wat profit pakken op muller
of wilde je massaal hazards inslaan ?
Ik heb me focus op muller:)quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
her en der wat discards de deur uit kan je net nog wat profit pakken op muller
of wilde je massaal hazards inslaan ?
ik op die ene verrassende silver die niet in de predictions staatquote:
Profit pakken op Muller zeg jij? Of bedoel je gewoon de NIF?quote:
linkquote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:23 schreef over_hedge het volgende:
Zit net wat te lezen over fifa 14 op de nieuwe consoles. Zitten toch nog wel veel verbeteringen inBen echt benieuwd.
nu kopen 4 uur verkopenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:24 schreef DuTank het volgende:
[..]
Profit pakken op Muller zeg jij? Of bedoel je gewoon de NIF?
Uhm dan moet ik even zoekenquote:
http://www.easports.com/f(...)off-features-previewquote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:25 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Uhm dan moet ik even zoekenWas via een twitter link op mijn telefoon
En weet mijn inlog van twitter niet meer
Dus kan alleen op mijn telefoon kijken.
Wat is verstandiger als RW of RMquote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nu kopen 4 uur verkopeneasy money. als hij tenminste een IF krijgt (maar die kans is groot)
quote:
Valt wel meequote:
Ja ik krijg ze thuis gestuurd dus ik vraag me af of ik wel tijd heb om ze te verkopen. Ga denk ik zelf welquote:
Ga denk ik zelf welquote:
Die jaquote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:27 schreef Zhano het volgende:
[..]
http://www.easports.com/f(...)off-features-preview
Njah leuk en aardig al deze rand-dingetjes maar wss speelt het nog steeds als een natte krant...quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Die jaToch best veel dingen die ze beloven dat er anders zijn. Ben dus heel erg benieuwd of het ook echt beter speelt. Wie gaan er allemaal een ps4 halen over 1.5 maand?
moet ik alles voorkauwenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:28 schreef Watertanden het volgende:
[..]
Wat is verstandiger als RW of RM
trail ja?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:31 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
moet ik alles voorkauwentrail and error my friend.
Daar ben ik dus zo benieuwd naar. Op de e3 enzo vonden de youtubers de next gen versie wel een stuk beter.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:29 schreef Zhano het volgende:
[..]
Njah leuk en aardig al deze rand-dingetjes maar wss speelt het nog steeds als een natte krant...
he zit hier ook nog even met 38 man die DMt over hoe ze profit maken tijdens TOTW jaquote:
sommige wel sommige nietquote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:33 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ben je niet al veel te laat als je nu nog bijna zekere TOTW spelers gaat inkopen?
Ja Mller eigenlijk wel (Xbox), want die heb ik vorige week gekocht voor 3.7k en is nu 4.9k BINquote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:33 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ben je niet al veel te laat als je nu nog bijna zekere TOTW spelers gaat inkopen?
ps redelijk steady nog steeds op 6.8Kquote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:34 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja Mller eigenlijk wel (Xbox), want die heb ik vorige week gekocht voor 3.7k en is nu 4.9k BIN
Tijden ja?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:33 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
he zit hier ook nog even met 38 man die DMt over hoe ze profit maken tijden TOTW ja
kom toch niet aan werken toe met jou zoquote:
nalesenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:37 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
kom toch niet aan werken toe met jou zozal ze in het vervolg even nalesen hoor
im sorry i thought it was Obviousquote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit is wel echt heel erg hoor. O ja, goedemorgenIk kon vannacht toch wel slapen.
Je hoeft niet met 'm te spelen he.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:45 schreef Pino0 het volgende:
Di Natale 82 wedstrijden 42 goals
Hij is zo zwak dat ik erg lastig met hem scoor
mwah heb er 25 euro mee verdientquote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:45 schreef nickhguitar het volgende:
Mogguh. Alle ajacieden een katertje?
Daarom Vucinicquote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:45 schreef Pino0 het volgende:
Klopt maar ik wil wat anders dan normaal en hoorde dat hij een ziek kindje had geadopteerd, daarom wilde ik hem kopen omdat het leuker is om met hem te spelen dan. Daarnaast staat Balotelli en die scoort veeeel meer hihiquote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:46 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Je hoeft niet met 'm te spelen he.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:47 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Klopt maar ik wil wat anders dan normaal en hoorde dat hij een ziek kindje had geadopteerd, daarom wilde ik hem kopen omdat het leuker is om met hem te spelen dan. Daarnaast staat Balotelli en die scoort veeeel meer hihi
Vucinic was echt een baas voor mijquote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:53 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Benteke - Jovetic
Vucinic - Mandzukic
Gebruik hem als een cam. Daar is die echt super.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:45 schreef Pino0 het volgende:
Waarom zet je er dan iemand anders neer ?quote:
Ik heb Di natale - Balotelliquote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:55 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Waarom zet je er dan iemand anders neer ?
hier ook met 52 goals en 15 assists uit 46 wedstrijden
Killer... fucking baas is het.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:56 schreef Freire het volgende:
Welke teamgeeststsijl raden jullie aan bij Benteke??
Hahaha moest je tegen Pino0?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:02 schreef wonton het volgende:
Ik schrik me net de tering. Speel ik een potje en scoor ik uit een corner hoor ik ineens: FUCKS SAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
echt 5 seconden lang. Moest mn volume echt zachter zetten. Paar minuten later stond het beeld stil en schreeuwde hij: FUCKING LAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG!!!!!!!!!!@!@!!
Hoorde nog wat gegooi op de achtergrond en daarna disconnect.
Kom jij wel eens buiten?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:13 schreef Djeetje het volgende:
Het is toch niet te geloven weer in die tering 90e minuut de 3-3
Je kan er niks aan doen, is allemaal doorgestoken kaart om zo nog meer pakjes te verkopen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:13 schreef Djeetje het volgende:
Het is toch niet te geloven weer in die tering 90e minuut de 3-3
Echt een volgtiptwitter:sjorspeter twitterde op woensdag 23-10-2013 om 11:00:37Haha totaal relaxt, ze noemen mij zelfs de beste rapper van nederland @YES reageer retweet
Robben op RM en Maduro op CDMquote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:07 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Kom niet echt verder... Wil het liefst een formatie met minstens 1 (goede!) CDM en deze gasten (Olic mag evt weg) Helemaal Kroatisch lijkt me niet goed. Silvers mogen er ook bij en als Corluka en Pletikose nog erbij kunnen is het helemaal
Veel goals met ze hak gemaakt zeg!quote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:07 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Kom niet echt verder... Wil het liefst een formatie met minstens 1 (goede!) CDM en deze gasten (Olic mag evt weg) Helemaal Kroatisch lijkt me niet goed. Silvers mogen er ook bij en als Corluka en Pletikose nog erbij kunnen is het helemaal
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:33 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
he zit hier ook nog even met 38 man die DMt over hoe ze profit maken tijdens TOTW ja
Wat een voetballer.quote:
Die Jedvaj oid is best goed trouwensquote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
je loop een beetje vast op de Kroaat die je op CB nodig heb
Illegal name.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:31 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe save ik eigenlijk mn squad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |