Pics van je grappige, cupcake bakkende, facebookende, scrapbookende, grap postende schoonzus haar cupcake's.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 08:05 schreef HaywoodJablome het volgende:
Grappig, mijn scrapbookende, cupcake bakkende schoonzus postte gisteren net dezelfde grap op facebook.
okay man, momentje. (ze krijgt wel een balk over d'r ogen.)quote:Op woensdag 23 oktober 2013 08:08 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Pics van je grappige, cupcake bakkende, facebookende, scrapbookende, grap postende schoonzus haar cupcake's.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 08:08 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
okay man, momentje. (ze krijgt wel een balk over d'r ogen.)
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 08:13 schreef SpecialK het volgende:
Dat doe je fout. Hier:
[ afbeelding ]
Cupcakes? Echt waar?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 08:05 schreef HaywoodJablome het volgende:
Grappig, mijn scrapbookende, cupcake bakkende schoonzus postte gisteren net dezelfde grap op facebook.
Ik vind dat discriminerend tegenover oma's!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 07:49 schreef Copycat het volgende:
Gelukkig vindt je mamsie je wel grappig. Zegt ze.
Wat ik dan weer discriminerend vind voor mensen die niet op dat stuk van Nederland wonen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 08:14 schreef Jumparound het volgende:
GOdver, dit is wel weer nederlands op zn smalst hoor
Ja, hoewel ze geloof ik een beetje uitgebrancht is naar taarten in het algemeen.quote:
Nee alleen pieten...quote:Op woensdag 23 oktober 2013 07:46 schreef AldoTheApache het volgende:
zijn medelanders (aka Zwarte Pieten) ook gewenst in de strijd tegen het sugarfest?
Slechte jeugd gehad?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 07:46 schreef BlueNumber het volgende:
Laten we ook pleiten voor een verbod op 40 plussers die zich als 16-jarige klapjosti's gedragen.
Doei TS.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |