Past bij jou.quote:
Ook een goedenachtquote:Op woensdag 23 oktober 2013 01:14 schreef hoogvlieger het volgende:
Wat de neuq is er nou weer mis met het in je GVT over straat lopen
Denk dat ik vrijdag speciaal voor jou maar ff in mn GVT kom stiefelen. Gewoon om dat het kan.quote:
jajaquote:Op woensdag 23 oktober 2013 01:18 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Denk dat ik vrijdag speciaal voor jou maar ff in mn GVT kom stiefelen. Gewoon om dat het kan.
Neuh, ik wil Jitzzze niet in de weg lopen op dat gebied.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 01:14 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
HomoProbeer je me te hosselen ofzo?
Moet je niet je broekelastieken vergeten hèquote:Op woensdag 23 oktober 2013 01:19 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ik vind het geen probleem. Zit heerlijk lekker dat vlekkenpak van mij.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 01:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Neuh, ik wil Jitzzze niet in de weg lopen op dat gebied.
Dank je wel ouwequote:Op woensdag 23 oktober 2013 01:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Neuh, ik wil Jitzzze niet in de weg lopen op dat gebied.
good luck.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 07:36 schreef Lotusss het volgende:
Mogguh. Weer mijn best doen om domme mensen niet compleet uit te kafferen.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 08:07 schreef jitzzzze het volgende:
Ik zag vanmorgen een agent in zijn uniform gewoon over straat lopen
Haha, wat een sukkel.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 08:07 schreef jitzzzze het volgende:
Ik zag vanmorgen een agent in zijn uniform gewoon over straat lopen
Kan je er beter gelijk een wedstrijd van makenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:46 schreef Aapsoldaat het volgende:
Goeiemoggel kleine fok elfjes van me
BB zit in de echte puberfase zie ik alweer. Maar goed dat ze de minimum leeftijd voor alcohol gaan verhogen zou ik zeggen naar 18 jaar, kunnen jullie westerlingen ook eens een fatsoenlijke DEF meet houden.![]()
Waarvan?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:51 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Kan je er beter gelijk een wedstrijd van maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |