quote:
Maar dat kan niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Dan kom ik daar vandaag achterquote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Misschien is het wel een dude :s :s
quote:
Hoiquote:
Ohquote:
Hallo meneer die ik niet kenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:20 schreef Taexon het volgende:
Pleh ben niet gewend aan alleen bij schoonouders thuis zijn omdat vriendin aan het werk is
Nog zoveel te doen... werkspullen halen en auto wassen maar moet me er echt toe zetten
Goedemorgen
Moggequote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:21 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Hallo meneer die ik niet ken
Jouw UI
Als ik ooit zo iemand aan de haak kan slaanquote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:23 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil ook wel een linkje in mn DM porkje. Heb je haar via Tinder dan ofzo?
Alles kanquote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ik ooit zo iemand aan de haak kan slaan![]()
Je moet gewoon passieve hossel zetten en tijdje gewoon sportschooltje enzo doenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
*kijkt in spiegel*]quote:
Wat is passieve hossel nou danquote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je moet gewoon passieve hossel zetten en tijdje gewoon sportschooltje enzo doen
en als je dan eenmaal aan de haak hebt gewoon weer oude levensstijl ahahah
Ja, hij heeft der absoluut nog niet aan de haak geslagen en wie weet wat voor ponor foto hij van zichzelf heeft bij hotornotquote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |