Dat bedoel ik ja..quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was niet serieus he
ik ben het volkomen met je eens. maar volgens sommigen is opkomen voor je eigen land en eigen tradities racistisch
Ik ga nergens heen.. Zit hier wel goed haha..quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
c-u-t-e moet niet in POL komen, dan heeft ze zo een ban te pakken.
In POL krijg je heel makkelijk een ban voor racismequote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:43 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Ik ga nergens heen.. Zit hier wel goed haha..
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:42 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ja..Ik kan nog niet eens zeggen dat ik het onbeschoft vind dat wij geen petten mochten dragen en hun wel een doek. Goh, je had ze moeten horen in hun hallahalla taal..
Ach dat zijn gewoon van die politiek correct mensen (denken ze) die samenspannen tegen hun eigen cultuur. Als ik bijvoorbeeld lees dat wij een enorm racistisch volk zijn, dan hebben ze toch echt stront in hun ogen..quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In POL krijg je heel makkelijk een ban voor racisme
Mee eens.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:46 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Ach dat zijn gewoon van die politiek correct mensen (denken ze) die samenspannen tegen hun eigen cultuur. Als ik bijvoorbeeld lees dat wij een enorm racistisch volk zijn, dan hebben ze toch echt stront in hun ogen..
dit soort posters is natuurlijk een beetje dom en provocerend, maar er zit wel iets in.quote:
Zag het op facebook voorbijkomenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit soort posters is natuurlijk een beetje dom en provocerend, maar er zit wel iets in.
islamitisch werknemers krijg van hun baas vrij om suikerfeest te vieren enzo. terwijl anderen dan wel moeten werken. ik vind dat zij dan gewoon allemaal tijdens kerst moeten werken om dat in te halen
ja, facebook is 1 grote rel al dagen langs.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:50 schreef Xeor het volgende:
[..]
Zag het op facebook voorbijkomendacht ach laat ik hem hier eens neergooien.
Dan wordt je opgepakt vanaf 2015 mocht het allemaal doorgaan. (Wat toch niet gaat gebeuren)quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, facebook is 1 grote rel al dagen langs.
als het verbieden gaan we gewoon uit protest allemaal als zwarte piet verkleed
De VN heeft er een grote hand in..quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:53 schreef Xeor het volgende:
[..]
Dan wordt je opgepakt vanaf 2015 mocht het allemaal doorgaan. (Wat toch niet gaat gebeuren)
Ja echt hé.. heel stom.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:55 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
De VN heeft er een grote hand in..
op dit moment zou rutte iets meer op wilders moeten lijken en tegen die doos van de VN moeten zeggen: doe even normaal joh!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:55 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
De VN heeft er een grote hand in..
Rutte is een kontkruiper..quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op dit moment zou rutte iets meer op wilders moeten lijken en tegen die doos van de VN moeten zeggen: doe even normaal joh!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |