quote:Op woensdag 23 oktober 2013 08:02 schreef gianni61 het volgende:
heeft het bij jullie ook geonweerd gisteravond?
kjoetquote:Op woensdag 23 oktober 2013 08:22 schreef c-u-t-e het volgende:
Goedemorgen..
Hier ook geen onweer gehad, wel plensbuien..
zing eens een liedjequote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 08:59 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Gooooooooooi je schoonmoeder uit het raam, en de ijskast er achteraan!! Sjaaalalalalalaaaaa..
je weet wel, die oude man met de paard en die stafquote:
Ja, alleen snapte niet waarom hij dat zei..quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je weet wel, die oude man met de paard en die staf
ik ook niet hoorquote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:16 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Ja, alleen snapte niet waarom hij dat zei..
Ja, maar veulllls te kort..quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook niet hoor
hoe ist verder met kjoet?
lekker geslapen vannacht?
beter dan de 2 nachten ervoor in ieder gevalquote:
alleen zwarte piet toch?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:21 schreef Xeor het volgende:
Omdat ze sinterklaas willen verbieden???
Mooi!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beter dan de 2 nachten ervoor in ieder geval
Ja, ze willen het hele feest afschaffen. Tenminste, als die doos uit de VN het gekeurd heeft en het wil laten afschaffen. Snap sowieso niet dat er iemand uit een of ander land hierheen komt met een hele delegatie, om even te bepalen dat wij het niet meer mogen vieren.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:21 schreef Xeor het volgende:
Omdat ze sinterklaas willen verbieden???
dan zijn er nog wel meer feesten die ik wil afschaffen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:26 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Mooi!
[..]
Ja, ze willen het hele feest afschaffen. Tenminste, als die doos uit de VN het gekeurd heeft en het wil laten afschaffen. Snap sowieso niet dat er iemand uit een of ander land hierheen komt met een hele delegatie, om even te bepalen dat wij het niet meer mogen vieren.
Laat ze allemaal lekker naar hun eigen land gaan/ er blijven.
Heel het sinterklaasfeestquote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alleen zwarte piet toch?
maar goed, aangezien sinterklaas een katholieke priester was, zal daarover ook nog wel ooit uitkomen dat die kleine kindjes verkracht heeft
Ik snap het ook niet, laat ze lekker terug gaan naar die apenlandenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:26 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Mooi!
[..]
Ja, ze willen het hele feest afschaffen. Tenminste, als die doos uit de VN het gekeurd heeft en het wil laten afschaffen. Snap sowieso niet dat er iemand uit een of ander land hierheen komt met een hele delegatie, om even te bepalen dat wij het niet meer mogen vieren.
Laat ze allemaal lekker naar hun eigen land gaan/ er blijven.
Sowieso alle buitenlandse feesten weg. En fik in al die lelijke moskees en kerken van hun..quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan zijn er nog wel meer feesten die ik wil afschaffen.
koninginnedag weg omdat het beledigend is voor niet koningsgezinden
ramadan en suikerfeest afschaffen omdat het andere werkende mensen tot last is
oew, racistquote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:34 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Sowieso alle buitenlandse feesten weg. En fik in al die lelijke moskees en kerken van hun..
Of ik hang er gewoon een varkenskop in, willen ze de moskee ook niet meer..![]()
Geloof me, ik kon het allemaal accepteren.. Maar nu ben ik al die lui spuugzat.. (de goeden buiten schot natuurlijk)..
Racist?! Terwijl ik in mijn eigen land gediscrimineerd word, omdat ik Nederlander ben?quote:
was niet serieus hequote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:37 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Racist?! Terwijl ik in mijn eigen land gediscrimineerd word, omdat ik Nederlander ben?
Nee, hier kan ik beter mn mond houden voor ik een ban krijg..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |