Is jullie zondag ook niet geluktquote:
Ze moeten weer meer geld cashen die Amerikanenquote:- De nieuwe Mac Pro super stil, super snel, niet gemaakt in china, duur.
Ik drink mijn Strongbow zo op en dan ga ik naar bedquote:
You immediatly wanna go backquote:
Ik zal je je spelling maar vergevenquote:
ja nou die ene e viel even weg en wanna klonk beter dan want toquote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zal je je spelling maar vergeven
Flink duur inderdaad. Er zijn 6MPB's en slechts 1 MPB is geen rquote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
de 15 inch is er niet meer zonder retina. Maar de prijs is dan nog steeds 2100. Retina is niet nieuw meer, kan best goedkoper.
Op een Mac zou die E niet zijn weggevallenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
ja nou die ene e viel even weg en wanna klonk beter dan want to
Misschien ligt het aan mijn goedkope toetsenbordquote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Op een Mac zou die E niet zijn weggevallen
Of je bent gewoon weer bezopen natuurlijkquote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan mijn goedkope toetsenbord
Altijdquote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Of je bent gewoon weer bezopen natuurlijk
quote:
Ja hoorquote:
klopt, alleen 13" idd. Mja. Ik ben blij met wat ik hebquote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Flink duur inderdaad. Er zijn 6MPB's en slechts 1 MPB is geen r
Mooiquote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja hoorIk heb alleen vannacht niet zo goed geslapen, ene huisgenootje was tot laat op met vriendinnen en de ander was vroeg op met vriendje. Dus ik ga zo lekker slapen hoop ik
![]()
En jij?
Same, ook blijquote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
klopt, alleen 13" idd. Mja. Ik ben blij met wat ik heb
Even Mavericks installeren
Misschien moet jij ook maar gaan slapen danquote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mooi
Ik slaap ook te weinig. Mijn wekker gaat om 6.30am dus mijn nachten zijn doordeweeks vaak kort
Sounds like a plan my dearquote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien moet jij ook maar gaan slapen dan
Slaap lekker danquote:
Hoertje van assn!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:52 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Hier piemol voor je mongool_______
Welke?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:55 schreef badschaap het volgende:
godverdome hebben ze de leukste afleveringen van die serie eraf gehaald
Bedoel je dat Rabobank figuur?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:56 schreef badschaap het volgende:
[..]
eindhoven en die ene met die pedo erin
joaquote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:59 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Bedoel je dat Rabobank figuur?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |