abonnement Unibet Coolblue
pi_132838823
Iemand wel eens een personenweegschaal gekocht? Ik kan er 20 keer achter elkaar op gaan staan waarbij hij nooit hetzelfde gewicht aangeeft. Schommelt echt met anderhalve kilo verschil naar hartelust heen en weer. Echt een miskoop. ;(


:(
pi_132839868
quote:
9s.gif Op zaterdag 2 november 2013 22:25 schreef NotGuilty het volgende:
Iemand wel eens een personenweegschaal gekocht? Ik kan er 20 keer achter elkaar op gaan staan waarbij hij nooit hetzelfde gewicht aangeeft. Schommelt echt met anderhalve kilo verschil naar hartelust heen en weer. Echt een miskoop. ;(

:(
Staat de weegschaal wel stabiel? Dit doen enorm veel weegschalen overigens.
pi_132840163
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 november 2013 22:50 schreef Myraela het volgende:

[..]

Staat de weegschaal wel stabiel? Dit doen enorm veel weegschalen overigens.
Ja gewoon op de vloer, niks raars ofzo. Ik heb nog nooit een weegschaal gehad die zoiets doet, meestal betaal ik er ook wel iets van 30 euro voor maar de laatste heb ik aan iemand uitgeleend en uiteindelijk maar gewoon helemaal aan die persoon weg gegeven. Misschien moet ik er dan toch maar wat meer aan uitgeven als de goedkope dit allemaal doen want ik erger me er echt kapot aan :P
  zaterdag 2 november 2013 @ 23:06:02 #204
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_132840358
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 november 2013 22:59 schreef NotGuilty het volgende:
Ja gewoon op de vloer, niks raars ofzo. Ik heb nog nooit een weegschaal gehad die zoiets doet, meestal betaal ik er ook wel iets van 30 euro voor maar de laatste heb ik aan iemand uitgeleend en uiteindelijk maar gewoon helemaal aan die persoon weg gegeven. Misschien moet ik er dan toch maar wat meer aan uitgeven als de goedkope dit allemaal doen want ik erger me er echt kapot aan :P
Hoeveel kost deze weegschaal dan? Ik zoek namelijk een goedkope weegschaal, en voor mij maakt het niet zo veel uit dat die niet 100% precies het juiste gewicht aangeeft.

Ik wil er namelijk alleen maar mee in de gaten houden of ik wel boven de 50 kilo blijf. :)
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
pi_132841062
Heeft de action ook een hapjespan in het assortiment?
pi_132841113
quote:
5s.gif Op zaterdag 2 november 2013 23:06 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Hoeveel kost deze weegschaal dan? Ik zoek namelijk een goedkope weegschaal, en voor mij maakt het niet zo veel uit dat die niet 100% precies het juiste gewicht aangeeft.

Ik wil er namelijk alleen maar mee in de gaten houden of ik wel boven de 50 kilo blijf. :)
Hij kost ¤6,49 en hij is digitaal en van glas. Heb hem net nog even getest en na 6 keer er op staan met tot wel 2 hele kilo's verschil heb ik besloten dat ik hem maandag terug ga brengen. dat ding doet echt maar wat :')
pi_132841248
Vandaag in Action Osdorp geweest

Tsja ik denk dat ik wel pauperactions gewend ben. Eerst de winkel binnen met een lelijke roltrap of lift. Twee(?) beveiligers die in je nek hijgen. En het personeel dat mn zn allen even een pad leegtrekt en in mandjetjes doet met zn vijven? Verder was het opzich best netjes opgeruimd en was ik snel aan de beurt bij de kassa. Niet echt een geweldige winkel maar waarom de fack is daar beveiliging :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2013 23:35:57 ]
pi_132843849
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 23:27 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Heeft de action ook een hapjespan in het assortiment?
Wat versta je daaronder? Zo een pan met van die vakken erin?
pi_132844013
Een hapjespan is een soort koekenpan met een hoge rand en een (glazen) deksel.
pi_132847834
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 01:25 schreef loecje het volgende:
Een hapjespan is een soort koekenpan met een hoge rand en een (glazen) deksel.
Als goed is hebben ze die. Ik heb er vorig jaar eentje gehaald voor 7 euro ofzo.
  zondag 3 november 2013 @ 13:18:12 #211
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_132849956
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2013 23:34 schreef mapima het volgende:
Vandaag in Action Osdorp geweest

Tsja ik denk dat ik wel pauperactions gewend ben. Eerst de winkel binnen met een lelijke roltrap of lift. Twee(?) beveiligers die in je nek hijgen. En het personeel dat mn zn allen even een pad leegtrekt en in mandjetjes doet met zn vijven? Verder was het opzich best netjes opgeruimd en was ik snel aan de beurt bij de kassa. Niet echt een geweldige winkel maar waarom de fack is daar beveiliging :')
Is toch bij veel winkels in Amsterdam zo? Ik was eens bij Mediamarkt en Lidl in Zuid-Oost geweest en moest eerst tassen met spullen die ik in andere winkels had gekocht in een kluisje doen voordat ik de winkel in mocht. Apart, dat is hier in het noorden nergens zo.
pi_132850012
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 13:18 schreef Wildervankstertje het volgende:

[..]

Is toch bij veel winkels in Amsterdam zo? Ik was eens bij Mediamarkt en Lidl in Zuid-Oost geweest en moest eerst tassen met spullen die ik in andere winkels had gekocht in een kluisje doen voordat ik de winkel in mocht. Apart, dat is hier in het noorden nergens zo.
Is volgens mij in elke mediamarkt. Bij Lidl nog nooit gezien. En heb ook wel vaker bij action beveiligers zien lopen.
  zondag 3 november 2013 @ 13:30:02 #213
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_132850262
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 13:20 schreef soapie het volgende:

[..]

Is volgens mij in elke mediamarkt. Bij Lidl nog nooit gezien. En heb ook wel vaker bij action beveiligers zien lopen.
In Groningen bij de Mediamarkt is dat niet zo, kan daar gewoon als ik aan het winkelen bent met tassen vol spullen naar binnen lopen.
pi_132850312
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 13:18 schreef Wildervankstertje het volgende:

[..]

Is toch bij veel winkels in Amsterdam zo? Ik was eens bij Mediamarkt en Lidl in Zuid-Oost geweest en moest eerst tassen met spullen die ik in andere winkels had gekocht in een kluisje doen voordat ik de winkel in mocht. Apart, dat is hier in het noorden nergens zo.
Media Markt Groningen heeft volgens mij ook kluisjes, Ikea heeft ze, sommige winkelcentra hebben ze (in ieder geval heeft mijn winkelcentrum er 1). Niet verplicht (of het beleid wordt niet overal even strak gehanteerd), maar ze zijn er wel.
  Moderator / Miss SHO zondag 3 november 2013 @ 13:32:51 #215
22592 crew  Ole
pi_132850355
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 13:20 schreef soapie het volgende:

[..]

Is volgens mij in elke mediamarkt. Bij Lidl nog nooit gezien. En heb ook wel vaker bij action beveiligers zien lopen.
Lidl Bijlmerplein heeft dat.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_132850476
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 13:20 schreef soapie het volgende:

[..]

Is volgens mij in elke mediamarkt. Bij Lidl nog nooit gezien. En heb ook wel vaker bij action beveiligers zien lopen.
dir was echt voor het eerst. Ikbweet dat jumbo leiden cs wel altijd beveiliging heeft (als enige jumbo inbde ongevibg vokgens mij waarom hebben ze die) maar verder zie ij nooit ergens beveiliging :')
pi_132851556
kluisjes hebben ze bij zoveel winkels, maar ik ben idd nog nergens verplicht om mijn tassen in zo'n kluisje te stoppen.

als het dan toch over groningen gaat, bij de spar wielewaalplein hebben ze ook een beveiliger rondlopen
in het begin een strontvervelende, er kwam bijna niemand in de winkel dus de beveiliger had niets beters te doen dan strak achter je aan lopen en de spullen uit je mandje kijken.

ik snap dat opzich wel bij de action. veel klein spul wat makkelijk meegenomen kan worden. helemaal als de winkel wat rommelig en onoverzichtelijk is.
pi_132852753
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 14:11 schreef loecje het volgende:
kluisjes hebben ze bij zoveel winkels, maar ik ben idd nog nergens verplicht om mijn tassen in zo'n kluisje te stoppen.

als het dan toch over groningen gaat, bij de spar wielewaalplein hebben ze ook een beveiliger rondlopen
in het begin een strontvervelende, er kwam bijna niemand in de winkel dus de beveiliger had niets beters te doen dan strak achter je aan lopen en de spullen uit je mandje kijken.

ik snap dat opzich wel bij de action. veel klein spul wat makkelijk meegenomen kan worden. helemaal als de winkel wat rommelig en onoverzichtelijk is.
klopt, die man was ik al weer vergeten. De AH bij mijn winkelcentrum in Groningen heeft ook beveiliging rondlopen :Y En kluisjes (niet verplicht), maar wel verplichte tassencontrole (rugtassen en boodschappentassen, handtassen niet :') )
pi_132862814
Action voortaan iedere zondag open hier. Was stervensdruk. Mensen stonden natuurlijk precies voor hetgeen wat jij zoekt (en ook gewoon blijven staan he!).. zo irritant! Eindelijk na zoveel keer weerstaan toch maar dat heupflesje gekocht met die snor. Bij thuiskomt ff leeggegoten in ander glas en 200ml stelt eigenlijk helemaal niks voor he :') Waarvoor gebruiken jullie 'm en wat doe je voor drank erin?

Scheurkalenders lagen hier (2,79 euro al gok ik dat ze nog eens in de aanbieding komen voor 2,49). Dieren, moppen, weetjes, spreekwoorden en breinbrekers. Die laatste genomen.

Verder nog wat notitieblokjes (kon niet kiezen :P).

Kruidnoten niet meegenomen. Waren nu ineens 67 cent (handgeschreven kaartje). Vorige keer 59 cent voor betaald en was geen aanbieding... Action denkt ineens ff meer vragen nu sinterklaas straks begint... ;(

Alles lag door elkaar. Je moet soms echt het hele schap door om net die ene variant/kleur te vinden.
  † In Memoriam † zondag 3 november 2013 @ 23:12:11 #220
7074 moussy
kuttekop
pi_132875818
Ik heb geen zin om hem bij Ria te zetten, maarrr... Action deken, de stips, action babydeken, het pak, action mandje, geen action hondje ;)

Je zou er haast een boek over schrijven!
  zondag 3 november 2013 @ 23:15:03 #221
388977 NotGuilty
Cuéntamelo
pi_132875972
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 19:21 schreef Deezertje het volgende:
Action voortaan iedere zondag open hier. Was stervensdruk. Mensen stonden natuurlijk precies voor hetgeen wat jij zoekt (en ook gewoon blijven staan he!).. zo irritant! Eindelijk na zoveel keer weerstaan toch maar dat heupflesje gekocht met die snor. Bij thuiskomt ff leeggegoten in ander glas en 200ml stelt eigenlijk helemaal niks voor he :') Waarvoor gebruiken jullie 'm en wat doe je voor drank erin?

Scheurkalenders lagen hier (2,79 euro al gok ik dat ze nog eens in de aanbieding komen voor 2,49). Dieren, moppen, weetjes, spreekwoorden en breinbrekers. Die laatste genomen.

Verder nog wat notitieblokjes (kon niet kiezen :P).

Kruidnoten niet meegenomen. Waren nu ineens 67 cent (handgeschreven kaartje). Vorige keer 59 cent voor betaald en was geen aanbieding... Action denkt ineens ff meer vragen nu sinterklaas straks begint... ;(

Alles lag door elkaar. Je moet soms echt het hele schap door om net die ene variant/kleur te vinden.
Heb je een foto van dat heupflesje?
  zondag 3 november 2013 @ 23:16:13 #222
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_132876021
Hebben ze bij Action bewaarbussen voor Senseo pads?
#26 || Luciano da Silva
pi_132876947
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 23:16 schreef joppie_saus het volgende:
Hebben ze bij Action bewaarbussen voor Senseo pads?
volgens mij wel
pi_132877681
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 23:15 schreef NotGuilty het volgende:

[..]

Heb je een foto van dat heupflesje?
Van een andere site: http://i1343.photobucket.(...)7821_zps05d1f3db.jpg
pi_132878071
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 23:16 schreef joppie_saus het volgende:
Hebben ze bij Action bewaarbussen voor Senseo pads?
Yup. Ik zocht laatst namelijk bewaarbussen voor m'n muesli maar vond alleen bussen voor senseo.
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')