SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Truequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sigthorsson is meer dan prima als spits... maar hij krijgt toch ook amper een fatsoenlijke bal
Dan moet je Andersen en Fischer niet opstellen op die posities.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sigthorsson is meer dan prima als spits... maar hij krijgt toch ook amper een fatsoenlijke bal
Vond ik eigenlijk de beste aan Ajax-kant vandaag. Was best veel aanwezig.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:50 schreef TheVulture het volgende:
En Siggy loopt te sleuren als een dolle daar voorin... dat doen er ook maar weinig
Tja hij werd wel voor een lange tijd in de gaten gehouden.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:49 schreef MolFan het volgende:
[..]
True
@PowerLoungen Lastig he om een spits te noemen voor Ajax die we ook kunnen halen aangezien Helenius al voorzien is
Dat is waar... ik wil Andersen gewoon op de plek van Eriksen zien eigenlijk...quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:49 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dan moet je Andersen en Fischer niet opstellen op die posities.
Carewquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tja hij werd wel voor een lange tijd in de gaten gehouden.
Denk dat Frode Johnson wel een goede optie is , of Carew want die heeft nog geen club
Klopt. Hij krijgt gewoon geen goede ballen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:50 schreef TheVulture het volgende:
En Siggy loopt te sleuren als een dolle daar voorin... dat doen er ook maar weinig
2,5 jaar -> 3 keer kampioenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat een toptrainer hé, Dirk-Kuijt?
Ja, maar er kwam gvd geen een voorzet aan, corners kunnen, dit vind ik het allerergste, erger me er verschillende ziektes aan, niet eens voor het doel komen.. Ja dan heb je weinig aan Sigthorsson. Waarom dan niet Hoesen erin? Die kan net wat meer in de combinatie.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sterk he , net zoals die Gabrich vroegerquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:51 schreef MolFan het volgende:
[..]
CarewHAHAHAH DIE KAN ER HELE-MAAL NIKS VAN
Noem eens een goeie spits dan met je grote mondquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sterk he , net zoals die Gabrich vroeger
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sterk he , net zoals die Gabrich vroeger
Serero natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:51 schreef TJV het volgende:
Ik weet het niet meer met dat middenveld. Duarte-Blind-???
Nee je moet er gewoon voor zorgen dat je spelers hebt staan die wel een fatsoenlijke voorzet of corner kunnen nemen... ik vind Hoessen qua meevoetballen misschien iets beter maar qua scorend vermogen echt stukken minder dan Sightorssonquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:51 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ja, maar er kwam gvd geen een voorzet aan, corners kunnen, dit vind ik het allerergste, erger me er verschillende ziektes aan, niet eens voor het doel komen.. Ja dan heb je weinig aan Sigthorsson. Waarom dan niet Hoesen erin? Die kan net wat meer in de combinatie.
Zlatanquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:51 schreef MolFan het volgende:
[..]
Noem eens een goeie spits dan met je grote mond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |