Hoiquote:
Haiquote:
Sorry.quote:
Hallo, ik ben Ryan, nice to meetchaquote:
dat wel hebbenquote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hallo, ik ben Ryan, nice to meetcha
Ik heb me maanden geleden vast wel eens eerder voorgesteld, maar ik vond het nodig om het nog een keer te doen omdat grote kans is dat je me bent vergeten.
1 eu betalen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dat wel hebben
Internetsnelheden zijn fucking laag
LB!quote:
Joehoe!quote:
quote:
Hai, whut.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hallo, ik ben Ryan, nice to meetcha
Ik heb me maanden geleden vast wel eens eerder voorgesteld, maar ik vond het nodig om het nog een keer te doen omdat grote kans is dat je me bent vergeten.
per dag.quote:
Ik eet een kiwiquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:14 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
LB!
TT's met fruit roepen me altijd.
[..]
Joehoe!
[..]
[..]
Hai, whut.
Oké.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
per dag.
Ik betaal 15 in de maand
3.6 Mbps is meer dan goed vind ik. Ach het is maar wat je wilt, ik ben zuinig en niet veel eisend dus voor mij is het prima, maar jij rijke stinkerd die uberluxe is gewend is daar natuurlijk niet tevreden mee.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dat wel hebben
Internetsnelheden zijn fucking laag
Dat is geen hossel, dat is voorstellen, dat doe ik bij iedereen, zelfs bij jongens en ik ben duidelijk hetero.quote:
Ik heb gewoon 14.4 Mbpsquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
3.6 Mbps is meer dan goed vind ik. Ach het is maar wat je wilt, ik ben zuinig en niet veel eisend dus voor mij is het prima, maar jij rijke stinkerd die uberluxe is gewend is daar natuurlijk niet tevreden mee.
Okay, gelijk slechte indrukquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:14 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
LB!
TT's met fruit roepen me altijd.
[..]
Joehoe!
[..]
[..]
Hai, whut.
En waarvoor gebruik je dat dan?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb gewoon 14.4 Mbps
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |