Social mediaquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
En waardoor word jij afgeleid vandaag Stuwie?
Ik dacht dat het juist beter was? Al doe ik het nooitquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:54 schreef richolio het volgende:
'Kwam net in een gesprek met mijn zwager. Hij zegt dat je van zittend plassen kanker kan krijgen. Is dat waar?'
Spanning en sensatie in Social medialand?quote:
Nee, niet echt eigenlijkquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Spanning en sensatie in Social medialand?
Ohja sorry, die is kapotquote:
Ik heb geen ideequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik dacht dat het juist beter was? Al doe ik het nooit
Tegenwoordig schijn je overal kanker van te kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:54 schreef richolio het volgende:
'Kwam net in een gesprek met mijn zwager. Hij zegt dat je van zittend plassen kanker kan krijgen. Is dat waar?'
Ervaringsdeskundige in tha house.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:49 schreef Crack_ het volgende:
Housewarmings zijn meestal heel leuk VA
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:58 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ervaringsdeskundige in tha house.
Altijd naar Cracksel luisteren, VA.
quote:
Klinkt mij ook vreemd eigenlijkquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:56 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik heb geen ideeIemand vraagt dat in een topic. Ik vind het maar een raar verhaal. Volgens mij wordt tegenwoordig alles als slecht bestempeld
Oh well, het kan soms wel vermakelijk zijnquote:
Wtfquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |