Dan ben jij mijn geheime kerstman niet, want die had al wat!quote:
Ja maar die 2 maanden heb ik nodig voor het gedichtquote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:32 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jullie zijn ook wel érg snel, indaha ook al. We hebben nog bijna twee maanden
En mijn lootje moet blij zijn dat hij/zij überhaupt iets krijgt
Hoe lang is een pakketje onderweg? Geen idee.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:38 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja maar die 2 maanden heb ik nodig voor het gedicht![]()
Wanneer moet het verstuurd worden ongeveer ?
Maak ook een kloon. L3uk j0h!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:47 schreef indaha het volgende:
Oe een kloon , buitengewoon![]()
Nu wil ik ook weten wie het is
We gaan gemiddeld 1x per week naar Boxmeerquote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:44 schreef anul het volgende:
Rewimo, hier jouw SS'erwanneer moet het pakketje in Boxmeer zijn? Dan weet ik wanneer het op de post moet en heb je nog tijd om het op te halen
Ik zal er over denken , misschien maar nu zeker niet anders weet iedereen dat ik dat benquote:
Mij kun je alvast wegstrepen van je lijstjequote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:47 schreef indaha het volgende:
Oe een kloon , buitengewoon![]()
Nu wil ik ook weten wie het is
Ik zou het als erg prettig ervaren als je er niks over zegt.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:52 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik zal er over denken , misschien maar nu zeker niet anders weet iedereen dat ik dat ben![]()
Ik heb trouwens wel een vermoeden wie jij bent
Jaja , niet zo snelquote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:53 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Mij kun je alvast wegstrepen van je lijstje
Dat spreekt voor zichquote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:54 schreef anul het volgende:
[..]
Ik zou het als erg prettig ervaren als je er niks over zegt.
Nu heb ik ook wel een vermoedenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:54 schreef anul het volgende:
[..]
Ik zou het als erg prettig ervaren als je er niks over zegt.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh mijn vermoeden doet kennelijk helemaal niet mee![]()
Hoi Indahaquote:
Eeeehm, okquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:05 schreef niemandraadtdezekloon het volgende:
Mijn lootje mocht willen dat ik hem getrokken had
Nee, ik heb geen kloon nodigquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Zit je nou tegen jezelf te kletsen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |