quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:46 schreef Bamba het volgende:
Oh nu zie ik hem wel! Wat een leuke vrouw ben je!! En ik weet niet hoe oud je precies bent, maar ik schat je midden 40 op basis van de foto! En HHH is mooi!
Dûh, van dichtbij ben ik nogal kreukelig hoor de botox loert en daarbij loert de 54 alquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:49 schreef indaha het volgende:
Zo ik ga slapen , nu ik Knoflookje gezien heb moet ik nodig mijn schoonheidsslaapje gaan doen wil ik concurreren
Kleine Chritan is 13 dus al een kerelquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Potver, ik mis alle fun hier
Rewimo & Adnap, wat een leuk pubertrio
En whut happened to kleine Christan
Nou, dat blijktquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:52 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Kleine Chritan is 13 dus al een kerel
Nou, zeer uiterst speesiaal dan voor jou, snel hoor want zo weer floep die net heel erg net niet in de Max-specialquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou, dat blijkt
Nu ben ik ook nieuwsgierig naar jouw netuitdepubertijdfoto
Ja maar ik heb me dan ook nogal als ouwe doos gepresenteerd vrees ik, maar ik ben echt niet zo muf, hoop ikquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik had me je echt heel anders voorgesteld
Leuke foto
Voor jou dan Oognipquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:15 schreef Oognip het volgende:
Nog een keer die foto dan maar? Vier keer is ten slotte scheepsrecht.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:16 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Ja maar ik heb me dan ook nogal als ouwe doos gepresenteerd vrees ik, maar ik ben echt niet zo muf, hoop ik
Edit, dat zie ik ook als een flink compliment als dat van jou af komtquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:18 schreef Oognip het volgende:
[..]
Noh
Je bent veel leuker dan ik dacht![]()
En ja, dat is een compliment, op z'n oognips.
Net of ik nooit wat aardigs zeg zekerquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:20 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Edit, dat zie ik ook als een flink compliment als dat van jou af komt![]()
Gek en mal mensquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:34 schreef Oognip het volgende:
[..]
Net of ik nooit wat aardigs zeg zeker
Het helpt wellicht geen donder maar een geestelijke cupcake is snel gebakken hoor, dus met liefde (en een heleboel chocolade) bij dezequote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:06 schreef Laysa het volgende:
Als ik de puf had, was ik nu opgestaan om een cupcake naar binnen te proppen. Gewoon omdat het kan...met slagroom...maar ik ben ietwat moe en ik heb geen ijs met nootjes
Dus je gaat vannacht even uitbuikenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:10 schreef Laysa het volgende:
Lekker![]()
Had vandaag een flink diner bij mijn schoonouders dus echt echt honger heb ik niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |