quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok!
Ik kan er wel om lachen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:26 schreef Adnap het volgende:
"er kwamen een paar stenen uit de zee en die vielen op zijn knie..." zon zuipen en ziekenhuis, mijn hemel wat is dit een walkgelijke manier van vakantievieren.
mijn kids kijken mee, die kunnen gelijk mooi zien wat alcohol doetquote:
Ik ook niet, 2 roseetjes is wel de max (of 2 wijntjes)quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:33 schreef sararaats het volgende:
ik drink wel eens porto maar dan zeker 1tje. ik kan niet tegen veel alcohol.
het glaasje porto in de cafetaria is steeds maar halfvol anders kan je me van de grond krabbenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:34 schreef Adnap het volgende:
[..]
Ik ook niet, 2 roseetjes is wel de max (of 2 wijntjes)
Ik zou er ook niet aan moeten denken; kom je om 7 uur 's ochtends thuis met je bezopen kop en om 15 uur weer beginnen met drinken op het strandquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:32 schreef Adnap het volgende:
[..]
mijn kids kijken mee, die kunnen gelijk mooi zien wat alcohol doetmaar idd ik zie er de humor ook wel van in, moet er aleen niet aan denken om zelf zo vakantie te vieren. Ik heb de belachelijke eigenschap om graag te weten wat ik heb gedaan en daar ook nog op terug te kijken.
ik zou het niet eens redden denk ik, maar ja ik ben geen 22 meerquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:37 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik zou er ook niet aan moeten denken; kom je om 7 uur 's ochtends thuis met je bezopen kop en om 15 uur weer beginnen met drinken op het strand![]()
Die kop van Babyquote:
Ik kan er ook niet meer tegenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:39 schreef Adnap het volgende:
[..]
ik zou het niet eens redden denk ik, maar ja ik ben geen 22 meerEn een geld dat het kost, denk dat ikdaar met mijn kids 6 weken van op stap kan
quote:
Dapper hoorquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:51 schreef Oognip het volgende:
Ik ga donderdag en zaterdag stappen, ik heb nu al medelijden met mezelf
Ik weet niet bij welke zee die mensen op vakantie zijn, maar ik heb zoiets nog nooit meegemaakt.quote:"er kwamen een paar stenen uit de zee en die vielen op zijn knie..."
quote:
Ik zal het hier houdenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:52 schreef Greys het volgende:
Ja ik lees overal op FB updates over onweer. Houd het maar daar hoor!
Hahahahaquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik weet niet bij welke zee die mensen op vakantie zijn, maar ik heb zoiets nog nooit meegemaakt.
[..]![]()
Zo'n blauwe had ik vroeger ook, beet me altijd in mijn oorlel.
Hahaha ik doe geen oog dicht met onweer 's nachts, dus dank jequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:53 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik zal het hier houdenzolang ik binnen zit vind ik het niet erg, ik ga zo naar bed en ik val daar heerlijk bij in slaap
Neeeeeeee, je moet geld sparen voor de verhuizing!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:51 schreef Oognip het volgende:
Ik ga donderdag en zaterdag stappen, ik heb nu al medelijden met mezelf
Ik moet sowieso geld sparenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Neeeeeeee, je moet geld sparen voor de verhuizing!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |