SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekkere vrouwelijke techno DJ's
Xosar.
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
De Armeniër die hopeloos uit vorm was.quote:
gaat de goede kant opquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:06 schreef BDIL het volgende:
Atletico is bijna binnen. Zenit 1 goal moet ook lukken
porto zal wel met 10 man voor de goal hangenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:06 schreef BDIL het volgende:
Atletico is bijna binnen. Zenit 1 goal moet ook lukken
even snel messi verkopen uit de clubquote:
quote:
weet hetquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
FCSuarez diego costa heeft gescoord
Ik denk dat Samaras een hattrick maakt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:13 schreef Jorwol het volgende:
Tering wat is die Fischer slecht zeg
Zul je zien dat ie zo scoort..
haha een feyenoorder die ajax jinxtquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik denk dat Samaras een hattrick maakt.
weet je die bazige longshot van vorig jaar nog?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:15 schreef Tim86 het volgende:
Poulsen paal
Zou wat zijn als hij hem maakt
jaquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
weet je die bazige longshot van vorig jaar nog?
Hij is wel de laatste waarvan ik verwacht dat hij scoort.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:15 schreef Tim86 het volgende:
Poulsen paal
Zou wat zijn als hij hem maakt
je verwacht eerder dat Cillessen scoort?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij is wel de laatste waarvan ik verwacht dat hij scoort.
Mooie bijna-assist welquote:
en blindquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je verwacht eerder dat Cillessen scoort?
Hoezo? Hattrick?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
DS2! DS2! Hij krijgt misschien een IF.
Die is toch niet zo heel duur?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:17 schreef Djeetje het volgende:
Binnenkort als de chem styles stijgen of wanneer ik eindelijk eens die van mij verkoop voor 4,5k een team met Alexis IF maken
Kayal dacht ikquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wie was die speler die achter hem aan liep? Izaguirre?
daarom doet hij er zeker weer 50 duels over om nog een keer te scorenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Blind heeft in een oefenduel tegen Celtic een penalty gescoord.
Ze moeten gewoon De Sa brengen en LB+Y'en net als die coop gasten waar we tegen moestenquote:
Ja wtf haha. Heeft die 90 pace ofzo?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon De Sa brengen en LB+Y'en net als die coop gasten waar we tegen moesten
Heb jij jouw Messi's al verkocht ?quote:
Mooi scherm trouwensquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:21 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Heb jij jouw Messi's al verkocht ?
Ik mijnes wel toch een mooie 800k winst
Ik heb alles al verkochtquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:21 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Heb jij jouw Messi's al verkocht ?
Ik mijnes wel toch een mooie 800k winst
Hij scoorde vorig jaar volgens mij ook 1 of 2x in de competitie.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
daarom doet hij er zeker weer 50 duels over om nog een keer te scoren
Thanks ik twijfel of ik hem zal gebruiken voor mijn PC of voor mijn PS3.quote:
Ajax als ze winnenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:22 schreef Jorwol het volgende:
Djeetje ben jij eigenlijk supporter van een Nederlandse club?
Je kan toch switchen met HDMI ?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:22 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Thanks ik twijfel of ik hem zal gebruiken voor mijn PC of voor mijn PS3.
Voor mijn PC heb ik wel een scherm maar die is niet eens HD
1 HDMI aansluiting..quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je kan toch switchen met HDMI ?
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dan is het dus een normale Ajax fan.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:22 schreef Jorwol het volgende:
Djeetje ben jij eigenlijk supporter van een Nederlandse club?
90 acc, 85 sprintquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:20 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja wtf haha. Heeft die 90 pace ofzo?
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dan is het dus een normale Ajax fan.
Nee dacht al, aangezien je Barcelona kijkt ipv Ajax. Vroeg het me gewoon afquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:23 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ajax als ze winnen zoals Thad zegt.
Maar zonder grappen ik ben altijd voor Ajax geweest, maar sinds 2005 ongeveer begon ik meer Barca te supporten vanwege Ronaldinho
goh er word nog een feyenoorder wakker hoorquote:
nu VDM nogquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
goh er word nog een feyenoorder wakker hoor
JAAAA MIJN BETS ZIJN GAANDEquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:26 schreef Tim86 het volgende:
Girouddddddddddddddddddddddddddddddddddd
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:26 schreef Blistering het volgende:
GIROUD LEKKER DING JAAAAAAAAAAAAAAAAA
Hihiquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
goh er word nog een feyenoorder wakker hoor
jij hebt ze echt allemaal klaar staan op zo'n avond hequote:
Allebei klungelig. Als keeper er zo ingaan is ook niet snugger.quote:
Klopt, mar Subotic moet die bal gewoon laten gaan. Nu verandert hij hem van richting en dan is die keeper helemaal kansloos.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Allebei klungelig. Als keeper er zo ingaan is ook niet snugger.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
jij hebt ze echt allemaal klaar staan op zo'n avond he
Nigger gaat hard hequote:
jullie mam jaquote:
en ajax 2 keer... ben je nog vergeten.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
alleen atleti en zenit moeten scoren hier
haters gonna hate hequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:32 schreef Dudeweiser het volgende:
wel een toptiming weer dat tegendoelpunt.
En al die feyenoorders en psv'ers die zitten te lachen terwijl ze zelf niet eens in de CL kunnen komen
Ajax zou dat ook niet lukken als ze geen kampioen zouden worden. Die vliegen er ook altijd uit in de voorrondesquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:32 schreef Dudeweiser het volgende:
En al die feyenoorders en psv'ers die zitten te lachen terwijl ze zelf niet eens in de CL kunnen komen
Nu mogen we dus niet lachen en als Feyenoord een doelpunt tegen krijgt bij GAE sta jij vooraan.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:32 schreef Dudeweiser het volgende:
Die komen speciaal even om te melden dat er is gescoord. Erg jammer.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:32 schreef Dudeweiser het volgende:
Tim kijkt alles.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:33 schreef Blistering het volgende:
Kijkt er iemand Porto? Zijn die na de rode kaart nog beter dan Zenit?
Ja, maar ze zijn wel kampioen, randdebielquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ajax zou dat ook niet lukken als ze geen kampioen zouden worden. Die vliegen er ook altijd uit in de voorrondes
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die komen speciaal even om te melden dat er is gescoord. Erg jammer.
We speelde gelijk en Milan en verloren ervan, ik denk dat jullie hetzelfde gaat gebeurenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:32 schreef Dudeweiser het volgende:
Dat is wel anders omdat het in de eredivisie is natuurlijk.. Als Celtic zou winnen heeft Feyenoord daar geen enkel profijt van. Maar van mij mag je lekker trollen wat je wiltquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nu mogen we dus niet lachen en als Feyenoord een doelpunt tegen krijgt bij GAE sta jij vooraan.
Je trapt nu echt in mijn trollquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]__!
Net of ik er niet was voor dat doelpunt, josti.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga er geld voor vragenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:34 schreef ThadCastle het volgende:
Iwan heeft zowat al zijn bids al binnenDie over's.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je trapt nu echt in mijn troll
Hahaha goede man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter ga je FIFA leren, want je kan er niks van.
Die Andersen vind ik sowieso echt matigquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:35 schreef Ajacied7 het volgende:
Andersen en Fischer komen er echt niet aan te pas. Misschien maar wisselen oh wacht
Beter ga je trollen leren want daar kan jij niks van.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hahaha goede man.
Nopequote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hahaha goede man.
Ik heb een andere bet, maar die over's leveren toch niet zoveel op? Leken mij redelijk standaardquote:
is een middenvelder die verkracht wordt op rechtsbuitenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:36 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Die Andersen vind ik sowieso echt matig
Zoals de meeste middenvelders die leuk kunnen dribbelenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:36 schreef wieisboos het volgende:
[..]
is een middenvelder die verkracht wordt op rechtsbuiten
Atletico 1.68 - Chelsea 1.78 - Arsenal ook rond 1.60 - Zenit to score 1.67quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:36 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik heb een andere bet, maar die over's leveren toch niet zoveel op? Leken mij redelijk standaard
Oh dat is nog wel netjes idd.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:38 schreef BDIL het volgende:
[..]
Atletico 1.68 - Chelsea 1.78 - Arsenal ook rond 1.60 - Zenit to score 1.67
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Beter ga je trollen leren want daar kan jij niks van.
Is goed kereltjequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wel als ik je in elkaar sla met die grote kut bek van je. Nu heb ik er echt genoeg van.
waarom nou weer zoquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Nu hoop ik al helemaal dat die neuzen van de mat af worden geveegd.
Dat was geen trollen, dat was gewoon mij beledigen en daar kan ik niet tegen. Ga nu maar weer terug naar je moeder gr grquote:
dat zijn geen voetballiefhebbers man, die kijken meer naar andere clubs dan naar hun eigen clubquote:
EEYquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:40 schreef Tim86 het volgende:
NBA2k14 nu met 12 euroleague teams..alsof iemand dat boeit![]()
quote:
Heb je wat zakdoekjes nodig arme zielquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:41 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
dat zijn geen voetballiefhebbers man, die kijken meer naar andere clubs dan naar hun eigen club
van trapz en revon kan ik het wel hebben.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:41 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
dat zijn geen voetballiefhebbers man, die kijken meer naar andere clubs dan naar hun eigen club
Je verdiende straf. Moet je maar niet tegen de computer spelen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:41 schreef Blistering het volgende:
Buh, niets goeds uit m'n 5 jumbo packs helaasch.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:41 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
neequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb je wat zakdoekjes nodig arme ziel![]()
Preciesquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
van trapz en revon kan ik het wel hebben.
hebben een zware tijd gehad hier toen feyenoord met 0 punten stond
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:42 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Je verdiende straf. Moet je maar niet tegen de computer spelen.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:35 schreef Djeetje het volgende:
PS3 aansluiten op mijn nieuwe scherm en dan mijn PC op mijn oude skere beeld houden.
Of PC op het nieuwe scherm en mijn PS3 op mijn tv houden ?
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:42 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Je verdiende straf. Moet je maar niet tegen de computer spelen.
Dat die euroleague teams erbij zitten bedoel ik dus hequote:
Of naar jouw moeder. Die ligt in me nest.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat was geen trollen, dat was gewoon mij beledigen en daar kan ik niet tegen. Ga nu maar weer terug naar je moeder gr gr
Wel leuk hoorquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat die euroleague teams erbij zitten bedoel ik dus he
als je had opgelet afgelopen weekend had je gezien dat ik niks heb gezegd over feyenoordquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nu mogen we dus niet lachen en als Feyenoord een doelpunt tegen krijgt bij GAE sta jij vooraan.
Wel na de wedstrijdquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als je had opgelet afgelopen weekend had je gezien dat ik niks heb gezegd over feyenoord
klopt ik hoor je overigens wel de hele week al kostic roepenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als je had opgelet afgelopen weekend had je gezien dat ik niks heb gezegd over feyenoord
Ok. Kun je nu voor de verandering een keer ophouden met die irritante posts want anders wil ik hier niet meer posten. gr grquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Of naar jouw moeder. Die ligt in me nest.
twitter:celticservant twitterde op dinsdag 22-10-2013 om 21:31:55Yessssss. Forrest! Ajax fans trying to attack Celtic support. Go home ya Huns go home ya huns... reageer retweet
twitter:celticservant twitterde op dinsdag 22-10-2013 om 21:37:29Kicking off again with Ajax fans. Surge forward. Fucking scum. Get home early folks . reageer retweet
Ga je alles dan nog wel lezen?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ok. Kun je nu voor de verandering een keer ophouden met die irritante posts want anders wil ik hier niet meer posten. gr gr
alleen tegen roy alleen begrijpt ie het niet geloof ikquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:44 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
klopt ik hoor je overigens wel de hele week al kostic roepen
Celticquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:45 schreef GekkeGerrit- het volgende:
twitter:celticservant twitterde op dinsdag 22-10-2013 om 21:31:55Yessssss. Forrest! Ajax fans trying to attack Celtic support. Go home ya Huns go home ya huns... reageer retweet
twitter:celticservant twitterde op dinsdag 22-10-2013 om 21:37:29Kicking off again with Ajax fans. Surge forward. Fucking scum. Get home early folks . reageer retweet
Die kneus van een Schurle bakt er niks vanquote:
durf je dat welquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, ik ga dan op een ander forum posten.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:46 schreef BDIL het volgende:
[..]
Die kneus van een Schurle bakt er niks vanDe rest kan ik wel betalen
en ajaxquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:46 schreef Dudeweiser het volgende:
nou goed, Athletic even scoren en Zenit dan ben ik blij
5@tb teams op het xbox forumquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, ik ga dan op een ander forum posten.
quote:
Nare joodjestwitter:celticservant twitterde op dinsdag 22-10-2013 om 21:43:36Stewards being removed & replaced with Polis. Nasty looking element of Ajax fans gathering at front. This is going to kick off again. reageer retweet
En als ze pak slaag krijgen gaan ze weer huilen en zweren op wraak.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:47 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]twitter:celticservant twitterde op dinsdag 22-10-2013 om 21:43:36Stewards being removed & replaced with Polis. Nasty looking element of Ajax fans gathering at front. This is going to kick off again. reageer retweet
Wel heel kinderachtig vandaag kerelquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]Dat arrogante is echt typisch iets uit Mokum.
sta je ook vooraan om het te melden als ajacieden zich wel goed gedragen ?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:47 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]Nare joodjestwitter:celticservant twitterde op dinsdag 22-10-2013 om 21:43:36Stewards being removed & replaced with Polis. Nasty looking element of Ajax fans gathering at front. This is going to kick off again. reageer retweet
Celtic
twitter:thecelticway twitterde op dinsdag 22-10-2013 om 21:40:14Radio Scotland reporting Ajax fans going nuts. Tearing up seats, trying to get to Celtic fans reageer retweet
Dat is toch niet meer dan normaal?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:48 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
sta je ook vooraan om het te melden als ajacieden zich wel goed gedragen ?
hypocriet.
3 wedstrijden zonder publiek en uit Europaquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:48 schreef GekkeGerrit- het volgende:
twitter:thecelticway twitterde op dinsdag 22-10-2013 om 21:40:14Radio Scotland reporting Ajax fans going nuts. Tearing up seats, trying to get to Celtic fans reageer retweet
!
Is ook zoquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:49 schreef Thorb het volgende:
Sowieso hebben ze in Rotterdam een beetje een Amsterdam complex. Steeds zeggen dat ze zo nuchter zijn en in Amsterdam arrogant. En dan bedoel ik niet alleen op voetbal gebied
Vind schurrle persoonlijk wel chill eigenlijkquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:46 schreef BDIL het volgende:
[..]
Die kneus van een Schurle bakt er niks vanDe rest kan ik wel betalen
In Rotterdam zijn ze helemaal niet zo nuchter, ja meer dan in Amsterdam misschien. Het lijkt meer op een minderwaardigheidscomplex. Altijd maar de vergelijking met A'dam maken.quote:
Lyon paar jaar terug zijn er een paar opgepakt van Ajaxquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:50 schreef Tim86 het volgende:
Dit zal allemaal wel meevallen. Vooraf maakten ze zich bij Celtic al heel erg druk om Ajax..die fanfora stonden helemaal vol met het feit dat ze zo bang waren dat de Ajax casuals de stad in puin zouden slaan blablabla...echt zo wazig. Wanneer is het voor het laatst misgegaan? Laat staan in Europa
Trapz lijkt op fuszy, zijn 2e persoonlijkheid komt naar boven zodra het over feyenoord/ajax gaatquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel heel kinderachtig vandaag kerel
[ afbeelding ]
je word vanzelf nuchter als je laatste titeljaar met een 19 begintquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
In Rotterdam zijn ze helemaal niet zo nuchter, ja meer dan in Amsterdam misschien. Het lijkt meer op een minderwaardigheidscomplex. Altijd maar de vergelijking met A'dam maken.
Kloptquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:52 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je word vanzelf nuchter als je laatste titeljaar met een 19 begint
Benteke is ook niet meer zoveel waard.quote:
niks is meer iets waard... packs openen is dan ook bestquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Benteke is ook niet meer zoveel waard.
Nee dat niet, maar wel een bovengemiddeld packquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Benteke is ook niet meer zoveel waard.
Mooi toch met deze TOTW laat Sanchez maar dalenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:54 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
niks is meer iets waard... packs openen is dan ook best
Die prijs van Thiago Silvaquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:54 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
niks is meer iets waard... packs openen is dan ook best
Inderdaad, vorig jaar was die 2x zo duurquote:
jouw UIquote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:58 schreef Kiid het volgende:
[ afbeelding ]
Die Ajax piet mist ook nog een grote kans zeg, tering
ze verneuken het voor zichzelf hoorquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:59 schreef Tim86 het volgende:
Jezus, als je dit soort kansen ook niet maakt..
Dat is waar maar vanavond hoop ik op een ssssht van Samaras.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:59 schreef Fuszy het volgende:
[..]
jouw UI![]()
Ik ben voor Ajax. Al is het wel vaak dubbel. Zie ze het liefste verliezen omdat het zo'n tyfus club is, maar als ik naar Nederland kijk dan is het goed dat ze winnen voor het coefficient
Serano jezus noemen. Hallo DS3quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:59 schreef Tim86 het volgende:
Jezus, als je dit soort kansen ook niet maakt..
Ik ben echt absoluut niet voor ajax deze wedstrijd. Ik gun ze sowieso niks, maar tegen Celtic al helemaal niks.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:59 schreef Fuszy het volgende:
[..]
jouw UI![]()
Ik ben voor Ajax. Al is het wel vaak dubbel. Zie ze het liefste verliezen omdat het zo'n tyfus club is, maar als ik naar Nederland kijk dan is het goed dat ze winnen voor het coefficient
zo hoort hetquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:59 schreef Fuszy het volgende:
[..]
jouw UI![]()
Ik ben voor Ajax. Al is het wel vaak dubbel. Zie ze het liefste verliezen omdat het niet mijn favoriete club is, maar als ik naar Nederland kijk dan is het goed dat ze winnen voor het coefficient
Serero is Black Jesusquote:
oh waitquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zo hoort het![]()
donderdag zal ik feyenoord ook supporten hoor
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zo hoort het![]()
donderdag zal ik feyenoord ook supporten hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |