Bami die je er bent!quote:
Ja! Zij doet toffe dingenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:51 schreef Puckzzz het volgende:
Wat was dat voor foto Debs?
Zeg me dat dat voor Halloween is...
Garmin Forerunner 310XT. Met hartslagmeter en de mogelijkheid om zelf een training te plannen, oftewel hou tempo x voor tijd y vol (makkelijk intervalletjes), blijf in hartslagzone zoveel en vibreren ipv piepjesquote:
Tof.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:53 schreef Debsterr het volgende:
http://psychosandra.blogg.se/category/bloodypsycho-makeup.html
Hihi die is leuk voor Priem. Omdat neusquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:53 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb voorgenomen van verjaardagsgeld een horloge te gaan halenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Garmin Forerunner 310XT. Met hartslagmeter en de mogelijkheid om zelf een training te plannen, oftewel hou tempo x voor tijd y vol (makkelijk intervalletjes), blijf in hartslagzone zoveel en vibreren ipv piepjes(da's makkelijk, want piepjes hoor ik niet door muziek). En voor ¤230, da's eigenlijk precies zo'n beetje mijn budget voor dit soort spul. Ik zat eerst te kijken naar de 210, maar die doet piepjes. Da's nie hendig. En de 220 gaat me eigenlijk te duur worden, dan kan ik net zo goed een 610 nemen. En daarvan had ik besloten dat 'ie buiten budget lag.
Kronkels.
Holy crapquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Garmin Forerunner 310XT. Met hartslagmeter en de mogelijkheid om zelf een training te plannen, oftewel hou tempo x voor tijd y vol (makkelijk intervalletjes), blijf in hartslagzone zoveel en vibreren ipv piepjes(da's makkelijk, want piepjes hoor ik niet door muziek). En voor ¤230, da's eigenlijk precies zo'n beetje mijn budget voor dit soort spul. Ik zat eerst te kijken naar de 210, maar die doet piepjes. Da's nie hendig. En de 220 gaat me eigenlijk te duur worden, dan kan ik net zo goed een 610 nemen. En daarvan had ik besloten dat 'ie buiten budget lag.
Kronkels.
Ik moet 'm nog halen hoor (of bestellen eigenlijk, da's goeikoperderder), maar ik ben wel blij dat ik eindelijk zeker weet welke ik wil.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb voorgenomen van verjaardagsgeld een horloge te gaan halen. Fijn dat je geslaagd bent en happy!
Neem Uggsquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:54 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb besloten dat ik deze winter ga investeren in een mooi paar leren laarzen ipv alleen maar koopjes te jagen.
Ik had het nog niet uit mijn keelgat of mijn man hing al over mijn schouder me te kijken naar mijn laptopscherm
Whoaaaa zoooo gaaf !!! Helaas vier ik geen halloween dit jaarquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:53 schreef Debsterr het volgende:
Mooie leren laarzen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:54 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb besloten dat ik deze winter ga investeren in een mooi paar leren laarzen ipv alleen maar koopjes te jagen.
Ik had het nog niet uit mijn keelgat of mijn man hing al over mijn schouder me te kijken naar mijn laptopscherm
quote:
MANNEN HOUDEN VAN LAARZENquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:54 schreef Stormqueen het volgende:
JA DAAR WAS IK AL BANG VOOR MAAR JE WEET TOCH DAT IK WANSMAAK PUCKZZZ BEN??quote:
ER WAS GEEN SMILEY EN GEEN CAPS LOCK EN EN DE ONDUIDELIJKHEID!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
NEE PUCKZZZ DIE ZIJN LELIJK!!!
229 euro.
Die zijn wel leuk jaquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:59 schreef Stormqueen het volgende:
ik zat meer aan zoiets te denken:
[ afbeelding ]
Merk staat me ook wel aan. No Stress, klinkt comfy!
Alleen tsja, mijn kuiten
Oeh, die vind ik naaisquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:59 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen tsja, mijn kuiten
I LIKEquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:59 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen tsja, mijn kuiten
Je voeten lijken gelijk 5 maten groterquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:01 schreef PriemGirl het volgende:
Ik snap die afkeer tegen punten niet zo...ik vind ze af en toe eik wel mooi![]()
![]()
Handig met laarzen kopen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:01 schreef Debsterr het volgende:
Ik begin geloof ik dikkere kuiten te krijgen van het hardlopen, eindelijk meer verhouding in kuit/voetmaat.
Het kan wel mooi zijn hoor, maar sowieso moet ik punten altijd aan zien, op foto's is het altijd zo uit verhouding ofzo?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:01 schreef PriemGirl het volgende:
Ik snap die afkeer tegen punten niet zo...ik vind ze af en toe eik wel mooi![]()
![]()
Dan heb ik nog steeds maar maat 40 ofzoquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je voeten lijken gelijk 5 maten groter
quote:
JA MANquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
DAAR HOU IK ZO VAN, LEKKER SCHREEUWEN!
Dit, en m'n voeten zijn al niet heel klein.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je voeten lijken gelijk 5 maten groter
Wolvenshirts.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:02 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vind die punten ook mooi Priem. Maar ik heb geen smaak dus als ik zeg dat ik iets mooi vind moet je het dus niet kopen he?
Echt welquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:02 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vind die punten ook mooi Priem. Maar ik heb geen smaak dus als ik zeg dat ik iets mooi vind moet je het dus niet kopen he?
149quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:01 schreef Incantrix het volgende:
[..]
I LIKEDUUR?
EN KUITEN, I FEEL YOUR PAIN
ditquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:03 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind punten alleen mooi bij pumps.
nou inderdaad, ik heb ooit een paar puntlaarzen gehad maar het waren net alladinslippers na een paar wekenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:03 schreef Incantrix het volgende:
EN ALS JE VEEL OP VAN DIE GROTE PUNTEN LOOPT GAANZE ALTIJD EEN BEETJE OMHOOG STAAN, DAT JE DAN VAN DIE EFTELINGSLOFFEN OVERHOUDT
JAAAAAquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:05 schreef Debsterr het volgende:
WE ZOUDEN EENS EEN HEEL TOPIQUE VOL MOETEN LULLEN IN CAPS LOCK, DAT IS ECHT FANTASTISCH.
Aladdinliedjes in m'n kop.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou inderdaad, ik heb ooit een paar puntlaarzen gehad maar het waren net alladinslippers na een paar weken
DIT JAquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
met zo'n smerig mini-naaldhakje er onder van 2 cm
JA DAT IS WEL KUT JA! OF VAN DIE DEUKEN IN JE PUNTEN.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:03 schreef Incantrix het volgende:
EN ALS JE VEEL OP VAN DIE GROTE PUNTEN LOOPT GAANZE ALTIJD EEN BEETJE OMHOOG STAAN, DAT JE DAN VAN DIE EFTELINGSLOFFEN OVERHOUDT
Die zou ik ook aantrekken.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:59 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen tsja, mijn kuiten
Waar hebben ze diequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:07 schreef Stormqueen het volgende:
Zelfs bb vindt ze mooi, dan ga ik die vrijdag es passen
lees je nu de SC schreeuwend?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik raak in de war van alle hoofdletters
IK WIL OOK NIET GEDEUKT ZIJN, DAT IS HEUL NIET FIJNquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
JA DAT IS WEL KUT JA! OF VAN DIE DEUKEN IN JE PUNTEN.
IK WIL GEEN DEUKEN IN MIJN PUNTEN
SCHAAR ZIT THUIS NU HAREN UITTREKKEND, SCHREEUWEND NAAR FRED TE ROEPEN DAT ZE HET NIET MEER SNAPTquote:
Dat en ik vraag me bij elke post af of hij serieus isquote:
Haak een nieuwe einzquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:09 schreef Puckzzz het volgende:
OH EN ER IS EEN SKULL VAN MIJN SKULL LAARSJES AFGEVALLEN. IK GA EEN SLECHTE REVIEUW SCHRIJVEN OVER DE VERKOOPSTER!!![]()
![]()
het was spees!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:09 schreef Puckzzz het volgende:
OH EN ER IS EEN SKULL VAN MIJN SKULL LAARSJES AFGEVALLEN. IK GA EEN SLECHTE REVIEUW SCHRIJVEN OVER DE VERKOOPSTER!!![]()
![]()
Ik ben veel te druk met wiegen jongequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
SCHAAR ZIT THUIS NU HAREN UITTREKKEND, SCHREEUWEND NAAR FRED TE ROEPEN DAT ZE HET NIET MEER SNAPT
IK SNAPTE 'M EVEN NIETquote:
Die is wel briljantquote:
GODVERquote:
was gewoon een grappig plaatje, ik ga zoiets toch niet kopenquote:
Welke wat hoe?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:11 schreef PriemGirl het volgende:
Lol ik moest lachen om de foto die bondi postte
al die lege dozenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:11 schreef PriemGirl het volgende:
NINJA EDIT!! IK SNAPTE JE AL NIET!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:11 schreef PriemGirl het volgende:
NEE SQ NEE!!!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zocht eigenlijk op "puntlaarzen"
Iddquote:
Ze gaan er dus een gewoonte van maken dat de septemberbox in oktober komt en de oktoberbox in november en zo door?quote:Brittany: Are these the October boxes? I just signed up last week.
Bondi New York: Hi Brittany, we're processing the boxes in "waves" We are working on the October boxes so yours will be out soon
Kill it with fire.quote:
een gesprek over een foto van een krab mondde uit in een zwartepietengesprek, dus same here.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Feestboek toch maar gekilled, de vierde keer klaaskantje was de druppel.
Ik wil ABOUT FUCKING TIME commentenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:11 schreef PriemGirl het volgende:
Ik wilde vragen HOE, maar never mind.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een gesprek over een foto van een krab mondde uit in een zwartepietengesprek, dus same here.
Doe esquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik wil ABOUT FUCKING TIME commenten
GAAF!! WAAR TE KOOP??quote:
HOEzo?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:15 schreef Stormqueen het volgende:
Debsterr geef je vent eens een harde trap met je puntlaars.
nou, briljant.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:18 schreef Debsterr het volgende:
OH de zwarte piet post. Ik vind het wel een goeie.
ik vond 'm best mildquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:18 schreef Debsterr het volgende:
"Hopefully those last 2 steps are going quickly. Would be nice to finally receive my September and October boxes!"
issie uit?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:19 schreef Sharana_LV het volgende:
JAAA NIEUWE IPAD MINI JEEEEJ BESTELLEN BESTELLEN GGOGOGOO
BESTELD!quote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:21 schreef PriemGirl het volgende:
Ik zeg net: oh vaatwasser is bijna vol, zal ik em in gang zetten?
Cif: hu? Je gaat de vaatwasser in de gang zetten??
Misschien is dit een teken dat ik genoeg martini heb gehad![]()
godver Priemquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:21 schreef PriemGirl het volgende:
JIJ TREKT GEEN VOLLE ZALEN?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
FIJN HEB IK NOG IEMAND LATEN LACHEN VANDAAG
JA NET EN HEB NU WATERquote:
gewoon zeggen dat het oud Hollandsch Vlaams is en blijven doorzuipenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
JA NET EN HEB NU WATER![]()
humpf....
NEE NOG NIET MAAR HIJ KOMT EN IK WILLEMquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
issie uit?
Ik ben mijn ouders velen ipads aan het aansmeren zodat ik voor weinig de ipad 3 van m'n moeder kan overnemen
KOOP ALLESquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
NEE NOG NIET MAAR HIJ KOMT EN IK WILLEM
wat is er nieuw aan dan?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Altijd leuk dat soort dingen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:26 schreef Puckzzz het volgende:
Ik was er vanmiddag van overtuigd dat ik het over spinazie had (want dat gingen we eten) tot ik er na drie zinnen en een verwonderlijke blik van Pinda achter kwam dat ik dus 'spinazie' dacht...maar 'spaghetti' zei. Hij snapte er al geen kloot van
je kunt ook anoniem doen toch? Tenminste, ik heb al een paar dagen een nieuw kaartje in mijn tas zitten, nog in het kartonnen pakje waar 'ie in kwam, maar dat mens zei dat het ook anoniem konquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Even mijn nieuwe bonuskaart activeren zodat de AH mijn gegevens kan doorverkopen.
Anders kun je je airmiles niet koppelen geloof ikquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:28 schreef Molo het volgende:
[..]
je kunt ook anoniem doen toch? Tenminste, ik heb al een paar dagen een nieuw kaartje in mijn tas zitten, nog in het kartonnen pakje waar 'ie in kwam, maar dat mens zei dat het ook anoniem kon
vernieuwd en nu nog duurder?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh ja, ik kan morgen hier weer naar de appie.
oh die gebruik ik nooitquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Anders kun je je airmiles niet koppelen geloof ik
Waarschijnlijk.quote:
Kut nu wil ik ook zo'n nieuwequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JA DE APPLE STORE IS OPEN EN ZE STAAN ERBIJquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kut nu wil ik ook zo'n nieuwe
ik heb daar zo'n bloedhekel aan... die apparaten zijn langzaam en ze slaan zo vaak op hol/vastquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk.
Hoewel, misschien valt het mee. Ze willen steeds meer naar de scan je eigen zooi-setting, dus scheelt weer cassieres.
Ik heb geen geldquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JA DE APPLE STORE IS OPEN EN ZE STAAN ERBIJ
De Fok supermarkt, met korting naarmate je abo en/of postaantal hoger isquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:31 schreef IJsdraakje het volgende:
SUPERMARKT ZONDER MENSELIJKE INTERACTIE, ERMAHGERD.
PREORDER IS NOG NIET OPENquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb geen geld![]()
Waarom heb ik geen normale baan waarbij ik velen geld krijg en niet in elkaar geramd wordt door kinderen?
Ze hebben hier wel een beter assortiment groenters. Of hadden, moet nog maar zien wat ze gaan hebben nu.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:32 schreef Molo het volgende:
[..]
ik heb daar zo'n bloedhekel aan... die apparaten zijn langzaam en ze slaan zo vaak op hol/vast
Hier zijn alle gratis tasjes afgeschaft, ook bij groente en fruit, voor het milieu.... Milieu, mijn reet
Pure winstmaximalisatie, alles wat je van bijv. AH-merk koopt zit overbodig 6 x verpakt maar stoppen met de tasjes is milieubesparing
Ik kom er alleen nog voor wat ik echt nodig heb, lijers
ik ook niet maar ik heb gelukkig die teringkinderen van jou nietquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb geen geld![]()
Waarom heb ik geen normale baan waarbij ik velen geld krijg en niet in elkaar geramd wordt door kinderen?
Ik had jou in gedachten toen ik het postte.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zelfscan![]()
Geen menselijke interactie![]()
de Lidl is taking over hierquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze hebben hier wel een beter assortiment groenters. Of hadden, moet nog maar zien wat ze gaan hebben nu.
De lidl hier zuigt. Ballen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:35 schreef Molo het volgende:
[..]
de Lidl is taking over hier
Grotere groente/fruitafdeling, meer en verser brood, doen ze goed
Hoop dat ze bij jou beter assortiment hebben straks!
jammer welquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De lidl hier zuigt. Ballen.Als je al iets wilt, moet je er voor het middaguur geweest zijn, daarna is alles op.
ik zie dan een combi ervan voor me en dat doet me rillenquote:
Ik had jouwe post gemistquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had jou in gedachten toen ik het postte.
wat is er gezonder aan dan muesli in je kwark?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:37 schreef Molo het volgende:
[..]
ik zie dan een combi ervan voor me en dat doet me rillen
is dat overnight oats trouwens niks voor jou? Ik vind het lekker en makkelijk én het is velen gezond
Ik ben naast solliciteren in de zorg nu ook naar vacatures in andere werkvelden aan het kijkenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:34 schreef Molo het volgende:
[..]
ik ook niet maar ik heb gelukkig die teringkinderen van jou niet
ik vind het zo fijn klinken, no stressquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
No stress heeft ook leuke enkellaarsjes
geen suiker, meer vezels, cholesterol verlagend en nog iets maar dat kan ik niet meer vinden, tijd geleden gelezen. Ik vind havermoutpap zo slijmerig en weeig, maar zo koud met melk een nachtje laten weken vind ik het prima te doen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat is er gezonder aan dan muesli in je kwark?
waarzo?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ben naast solliciteren in de zorg nu ook naar vacatures in andere werkvelden aan het kijken
Ik gaf een beetje op in mijn mond...dat klinkt echt zo vies...Maar ik hou er al niet van wanneer de cornflakes te lang in de melk liggen en zacht worden.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:44 schreef Molo het volgende:
[..]
geen suiker, meer vezels, cholesterol verlagend en nog iets maar dat kan ik niet meer vinden, tijd geleden gelezen. Ik vind havermoutpap zo slijmerig en weeig, maar zo koud met melk een nachtje laten weken vind ik het prima te doen.
In muesli zit toch ook geen suiker?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:44 schreef Molo het volgende:
[..]
geen suiker, meer vezels, cholesterol verlagend en nog iets maar dat kan ik niet meer vinden, tijd geleden gelezen. Ik vind havermoutpap zo slijmerig en weeig, maar zo koud met melk een nachtje laten weken vind ik het prima te doen.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik had jouwe post gemist![]()
Zo blij met zelfscan zodat ik me niet hoef te ergeren aan die achterlijke kassa-miepen.![]()
En al die mensen die het niet durven, dus nooit in de rij
Weinig concreets.. Iets waar je gewoon in een kantoor zit met een computerquote:
Da's cruesliquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Muesli is prima toch? Alleen die crunchy suikerlaagdingen zijn niet hendig.
ja dat krijg je dus niet als je gewoon grove havervlokken in melk laat weken. Dat zijn die harde vlokken die knapperig worden aan de buitenkant van volkorenbroodquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik gaf een beetje op in mijn mond...dat klinkt echt zo vies...Maar ik hou er al niet van wanneer de cornflakes te lang in de melk liggen en zacht worden.
dat krokante spul is toch zoet? Of anders snelle koolhydraten? Zeg maar het spul wat wat sneller oplost?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
In muesli zit toch ook geen suiker?
Ik maak 'm van tarwevlokken en speltvlokken met noten en rozijnen.... Ramvol vezels en goede stoffen volgens mij
Dat krokante spul is cruesli, dat is iets heel anders dan muesli.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:49 schreef Molo het volgende:
[..]
dat krokante spul is toch zoet? Of anders snelle koolhydraten? Zeg maar het spul wat wat sneller oplost?
Ik lust het niet en eet het daarom nooit, dus weet het niet zeker.
Beetje suiker kan natuurlijk ook geen kwaad, als je maar geen cruesli a la 50% suiker gaat zitten wegbikken onder het mom van gezond maar dat doe jij niet
En die toevoegingen zijn prima toch?
Gedroogde vijgen zijn ook gezond en lekker![]()
Of amandelschaafsel/stukjes walnoot
die laatste dingen ga je gegarandeerd op een andere werkplek ook krijgen, maar ik snap je overwegingen wel en lijkt me niet verkeerd. En je kunt altijd over een tijdje gewoon verder solliciteren mocht je het niks vinden, toch?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Weinig concreets.. Iets waar je gewoon in een kantoor zit met een computer.
Maar je moet een opleiding hebben of het betaald echt bijzonder matig..
Ben er nog niet helemaal uit.
Ik vind dit werk heel leuk, maar het vraagt ook veel van me. Ik vraag me af of ik niet blijer wordt van iets dat voor mij overzichtelijker is.
Plus al dat gezeik eromheen. Dat je continu het gekut van andere mensen aan het oplossen bent. En dat iedereen zo omslachtig werkt omdat ze met hun eigen ego bezig zijn.![]()
Mensen die enzulks
Jumboquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:50 schreef Stormqueen het volgende:
over supermarkten gesproken, wij gingen gisteren om 21:00 nog even kattenvoer halen. Wij waren derde in de rij, dus achter ons sluit zo'n stille verlegen systeembeheerder met lang haar en mephisto schoenen aan. De kassiere maakt geen aanstalten om kassa bij te roepen.
Dus bb zegt tegen die knul: je bent vierde in de rij dus je krijgt je boodschappen gratis he!
Die jongen zo verlegen knikken enzo. Dus bb zegt ook tegen de kassiere: hij is vierde in de rij, hij krijgt het gratis he.
De kassiere schrikt en roept kassa bij. Die jongen gaat vervolgens naar die nieuwe kassa, dus bb roept ook tegen die andere kassiere dat die knul zijn booschappen gratis krijgt.
Naja, vervolgens gaat onze rij moeilijk lopen doen, een klant met een probleem enzo, dus wij lopen maar naar die nieuwe kassa - waar die jongen af staat te rekenen. Dus bb weer: je krijgt het gratis hoor!
De kassiere reageert niet en laat die jongen afrekenen. De jongen rekent af zonder iets te zeggen.
Dus bb weer: maar hij had recht op gratis boodschappen. Kassiere: JA ik had het wel gehoord hoor! En geeft vervolgens ONS de boodschappen gratis.
Wij stonden echt zo: .....
Watquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:50 schreef Stormqueen het volgende:
over supermarkten gesproken, wij gingen gisteren om 21:00 nog even kattenvoer halen. Wij waren derde in de rij, dus achter ons sluit zo'n stille verlegen systeembeheerder met lang haar en mephisto schoenen aan. De kassiere maakt geen aanstalten om kassa bij te roepen.
Dus bb zegt tegen die knul: je bent vierde in de rij dus je krijgt je boodschappen gratis he!
Die jongen zo verlegen knikken enzo. Dus bb zegt ook tegen de kassiere: hij is vierde in de rij, hij krijgt het gratis he.
De kassiere schrikt en roept kassa bij. Die jongen gaat vervolgens naar die nieuwe kassa, dus bb roept ook tegen die andere kassiere dat die knul zijn booschappen gratis krijgt.
Naja, vervolgens gaat onze rij moeilijk lopen doen, een klant met een probleem enzo, dus wij lopen maar naar die nieuwe kassa - waar die jongen af staat te rekenen. Dus bb weer: je krijgt het gratis hoor!
De kassiere reageert niet en laat die jongen afrekenen. De jongen rekent af zonder iets te zeggen.
Dus bb weer: maar hij had recht op gratis boodschappen. Kassiere: JA ik had het wel gehoord hoor! En geeft vervolgens ONS de boodschappen gratis.
Dafuqquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:50 schreef Stormqueen het volgende:
godsamme, daar zou ik ook aids van krijgenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:50 schreef Stormqueen het volgende:
ja weet ik, maar muesli heeft toch ook niet-gesuikerde krokante zut?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat krokante spul is cruesli, dat is iets heel anders dan muesli.
Weet ik welquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:51 schreef Molo het volgende:
[..]
die laatste dingen ga je gegarandeerd op een andere werkplek ook krijgen, maar ik snap je overwegingen wel en lijkt me niet verkeerd. En je kunt altijd over een tijdje gewoon verder solliciteren mocht je het niks vinden, toch?
Goed bezig Schaartje
Ik vond het ook wel een beetje suf dat die jongen niet 1 keer wat zeiquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:52 schreef Molo het volgende:
[..]
godsamme, daar zou ik ook aids van krijgen
Ik kan daar echt zoooo erg niet tegen
je krijgt het niet krokant zonder suikerquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:52 schreef Molo het volgende:
[..]
ja weet ik, maar muesli heeft toch ook niet-gesuikerde krokante zut?
ja dat ook, de hele combi maakt het harenuittrekkend tergend aidsopwekkendquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel een beetje suf dat die jongen niet 1 keer wat zei
Met z'n euromerk pizza en z'n kwartjesbier
Had hem even voorgelatenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel een beetje suf dat die jongen niet 1 keer wat zei
Met z'n euromerk pizza en z'n kwartjesbier
nee joh, dat hoeft niet per se. Het is veel lastiger, maar gewoon proberen, zo ben ik ook een jaar geleden aan mijn baan gekomenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Weet ik wel. Het is voor mij ook wat zuurder omdat er zoveel geld wordt verspeeld, maar ik wegbezuinigd wordt.
Ach, we houden de blik breed. Nu alleen nog ergens binnenkomen.
Ik kan best veel. Ik kan ook best veel dingen leren. Er is iets dat ik niet kan: Netwerken. Kan ik niet. Gewoon niet. En dat is echt enorm kut, want dat lijkt haast wel de enige manier te zijn om aan een baan te komen tegenwoordig
Tsja. Jammer dat ik maar 1 zak kutbrokken had wel.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Had hem even voorgelaten.Of werkt dat niet zo?
.
Als hij er godver na 5 keer zeggen geen gebruik van gaat maken.
Maar ik vind dat als je zoiets als beleid hebt, je dat als kassamiep ook gewoon moet doorvoeren.
Zul je altijd zienquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tsja. Jammer dat ik maar 1 zak kutbrokken had wel.
Mag je dan als je ziet dat je vierde bent niet nog even schnel het snoeprek leegtrekken eigenlijk?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tsja. Jammer dat ik maar 1 zak kutbrokken had wel.
Gewoon dat hele schap kinderbueno's op de band maaienquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mag je dan als je ziet dat je vierde bent niet nog even schnel het snoeprek leegtrekken eigenlijk?
+1quote:
Wat een bazenactiequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gewoon dat hele schap kinderbueno's op de band maaien
IS GRATIS!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja jullie hebben gelijk, blijkbaar had ik "krokante muesli" in mijn hoofd, tussenvorm tussen muesli en cruesliquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je krijgt het niet krokant zonder suiker
Ik zou juichend al die dingen de band opflikkerenquote:
Of die manden die altijd bij de kassa staan met snoepaanbiedingen (3 zakken haribo voor 3 euro) ondersteboven leegkiepen op de bandquote:
Krokante muesli is cruesli van een ander merkquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:56 schreef Molo het volgende:
[..]
ja jullie hebben gelijk, blijkbaar had ik "krokante muesli" in mijn hoofd, tussenvorm tussen muesli en cruesli
loller, en dan wel met een strak gezicht he, zoals in Schaar's UIquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar dit moet ik toch niet hier ter plekke verzonnen hebben, iemand moet dit toch al toegepast hebben?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Of die manden die altijd bij de kassa staan met snoepaanbiedingen (3 zakken haribo voor 3 euro) ondersteboven leegkiepen op de band
Ohaiquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik zou juichend al die dingen de band opflikkeren. Kinderbueno
.
mijn halve familie heeft m al getekend.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:57 schreef Puckzzz het volgende:
Hebben jullie ook al de Pietitie voorbij zien komen?
hophophophop, op de laai band!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Of die manden die altijd bij de kassa staan met snoepaanbiedingen (3 zakken haribo voor 3 euro) ondersteboven leegkiepen op de band
ongetwijfeld!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar dit moet ik toch niet hier ter plekke verzonnen hebben, iemand moet dit toch al toegepast hebben?![]()
wat een aidsquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Krokante muesli is cruesli van een ander merk
ja nou en of, die krijgen mooi een berisping als ze dat laten gebeurenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wat zou de kassamevrouwen nou eigenlijk motiveren om moeilijk te doen over die 4-in-de-rij-actie? is toch niet hun geld?
Veel te vaak.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:57 schreef Puckzzz het volgende:
Hebben jullie ook al de Pietitie voorbij zien komen?
diezelfde mensen die posten bij de bijna over datum meuk en dat dan voor goeienkoop/gratis mee willen nemen naar huisquote:
Wat klinkt dat godsgruwelijk ranzigquote:Al deze moderne muesli's staan haaks op het idee van de oorspronkelijke muesli. Muesli is in 1900 door de Zwitserse arts Maximilian Oskar Bircher-Benner voor zijn patiënten ontwikkeld als dieetspijs.
die man laatst met 7 kilo kippenbouten en 4 aardbeienmoussesquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:59 schreef Molo het volgende:
[..]
diezelfde mensen die posten bij de bijna over datum meuk en dat dan voor goeienkoop/gratis mee willen nemen naar huis
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
O Priem ik heb het bazenhorloge binnen trouwens
O dat zou kunnen natuurlijk..quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja nou en of, die krijgen mooi een berisping als ze dat laten gebeuren
Godverquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die man laatst met 7 kilo kippenbouten en 4 aardbeienmousses
Oh en drie pakken bami met satee.
gratis bloemenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
O dat zou kunnen natuurlijk..
Schrijf een mail naar de klantenservice dat het onacceptabel is zodat ze op hun flikker krijgen![]()
En met een beetje mazzel mag jij gratiz bloemen halen
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die man laatst met 7 kilo kippenbouten en 4 aardbeienmousses
Oh en drie pakken bami met satee.
op broccoli staat geen datum. Maar als die rot is, krijg je een zak gratis groente!!!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:01 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
nooit de asperges en broccoli en courgette he, altijd die meuk
Vruchten en noten.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat waren de ingredienten van de oermuesli?
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat waren de ingredienten van de oermuesli?
En na het zien van de plaatjes herinner ik me weer waarom ik het nooit eetquote:Muesli (Zwitsers-Duits: Müesli) is het Zwitserse woord voor 'moesje', 'papje' (zegt men in Zwitserland 'Müsli', dan bedoelt men een kleine muis). De oorspronkelijke muesli was niet gebaseerd op de haver- en tarwevlokken, maar op de vruchten. Oermuesli bestond uit 2 of 3 kleine appels, geheel geraspt, inclusief de pitten, schil en klokhuis, een eetlepel gemalen walnoten, hazelnoten of amandelen. Daarbij slechts één afgestreken eetlepel havermout, die men 12 uur had voorgeweekt in 3 eetlepels water, en het sap van een halve citroen en 1 eetlepel gecondenseerde melk.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gratis bloemen
bb had een keer gemaild dat ie de bevoorrading kut vond. Kregen we gratis bloemen.
Beetje havermout nog, ik was te vroeg gestopt met lezen.quote:
Sovjet-shoppenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gratis bloemen
bb had een keer gemaild dat ie de bevoorrading kut vond. Kregen we gratis bloemen.
dat klinkt nasty.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:02 schreef Molo het volgende:
[..]
[..]
En na het zien van de plaatjes herinner ik me weer waarom ik het nooit eet![]()
Die gewone muesli of cruesli dan he, niet die oermuesli. Dat klinkt overigens ook niet al te smakelijk
Geldropsewegquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
Welk filiaal is bij jullie trouwens? De gratis-halers hebben een zwarte lijst zie ik net
maar ies zegt me dat dit soort mensen liever 6 bonken sateh eten op een karige wite boterham dan een zak groentenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
op broccoli staat geen datum. Maar als die rot is, krijg je een zak gratis groente!!!
godsamme, wat een lijersquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:01 schreef Puckzzz het volgende:
Kennen jullie trouwens die grap nog van twee weken geleden van de dame bij Randstad die een dagje vrij was waardoor mijn loon niet werd gestort?
Ik heb het na tig keer bellen en mailen nóg niet
Morgen weer bellen....
Anders ga ik maar dreigen dat mijn baas dit wel als reden kan gaan aanwenden om onder het 1000 uren contract uit te komen en mij rechtstreeks aan te nemen. Als hun toch mijn loon niet betalen...
En ondertussen wel dit in mijn mailbox:quote:
emoslinger.gifquote:ZWARTE LIJST
Sommige Jumbo filialen scoren een 0 (nul) op de vers is vers garantie. Van niks meegeven tot dreigen waar andere klanten bij staan.
Dit moet een ander niet overkomen. Het word daarom aangeraden onderstaande filialen te mijden totdat het hoofdkantoor maatregelen heeft genomen.
Amsterdam: Westerstraat
Eindhoven: Boutenslaan
Den Haag: Leyweg
Maastricht: Roserije 303
Zouden die mensen echt serieus in de loopgraven liggen te wachten tot er drie in de rij staan om dan snel de kassa te bestormen?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
Welk filiaal is bij jullie trouwens? De gratis-halers hebben een zwarte lijst zie ik net
Hmpfffquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
En ondertussen wel dit in mijn mailbox:
Herinnering: Zijn jouw gegevens nog up-to-date?
NEE WANT IK HEB NOG EEN WEEK LOON TEGOED KUT!!
Die verdienen patsen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
En ondertussen wel dit in mijn mailbox:
Herinnering: Zijn jouw gegevens nog up-to-date?
NEE WANT IK HEB NOG EEN WEEK LOON TEGOED KUT!!
Daarvan is al gebleken dat het niet effectief is.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:04 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Zouden die mensen echt serieus in de loopgraven liggen te wachten tot er drie in de rij staan om dan snel de kassa te bestormen?
wikipediaquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Beetje havermout nog, ik was te vroeg gestopt met lezen.
aspergequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zal ik Randstad opzoeken op klacht.nl?
gewoon a la Bear Grylls die Milka koe opvreten midden in de alpenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar geen graan, want moest "fris uit de natuur". Aldus de wiki.
ze maken zelfs complete strategieënquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Daarvan is al gebleken dat het niet effectief is.
Deze mensen gaan alle schappen af om spul dat bijna over de datum is gratis te krijgen
Je moet wat met je tijd natuurlijkquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Daarvan is al gebleken dat het niet effectief is.
Deze mensen gaan alle schappen af om spul dat bijna over de datum is gratis te krijgen
Echt, dit soort mensenquote:Ik kon het weer niet laten vanavond en heb dus een rondje gedaan.
- Grote bokkenpoten die ik van de week ook al had, waren toen op datum, nu bij een ander filiaal óver datum. Wel het hele schap (4 pakken ofzo nog) dus daarvoor in de plaats een luxe verpakking met kokoskransen gekozen. Aangezien die 20 cent goedkoper was dan de bokkenpoten vonden ze dat prima.
- Groententas door een rotte paprika. Medewerker vroeg wat ik erin wilde. Ik mocht hem bij een eerdere keer in dit filiaal zelf vullen en heb dat nu ook voorgesteld aan de medewerker, heb hem aangeboden hem daarna te laten controleren door hem, zodat hij door kon met zijn werk en ik in alle rust uit kon zoeken wat ik wilde hebben. Dat vond hij prima en hij heeft na afloop de inhoud slechts vluchtig bekeken, hij geloofde me wel denk ik. En terecht, ben keurig 7 cent onder de 5 euro gebleven. Daarvoor had ik:
=Zak boerenkool gesneden
= 1 Pink Lady Appel
= 2 Nectarines
= Zakje radijsjes
= Bloemkool (mooie grote, ze gingen toch per stuk)
- Pakje notenpaté op datum gisteren, dus nieuwe meegekregen
- Pak kleine appelkoeken met datum 9 september, dus nieuwe meegekregen. Nieuwe heeft ook geen hele lange datum, ik probeerde wat te graven in het vak op zoek naar een betere datum, maar een vulmedewerker zat wel heel erg op mijn vingers te kijken dus heb het maar zo gelaten smiling smiley
- Bakje kleine salami worstjes, zo'n snackverpakking. Stond op 13 september, dus ook daarvoor een nieuwe.
Bovenstaande verdeeld over 3 filialen. Bij het laatste filiaal wilde ik naast 2 andere dingen iets voor de hond kopen. Op het schap stond 57 cent. Bij de kassa scande het 1,27. Omdat ik bang was dat ik verkeerd gekeken had durfde ik het niet goed mee te nemen, dus gezegd dat ik het niet hoefde. Toen een medewerkster het weg moest gaan leggen gevraagd of zij toch niet eens wilde kijken of het nou klopte wat ik had gezien. Dat ging ze doen (met frisse tegenzin, maar ach) en nadat ik de rest van mijn spullen bij de servicebalie afgehandeld had kwam ze teruglopen. Ik bleek gelijk te hebben en kreeg de hondensnacks dus alsnog gratis mee. Hahah, dus toen had ik onbedoeld nóg iets gratis. Het valt niet mee hoor om bij Jumbo aan je betaalde boodschappen te komen winking smiley
Tip: Komende dagen in de gaten houden, danerolles chocoladebroodjes (ik meen de 22e maar niet alles wat er stond dus kan een enkeling zijn, moet ze zo draaien om het te bekijken dus pak er niet teveel op) en de rookworsten met de gouden wikkels, volgens mij ook de 22e maar kan zelfs de 21e zijn.
Qua opzet wel fijner dan de Geldropseweg though. maar sinds Baas een rijbewijs heeft hoef ik niet meer mee met boodschappen doenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja de boutenslaan. Wat een boutwinkel is dat zeg.
verrassend wel dat filiaal in Den Haagquote:
het zijn Nederlanders, dus jaquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:04 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Zouden die mensen echt serieus in de loopgraven liggen te wachten tot er drie in de rij staan om dan snel de kassa te bestormen?
Dat gaat toch centraal? Of werk jij niet met die portal?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:01 schreef Puckzzz het volgende:
Kennen jullie trouwens die grap nog van twee weken geleden van de dame bij Randstad die een dagje vrij was waardoor mijn loon niet werd gestort?
Ik heb het na tig keer bellen en mailen nóg niet
Morgen weer bellen....
Anders ga ik maar dreigen dat mijn baas dit wel als reden kan gaan aanwenden om onder het 1000 uren contract uit te komen en mij rechtstreeks aan te nemen. Als hun toch mijn loon niet betalen...
je salaris pinnen hihaho!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:07 schreef Puckzzz het volgende:
Ik moest nog wat doen maar ik weet niet meer wat
Handig...
winking smilie...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |