Nee nepquote:
ZEKER DOOR SLAVEN GEMAAKTquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:24 schreef PriemGirl het volgende:
Ow en met kerst geven we ook altijd cadeaus aan ouders en schoonouders
1 GROOT CADEAUFESTIJN JONGEUH>
Niet verkeerdquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee nep![]()
Sint enkel van mijn schoonouders (want dat vinden ze tof om iets qua cadeau te geven... Meestal iets voor in huis ofzo). Kerst van ouders en schoonouders geld. Dan krijg ik nog eens extra want jarig
En oud en nieuw doen we altijd iets kleins. Dit jaar is het budget 8 euro en moeten we voor 2 personen kopen; dus ik krijg ook weer 2 cadeaus
Ja.quote:
Nopequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nee maar serieus, je gaat een zwart persoon als HOOFD van de werkgroep zetten die moet onderzoeken of zwarte piet racistisch is.
Dan had je geen werkgroep op hoeven te zetten
Ja dat doen wij ook altijdquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:24 schreef PriemGirl het volgende:
Ow en met kerst geven we ook altijd cadeaus aan ouders en schoonouders
1 GROOT CADEAUFESTIJN JONGEUH>
HET IS JOUW SCHULDquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik vind het alleen een beetje jammer dat hierdoor (en hiervoor ook al) alle negers over 1 kam geschoren worden en dat ze allemaal moeilijk doen. Terwijl er zat zijn die nergens een probleem mee hebben en het ook onzin vinden.
Ik heb serieus nog van geen een iemand gehoord die een probleem heeft met sinterklaas en zwarte pietquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik vind het alleen een beetje jammer dat hierdoor (en hiervoor ook al) alle negers over 1 kam geschoren worden en dat ze allemaal moeilijk doen. Terwijl er zat zijn die nergens een probleem mee hebben en het ook onzin vinden.
Truequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:26 schreef Mss het volgende:
Stiekem heb ik de hoop dat het één groot complot is om alle Nederlanders te verbroederen. Ik heb nog nooit zoveel eensgezindheid op mijn facebookwall gezien
Ik las voornamelijk mensen uit Amsterdam en dat er vrijwel niemand buiten Amsterdam een probleem mee heeftquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:27 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb serieus nog van geen een iemand gehoord die een probleem heeft met sinterklaas en zwarte piet
Alleen velen mensen die zich in de discussie gaan mengen die allemaal vinden dat hij moet blijven. Maar niemand kent iemand die vindt dat ie weg moet. Dus ik vraag me af wie er dan precies een probleem van maakt
WIJ VAN WC EENDquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik scheur schuur schaar? helemaal niet alle negers over één kam maar ik vind het een beetje dom van de VN om een zwart persoon als hoofd aan te stellen in een kwestie over ZWARTE piet
Fucking muricans (ja ik scheer lekker wel alle muricans over één kam nu![]()
)
Ik heb het ook niet over jou maar over die schreeuwerds op fb enzo.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik scheur schuur schaar? helemaal niet alle negers over één kam maar ik vind het een beetje dom van de VN om een zwart persoon als hoofd aan te stellen in een kwestie over ZWARTE piet
Fucking muricans (ja ik scheer lekker wel alle muricans over één kam nu![]()
)
Je hebt velen mooien dingen gemistquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hihi, ik dacht "ermagerd teruglezen" en toen dacht ik "ermagerd 3 topics ik hoef heul niet terug te lezen"
Was het een rel? Ging het over hoeren?quote:
Is het prive?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb een mooie paint gemaakt
Ik weet nog niet of ik het echt op facebook durf te posten
Jaquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Was het een rel? Ging het over hoeren?
Ik zie nu de tt van het vorige topic pasquote:
Toch maar aan het teruglezen?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik zie nu de tt van het vorige topic pas![]()
Zag dus die tt in mijn actieve topicslijstquote:
Braafquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zag dus die tt in mijn actieve topicslijst.
En ben nu aan het teruglezen omdat ik toch niks beters te doen heb
Ik ga ze uiteraard eerst vragen wat hun standpunt is in deze discussie, duhquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
JE GAAT ZE TOCH NIET STEUNEN IN DEZE TWEESTRIJD
"WAAR BLIJVEN MIJN CADEAUTJES"quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zo bellen en dan vragen "HOI SPREEK IK MET ZWARTE PIET HAHAHA EINZ"
WAS HET LUDO SANDERS?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Wij hadden hier ooit een (onuitstaanbare) Indiër en die leek gewoon precies op de hoofdpiet
De slechterik van het stukquote:
BEHALVE DWYNquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
MSS HET IS GEEN REL ALS IEDEREEN HET MET ELKAAR EENS IS JONGE!
DIE HEB IK NOG HEUL NIET GEZIEN!quote:
WAAR?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
MSS HET IS GEEN REL ALS IEDEREEN HET MET ELKAAR EENS IS JONGE!
DIE LURKT ALLEENquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
DIE HEB IK NOG HEUL NIET GEZIEN!
DANKJEquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wel complimenten voor je disclaimer
BEN JE NOU SERIEUS OF NIET? MIJN GARPENTHEORIE WAT DOE JE?quote:
KEISERIEUSquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
BEN JE NOU SERIEUS OF NIET? MIJN GARPENTHEORIE WAT DOE JE?![]()
Dit is de beste oplossing. Of de huid bleken. Doen ze ook in Azie, dus ik zie het probleem nietquote:
GELUKKIG HEEFT ZE ER EEN OPLEIDING VOOR GEDAAN EINZ[/klassieke-masja-grap]quote:Het is weer tijd voor mijn diary! Deze week was een erg sociaal weekje
HOE?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:28 schreef Mss het volgende:
EN DE RUSSEN DOEN MOEILIJK OM MIJN CLAIM, STERF
De vorige keer was het 'BAM geld terug' en nu is het dit:quote:
Interessant. Ik onthoud het voor als ik zaterdag mijn claim ga indienen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:50 schreef Mss het volgende:
[..]
De vorige keer was het 'BAM geld terug' en nu is het dit:
De verkoper heeft gereageerd op ons verzoek om volginformatie over de
verzending te verstrekken. Deze informatie moet nog door ons worden
onderzocht en bevestigd, maar we wilden u op de hoogte stellen van het feit
dat de verkoper heeft gereageerd.
Ze hebben dus de T&T opgestuurd naar paypal om de claim aan te vechten.
EET ALLE ZWEEDSE BALLENquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:26 schreef Diconnected het volgende:
[..]
we gaan der ook nommen ermnerm
bah.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:26 schreef Diconnected het volgende:
[..]
we gaan der ook nommen ermnerm
niet echtquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:31 schreef Mss het volgende:
Ik heb nog nooit bij de Ikea gegeten, mis ik nu iets?
smakeloze zetmeelballen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:31 schreef Mss het volgende:
Ik heb nog nooit bij de Ikea gegeten, mis ik nu iets?
Die jus is niet zo tof, maar die Cranberry saus vinnik wel lekker!quote:
Omnomnomquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Die jus is niet zo tof, maar die Cranberry saus vinnik wel lekker!
Rooie drap met brokjes op je ballen
Als ik Fred moet geloven was die zeer kutquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:34 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Omnomnom
Maar ik zie ook dat ze mixed grill en spareribs hebben ermahgerd.
Ohquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als ik Fred moet geloven was die zeer kut
Je mag mijn skillz om er ziek van te worden wel een weekje lenen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:36 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Omnom appel
Dag twee zonder pepernoten terwijl ze me wel heel de dag liggen aan te staren. Die dingen zijn echt te verslavend
Volgens mij ben ik er immuun voorquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je mag mijn skillz om er ziek van te worden wel een weekje lenen.
Het gebeurt me dit jaar ook voor het eerst anders.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik er immuun voor
Wij eten ook hutspot vanavondquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:44 schreef PriemGirl het volgende:
Het is vandaag 22 graden!
Ik ga vandaag wortelstamp maken met rookworst....
Want dat past bij het weer................. damnit
Ow well
Die amandel-chocolade-watishet-cake is anders echt heerlijkquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet, zelfs de appeltaart is vies
RIP aan de nabestaanden, snel een hoofddoek hakenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:50 schreef Puckzzz het volgende:
OMG ik ben zo druk bezig met van alles op de laptop dat ik vergeet dat mijn verf al drie kwartier in mijn haar zit. FF spoelen
aardappels groente vleesquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:51 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd, ik wil vanavond goedkoop ende gezond eten. Iemand tips?
Restje uit de vriezerquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:51 schreef Mss het volgende:
Krop ijsbergslaquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:51 schreef Mss het volgende:
Met doperwtjesfestini?quote:
In stukjes snijden en dan eten zoals je chips ook zou etenquote:
Vanuit een zak?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
In stukjes snijden en dan eten zoals je chips ook zou eten![]()
Jaweeeeeel, met vissticksquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
of aardappels met spinazie en gekookt ei, geen vlees
Primaquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zullen we het trouwens gewoon fantasiesticks noemen want dat is geen vis
In mijn hoofd moet het nu ook velen koud zijn want eind oktoberquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:45 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wij eten ook hutspot vanavond
DIE IS DICHTquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ga je naar de AH? spruitjes zijn nu maar 50 cent
Want er zijn maar 2 winkels in alkmaar?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:58 schreef IJsdraakje het volgende:
NU MOET IK NAAR DE ANDERE KANT VAN DE STAD.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:57 schreef Mss het volgende:
Stelletje hoeren![]()
Indien er een verwijzing plaatsvindt naar het woord 'jullie' of 'stelletje' in combinatie met het woord 'hoer' en/of 'hoeren' wordt hiermee verwezen naar alle momenteel postende users in de SHJN SC, alle andere posterende users, lurkers en kloons met uitzondering van Dwyn. Laatstgenoemde is expliciet uitgezonderd van deze benaming. Aan deze post kunnen geen rechten worden ontleend.
Copyright Mss B.V. Oktober 2013
Die combi eet ik echt nooit, alleen maar vissticks met spinaziequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil mijn spinazie het liefste met een gehaktbal. Maar saucijzen en slavinken zijn ook acceptabel.
Vissticks wil ik het liefste met boontjes in tomatensaus, alleen vind ik dat de laatste tijd steeds smeriger worden dus met sla is beter eigenlijk
Het is echt fantastisch.quote:
Met kruiden harharharquote:
Jij bent student, volgens dat studentenaidsblog mag jij gewoon een pakje kant en klare rommel kopenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:07 schreef Mss het volgende:
Oh dat zijn wel allemaal dingen die ik niet heb. Wel leuk om eens te doen maar het principe van 'goedkoop' gaat dan even niet meer op. Wel bedankt Speesje!
Mag van mij ook, ik vind het alleen oprecht goor omdat zo zoutquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jij bent student, volgens dat studentenaidsblog mag jij gewoon een pakje kant en klare rommel kopen
DE BONUSKAART HAAT JEquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Waarom wil hij mijn bonuskaart niet activeren, gay
Mghehehehe. Kutstudenten ook.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:10 schreef Mss het volgende:
Nou, ik vind het eigenlijk wel leuk om dat soort dingen gewoon zelf te doen. Maar ik bookmark het even voor na mijn verhuizing, want dan verdwijnen mijn kruiden niet meer ineens automagisch
Gewoon aan wennen, opgelostquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mag van mij ook, ik vind het alleen oprecht goor omdat zo zout
ZOMG wat ga je maken?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Gewoon aan wennen, opgelost![]()
Ermagerd ik bedenk me net dat ik geen kant-en-klaar pakje heb voor het eten vanavond![]()
Wel Euroshopper kruidenkaas en Euroshopper pesto, dat compenseert vast wel
Ik had vroegâh altijd die zooi op m'n kamer staan. Gewoon, omdat ik dan tenminste wist wat ik had.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:11 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja echt hoor, ik koop ook geen olijfolie meer, dat is zo op
Pasta met kruidenkaas en pestoquote:
Ja, dat had ik ook wel, maar ik heb geen zin om dat iedere keer mee terug te slepen. En het valt ook wel mee hoor, en ik leen ook vaak genoeg van anderen. Maar toch ben ik blij dat ik straks een eigen keuken hebquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had vroegâh altijd die zooi op m'n kamer staan. Gewoon, omdat ik dan tenminste wist wat ik had.
Ik zou er niet tegen kunnenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:14 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook wel, maar ik heb geen zin om dat iedere keer mee terug te slepen. En het valt ook wel mee hoor, en ik leen ook vaak genoeg van anderen. Maar toch ben ik blij dat ik straks een eigen keuken heb
Heb deze combi al vaker gemaakt, is erg lekkerquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kruidenkaas én pesto? Kun je niet beter 1 kiezen?
Ja dat snapte ik, oke, het lijkt mij een beetje vies maar ik heb het nog nooit geprobeerdquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb deze combi al vaker gemaakt, is erg lekker![]()
Kruidenroomkaas dus
Ik denk niet dat ik zo gezellig zou zijnquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:15 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik. Maar de gezelligheid hier compenseert veel hoor!
True storyquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik zo gezellig zou zijn
Oh dat ga ik vd week ook maken denk ik, met kipquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Pasta met kruidenkaas en pesto.
En vegaspekjes en roerbakgroente. Voor Fred wat kip erbij.
Ik moet de komende drie dagen ook al koken op m'n werk, dus heb geen zin om moeilijk te doen
Ik heb het recept ooit geleerd als macaroni, rode pesto, kruidenroomkaas en kipreepjes. En dan salade ernaast. En toen vond ik het zooo lekkerquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dat snapte ik, oke, het lijkt mij een beetje vies maar ik heb het nog nooit geprobeerd
OOH rode pestoquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb het recept ooit geleerd als macaroni, rode pesto, kruidenroomkaas en kipreepjes. En dan salade ernaast. En toen vond ik het zooo lekker![]()
Maar salade eet Fred niet () en vind ik zelf ook gedoe, dus gooi ik er nu roerbakgroente bij. En kipreepjes lijkt me duidelijk
![]()
Ik vind wel vrijwel alles waar pesto in zit lekker, dat zal helpen
Jamaar witte sneeuw is ook racistischquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik krijg echt aids van al die zwarte piet-berichten op feestboek, kan het niet gaan sneeuwen ofzo?
Nee, witte sneeuw is eerst 3 dagen ERMAGERD KIEK SNEEUW en daarna ERMAGERD WANNEER HOUDT HET OP MET DIE KUTSNEEUWquote:
Wel als je dan tegen rode paprika bentquote:
gevolgd door 765 opgetuigde kerstbomenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee, witte sneeuw is eerst 3 dagen ERMAGERD KIEK SNEEUW en daarna ERMAGERD WANNEER HOUDT HET OP MET DIE KUTSNEEUW
Ik kijk er allemaal naar uit, als ze maar ophouden met die schijt zwarte-pieten-zeikerijquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gevolgd door 765 opgetuigde kerstbomenbring it on!
met deze uitleg snap ik het pietendrama al helemaal niet meer. Er zijn veel meer negers dan blanken op aarde.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Rasisme tegen rode paprika's is minder erg, want die zijn geen minderheid
Ja maar de theorie is toch dat black power wel mag maar white power niet?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
met deze uitleg snap ik het pietendrama al helemaal niet meer. Er zijn veel meer negers dan blanken op aarde.
Ik eis dat al de mensen die dit roepen verplicht op klompen gaan lopenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:47 schreef Mss het volgende:
JA MAAR MIJN CULTUREEL ERFGOED, WAT DOEN JULLIE?
Oh fuquequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik eis dat al de mensen die dit roepen verplicht op klompen gaan lopen
Ik heb serieus fb afgesloten door dat hele gelul. Heel mijn feed staat volquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik krijg echt aids van al die zwarte piet-berichten op feestboek, kan het niet gaan sneeuwen ofzo?
Niet eens mijn mooie plaatje op de eckte Facebook delen of liken, hatersquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:51 schreef Mirjam het volgende:
Nou inderdaad, die zwartepieten-aids loopt wel de spuigaten uit godver
ik heb een mentaal filter aangezet, snorriequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Niet eens mijn mooie plaatje op de eckte Facebook delen of liken, haters
JUPquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:53 schreef Stormqueen het volgende:
het garpigste is nog wel dat al die mensen die die Zwarte Pieten aids posten, dat doen met een opmerking als "en verder hou ik me uit deze discussie" o.i.d.
HOUD JE MUIL DAN!
preciesquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:53 schreef Stormqueen het volgende:
het garpigste is nog wel dat al die mensen die die Zwarte Pieten aids posten, dat doen met een opmerking als "en verder hou ik me uit deze discussie" o.i.d.
HOUD JE MUIL DAN!
Ik heb 1 iemand die poste: "media, mensen en meningen zucht"quote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn aandeel in de discussie: Het zal me allemaal toch aan m'n reet roesten!
ditoquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn aandeel in de discussie: Het zal me allemaal toch aan m'n reet roesten!
Ja maar dan heeft d'n Sint geen neg0rs in dienst en dat is ook discriminatiequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:07 schreef Stormqueen het volgende:
Ik durf ook te wedden dat als we over een tijdspanne van 6 jaar de pieten elk jaar een tint lichter maken zodat we witte pieten hebben uiteindelijk, geen kind het door heeft en het feest nog net zo leuk is.
Ik denk als ze niet zoveel ruchtbaarheid aan het hele onderwerp hadden gegeven en dan de pieten steeds lichter zou maken, het ook bij de volwassenen amper op zou vallenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:07 schreef Stormqueen het volgende:
Ik durf ook te wedden dat als we over een tijdspanne van 6 jaar de pieten elk jaar een tint lichter maken zodat we witte pieten hebben uiteindelijk, geen kind het door heeft en het feest nog net zo leuk is.
Het is de schuld van die negersquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:07 schreef Debsterr het volgende:
DAT HET OP JE CAMERA SCHERMPJE LEEK ALSOF JE DE GLOW VAN JE GLOW IN THE DARK NAIL ART HAD GEFOTOGRAFEERD.
DAT OP JE PC GEWOON EEN FUCKING ZWARTE RECHTHOEK STAAT.
HOEREN KUTZOOI.
Ik zeg: open sollicitatieprocedure!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:08 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja maar dan heeft d'n Sint geen neg0rs in dienst en dat is ook discriminatie
Ik vind het discriminatie tegen de mexicanenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Sint moet gewoon 1 pool, 1 chinees, 1 aidswees, 1 vrouw, 1 gehandicapte en 1 mongool meenemen voortaan.
DISCRIMINATIE VAN DE HOMO'Squote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Sint moet gewoon 1 pool, 1 chinees, 1 aidswees, 1 vrouw, 1 gehandicapte en 1 mongool meenemen voortaan.
Eigenlijk was het me al opgevallen dat de schmink steeds lichter werd. Vroeger was het echt pikzwart, tegenwoordig diarree bruin.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:07 schreef Stormqueen het volgende:
Oh ja tyfusquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik vind het discriminatie tegen de mexicanen
Te laat...al gesignaleerd op mijn FBquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:10 schreef PriemGirl het volgende:
Straks krijgen we een lilliputter discussie over de kerstman z'n slaaf elfjesPANIEK
NOEEESSSquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Te laat...al gesignaleerd op mijn FB
Correctie, het ging om dierenmishandeling tegen de rendieren...quote:
Inclusief statement van Marianne Thieme?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Correctie, het ging om dierenmishandeling tegen de rendieren...
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:14 schreef Mss het volgende:
[..]
Inclusief statement van Marianne Thieme?
quote:Beste mevrouw Tieme, kunt u wat doen aan de (ren)dierenmishandeling die elk jaar met Kerst plaatsvindt door een seniele oude man die deze beestjes bijna over de kling jaagt? Ze moeten overwerken en worden gedwongen te vliegen, om over de ergonomie op hun werkplek nog maar te zwijgen.
Ik heb nog nooit op u gestemd, maar ik beloof u, dat als u de VN zover krijgt Santa Claus in de Angelsaksische landen te verbieden, mijn stem voor u is!
Ja ik dacht dat daar de grap wel een beetje vanaf wasquote:
Nu al?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:15 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat daar de grap wel een beetje vanaf was. Maar hij hoort er eigenlijk wel bij he
* Indien er een verwijzing plaatsvindt naar het woord 'jullie' of 'stelletje' in combinatie met het woord 'hoer' en/of 'hoeren' of een synoniem van bovenstaande woorden, wordt hiermee verwezen naar alle momenteel postende users in de SHJN SC, alle andere posterende users, lurkers en kloons met uitzondering van Dwyn. Laatstgenoemde is expliciet uitgezonderd van deze benaming. Aan deze post kunnen geen rechten worden ontleend.quote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:16 schreef Mss het volgende:
[..]
* Indien er een verwijzing plaatsvindt naar het woord 'jullie' of 'stelletje' in combinatie met het woord 'hoer' en/of 'hoeren' of een synoniem van bovenstaande woorden, wordt hiermee verwezen naar alle momenteel postende users in de SHJN SC, alle andere posterende users, lurkers en kloons met uitzondering van Dwyn. Laatstgenoemde is expliciet uitgezonderd van deze benaming. Aan deze post kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik denk dat er ook wel wat te zeggen valt over een man die hier jaarlijks buitenlands geld komt witwassen onder het mom van 'cadeautjes voor heul 't land'quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:16 schreef Stormqueen het volgende:
ja maar dat kun je natuurlijk ook van dat paard van Sinterklaas zeggen.
Daarbij moet het beest in December over schuine pannendaken lopen, ik denk niet dat de arbo het daar mee eens is
Ermahgerd ja. De crisis is allemaal de schuld van Sinterklaas.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:17 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik denk dat er ook wel wat te zeggen valt over een man die hier jaarlijks buitenlands geld komt witwassen onder het mom van 'cadeautjes voor heul 't land'.
En de kerstman. Want we hebben er twee.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ermahgerd ja. De crisis is allemaal de schuld van Sinterklaas.
En vergeet de bacterien niet, een beetje van de grond eten.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:20 schreef Stormqueen het volgende:
maar als we het er toch over hebben, kunnen we dan meteen dat achterlijke snoepsmijten afschaffen? Het is puur terrorisme.
Blijft grappigquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:16 schreef Mss het volgende:
[..]
* Indien er een verwijzing plaatsvindt naar het woord 'jullie' of 'stelletje' in combinatie met het woord 'hoer' en/of 'hoeren' of een synoniem van bovenstaande woorden, wordt hiermee verwezen naar alle momenteel postende users in de SHJN SC, alle andere posterende users, lurkers en kloons met uitzondering van Dwyn. Laatstgenoemde is expliciet uitgezonderd van deze benaming. Aan deze post kunnen geen rechten worden ontleend.
matigquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:21 schreef IJsdraakje het volgende:
"Niemand komt aan klaas-kantje"
Ik ging een beetje dood van binnen.
Claim ALL ZHE CHILDSUPPORT!!quote:
Een lesbische negerin in een rolstoelquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
wel met hoofddoek graag.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:28 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Een lesbische negerin in een rolstoel
Mi van een negrin die in zo'n bedlift op een vent hangt en dat de verpleegster in kwestie die lift ritmisch op en neer beweegtquote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:30 schreef Stormqueen het volgende:
hehehe, bb zat te wachten op DWDD, dus het programma begint, hij ziet een Sinterklaas in het publiek zitten en zapt meteen weer weg![]()
Serieus 1 van de weinige keren dat ik blij ben dat cif vanavond gewoon voetbal gaat kijkenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:30 schreef Stormqueen het volgende:
hehehe, bb zat te wachten op DWDD, dus het programma begint, hij ziet een Sinterklaas in het publiek zitten en zapt meteen weer weg![]()
Pak martini... Het helptquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:37 schreef Stormqueen het volgende:
GRAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHH *zet alles uit*
Omdat het kan.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
En waarom krijg ik een gesponsorde post op fb voor een Thaise massage?
Weet ik niet, ik wil niet klikken omdat ik bang ben dat ze anders denken dat het werkt en het vaker gaan doenquote:
Welke?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Omdat het kan.
En de krent in mij is blij, sporthorlogeding wat precies kan wat ik wil zonder honderdmiljoenmiljard te kosten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |