abonnement Unibet Coolblue
pi_132802935
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 19:36 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Ik heb er al een zie ik... *;
Klopt hier ben ik al :* O+
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
  vrijdag 1 november 2013 @ 19:54:33 #102
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_132802949
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 19:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:

[..]

Klopt hier ben ik al :* O+
Heej Sjek :*
pi_132803091
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 19:54 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Heej Sjek :*
Hoi vrind alles oke?
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
pi_132803133
Dumb & Dumber Happy coppel *O*
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  vrijdag 1 november 2013 @ 20:05:28 #105
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_132803313
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 19:59 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:

[..]

Hoi vrind alles oke?
Tot nu toe nog wel..
pi_132803378
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 20:05 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Tot nu toe nog wel..
^O^ ^O^
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
pi_132803464
quote:
Tip hou je relatie buiten fok ;)
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_132803586
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 20:10 schreef Soury het volgende:

[..]

Tip hou je relatie buiten fok ;)
Dank je voor de tip
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
pi_132803608
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 20:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:

[..]

Dank je voor de tip
Graag gedaan, was gemeend
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  vrijdag 1 november 2013 @ 20:15:15 #110
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_132803614
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 20:10 schreef Soury het volgende:

[..]

Tip hou je relatie buiten fok ;)
Da's niet aan jou te bepalen, bemoeial.. ;)
pi_132803636
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 20:15 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Da's niet aan jou te bepalen, bemoeial.. ;)
Sorry hoor :7
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_132803647
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 20:14 schreef Soury het volgende:

[..]

Graag gedaan, was gemeend
Weet ik soury en ik begrijp je ook .;)
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
pi_132803653
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 20:15 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Da's niet aan jou te bepalen, bemoeial.. ;)
lief doen he mummie
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
pi_132803695
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 20:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:

[..]

Weet ik soury en ik begrijp je ook .;)
Is dat zo? Maar goed ga er voorzichtig mee om
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_132803714
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 19:23 schreef Soury het volgende:

[..]

Waarom zou ik ? Mijn leven en iemand anders word zuur gemaakt. Lekker makkelijk lullen.
nou vaag hoor, want ik kom daar ook maar lees nooit jou naam of van dijkmans
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_132803736
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 20:18 schreef Toverheks het volgende:

[..]

nou vaag hoor, want ik kom daar ook maar lees nooit jou naam of van dijkmans
_O-
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_132803781
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 20:18 schreef Soury het volgende:

[..]

_O-
nou je kan lachen wat je wilt, maar je doet nu wel heel erg paranoi of hoe je dat ook noemt. Of je wil een rel oftewel beetje leven in de Sc :P
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_132803790
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 20:18 schreef Soury het volgende:

[..]

Is dat zo? Maar goed ga er voorzichtig mee om
Ja dat is zo heb het kunnen volgen en is aardig uit de hand gelopen
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
  vrijdag 1 november 2013 @ 20:21:53 #119
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_132803843
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 20:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:

[..]

lief doen he mummie
Doe ik toch? (nog wel)
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 20:20 schreef Toverheks het volgende:

[..]

nou je kan lachen wat je wilt, maar je doet nu wel heel erg paranoi of hoe je dat ook noemt. Of je wil een rel oftewel beetje leven in de Sc :P
Ik vind die relstartpoging ( 3x ww) wel amusant, gun het even een tijdje jôh...
pi_132803878
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 20:21 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Doe ik toch? (nog wel)

[..]

Ik vind die relstartpoging ( 3x ww) wel amusant, gun het even een tijdje jôh...
Snap het gewoon niet, ook jij leest daar en hebben ze het over Soury?? dat bedoel ik dus. allemaal slap gelul
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_132803880
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 20:20 schreef Toverheks het volgende:

[..]

nou je kan lachen wat je wilt, maar je doet nu wel heel erg paranoi of hoe je dat ook noemt. Of je wil een rel oftewel beetje leven in de Sc :P
Dijkmans is Ben neem ik aan? We hebben wat gegeten ooit, was leuk maar verder niks. Wat heb ik daar verder mee te maken ?
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_132803930
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 20:22 schreef Soury het volgende:

[..]

Dijkmans is Ben neem ik aan? We hebben wat gegeten ooit, was leuk maar verder niks. Wat heb ik daar verder mee te maken ?
Al eet je elke dag met hem, kan mij dat nu schelen maar dacht dat je daar op doelde, maar ik snap jou niet om steeds KK erbij te slepen, en dan nog aan Kabouter een tip te geven _O- over haar relatie, snap echt niet waar jij momenteel op uit bent. Zal wel allemaal aan mij liggen maar de sfeer hier wordt er niet beter op
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  vrijdag 1 november 2013 @ 20:25:43 #123
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_132803974
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 20:22 schreef Soury het volgende:

[..]

Dijkmans is Ben neem ik aan? We hebben wat gegeten ooit, was leuk maar verder niks. Wat heb ik daar verder mee te maken ?
Ohhw jij kent BenDeBril persoonlijk?.. zozo da's een verrassing
pi_132803986
Het scheld weer eens _O- _O- _O- _O- _O-
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
pi_132804039
waar staat er een scheldwoord??? ik lees nergens een scheldwoord ook jij mag nu weer terug in je paddestoel :W
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  vrijdag 1 november 2013 @ 20:29:17 #126
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_132804084
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 20:27 schreef Toverheks het volgende:
waar staat er een scheldwoord??? ik lees nergens een scheldwoord ook jij mag nu weer terug in je paddestoel :W
Ga je nou tegen Sjek zeiken? :{
pi_132804085
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 20:27 schreef Toverheks het volgende:
waar staat er een scheldwoord??? ik lees nergens een scheldwoord ook jij mag nu weer terug in je paddestoel :W
Laat je niet zo kennen meid
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
pi_132804096
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 20:24 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Al eet je elke dag met hem, kan mij dat nu schelen maar dacht dat je daar op doelde, maar ik snap jou niet om steeds KK erbij te slepen, en dan nog aan Kabouter een tip te geven _O- over haar relatie, snap echt niet waar jij momenteel op uit bent. Zal wel allemaal aan mij liggen maar de sfeer hier wordt er niet beter op
Ik lol op alles hier. En de sneue gasten die denken dat ze hier de boel om zeep kunnen helpen.
En dat kk (de naam alleen al) daar heb ik een tering hekel aan
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  vrijdag 1 november 2013 @ 20:30:57 #129
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_132804147
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 20:29 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik lol op alles hier. En de sneue gasten die denken dat ze hier de boel om zeep kunnen helpen.
En dat kk (de naam alleen al) daar heb ik een tering hekel aan
Ben je d'r wel eens geweest? Op het Kiekenkot forum?
pi_132804157
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 20:25 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Ohhw jij kent BenDeBril persoonlijk?.. zozo da's een verrassing
Nee toch? :?
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_132804172
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 20:30 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Ben je d'r wel eens geweest? Op het Kiekenkot forum?
Nee
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_132804181
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 20:29 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik lol op alles hier. En de sneue gasten die denken dat ze hier de boel om zeep kunnen helpen.
En dat kk (de naam alleen al) daar heb ik een tering hekel aan
Maar je moet geen dingen zien die er niet zijn Soury, en de gasten die hier de boel om zeep hebben geholpen zijn niet alleen die van KK wat Jian al zei, lees eens een Sc of FB terug...het is al langer hier kommer en kwel en die moet die niet en die vormt een groepje met die, dus die geven we ook maar een negeerstatus en ga zo maar door.
De sc van * vroeger* komt nooit meer terug, er zijn users die afgevallen zijn of heel de RLS links laten liggen, en Users die ergens anders zijn gaan posten etc.etc.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  vrijdag 1 november 2013 @ 20:33:26 #133
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_132804223
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 20:31 schreef Soury het volgende:

[..]

Nee
Hmm.. ik kan wel een ontmoeting regelen als je dat wilt, dan kan je een écht oordeel geven...
pi_132804417
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 20:32 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Maar je moet geen dingen zien die er niet zijn Soury, en de gasten die hier de boel om zeep hebben geholpen zijn niet alleen die van KK wat Jian al zei, lees eens een Sc of FB terug...het is al langer hier kommer en kwel en die moet die niet en die vormt een groepje met die, dus die geven we ook maar een negeerstatus en ga zo maar door.
De sc van * vroeger* komt nooit meer terug, er zijn users die afgevallen zijn of heel de RLS links laten liggen, en Users die ergens anders zijn gaan posten etc.etc.
Jian :D
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_132804435
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 20:33 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Hmm.. ik kan wel een ontmoeting regelen als je dat wilt, dan kan je een écht oordeel geven...
Nee bedankt :{w
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_132804482
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 20:38 schreef Soury het volgende:

[..]

Nee bedankt :{w
nou dan, dan moet je eens uitscheien met dingen die er niet zijn. Je wilt niet je gaat liever op andere af die wel kwaad spreken over KK. beetje slappe hap Soury van je.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_132804494
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 20:32 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Maar je moet geen dingen zien die er niet zijn Soury, en de gasten die hier de boel om zeep hebben geholpen zijn niet alleen die van KK wat Jian al zei, lees eens een Sc of FB terug...het is al langer hier kommer en kwel en die moet die niet en die vormt een groepje met die, dus die geven we ook maar een negeerstatus en ga zo maar door.
De sc van * vroeger* komt nooit meer terug, er zijn users die afgevallen zijn of heel de RLS links laten liggen, en Users die ergens anders zijn gaan posten etc.etc.
Laat gaan, bevooroordeelde trutten zijn ut ;)
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_132804554
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 20:40 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Laat gaan, bevooroordeelde trutten zijn ut ;)
Nee margo, Soury is geen trut, maar denk dat er weer eentje zit te lullen via PM of ouwe logge uit een doos tovert, het gaat de laatste tijd nergens meer over hier, en het wordt stiller en stiller en ja sommige wijzen graag met een vingertje maar zoeken het nooit bij hun zelf
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  vrijdag 1 november 2013 @ 20:42:50 #139
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_132804600
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 20:38 schreef Soury het volgende:

[..]

Jian :D
Ohhw.. Jian is de geheime lover he? jaja .... }:|
pi_132804614
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 20:41 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Nee margo, Soury is geen trut, maar denk dat er weer eentje zit te lullen via PM of ouwe logge uit een doos tovert, het gaat de laatste tijd nergens meer over hier, en het wordt stiller en stiller en ja sommige wijzen graag met een vingertje maar zoeken het nooit bij hun zelf
Oke, bevooroordeeld wel dan iig, en weet je het boeit me niet eens ;)
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_132804645
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 20:39 schreef Toverheks het volgende:

[..]

nou dan, dan moet je eens uitscheien met dingen die er niet zijn. Je wilt niet je gaat liever op andere af die wel kwaad spreken over KK. beetje slappe hap Soury van je.
Prima joh, lekker in dat roddel en achterklap blijven hangen. Slappe hap 8)7 Nou je weet echt niet waar je het over hebt. Erg netjes is het niet.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_132804722
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 20:44 schreef Soury het volgende:

[..]

Prima joh, lekker in dat roddel en achterklap blijven hangen. Slappe hap 8)7 Nou je weet echt niet waar je het over hebt. Erg netjes is het niet.
Soury, ik lees geen slechte dingen over je lees uberhaut nooit wat over je,en ik blijf nergens in hangen, ja in een bom, scroll maar ff terug :P
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_132804732
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 20:42 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Ohhw.. Jian is de geheime lover he? jaja .... }:|
Met dit soort opmerkingen gaat een boel fout
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_132804796
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 20:46 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Soury, ik lees geen slechte dingen over je lees uberhaut nooit wat over je,en ik blijf nergens in hangen, ja in een bom, scroll maar ff terug :P
Was het maar een bom _O-
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  vrijdag 1 november 2013 @ 20:48:03 #145
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_132804809
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 20:46 schreef Soury het volgende:

[..]

Met dit soort opmerkingen gaat een boel fout
Ik leef met je mee hoor.. kan ik nog iets voor je doen ofzo?? :{
pi_132804845
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 20:47 schreef Soury het volgende:

[..]

Was het maar een bom _O-
ik bedoelde boom, maar wat jij wilt, dit is een doodsverwensing? dat mag niet op FOK he, dat weet je, tingelingeling Oeps :P
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_132804854
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 20:46 schreef Soury het volgende:

[..]

Met dit soort opmerkingen gaat een boel fout
Miep miep, je lijkt wel in de overgang :7
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_132804896
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 20:49 schreef Toverheks het volgende:

[..]

ik bedoelde boom, maar wat jij wilt, dit is een doodsverwensing? dat mag niet op FOK he, dat weet je, tingelingeling Oeps :P
:D
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  vrijdag 1 november 2013 @ 20:53:51 #149
241662 Jian
Well, well, well
pi_132805025
Het was hier vroeger altijd zo gezellig.......... ;(
pi_132805043
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 november 2013 20:53 schreef Jian het volgende:
Het was hier vroeger altijd zo gezellig.......... ;(
Vroeger is dood luid het spreekwoord :P
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_132805086
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 november 2013 20:53 schreef Jian het volgende:
Het was hier vroeger altijd zo gezellig.......... ;(
Vroeger was alles beter :P
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_132805127
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 november 2013 20:53 schreef Jian het volgende:
Het was hier vroeger altijd zo gezellig.......... ;(
Ja he?
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  vrijdag 1 november 2013 @ 20:56:49 #153
241662 Jian
Well, well, well
pi_132805136
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 20:55 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Vroeger was alles beter :P
Jah :'(
  vrijdag 1 november 2013 @ 20:57:44 #154
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_132805167
Vroeger kwam die Jian, ken U die nog Dames en Heren? veel vaker... tóen was het gezelliger ja.. :{
pi_132805203
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 20:57 schreef 5thencounter het volgende:
Vroeger kwam die Jian, ken U die nog Dames en Heren? veel vaker... tóen was het gezelliger ja.. :{
Wat lul je nou ?
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_132805220
Ik ben er ook nog. :D
pi_132805225
Nu moet ik heel hard huilen, jullie maken met zijn alle deze SC dood, wat heet dood er is amper nog leven in te schoppen, stelletje negatifylingen, mooi ik heb een nieuw woord gevonden _O-
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  vrijdag 1 november 2013 @ 20:59:23 #158
241662 Jian
Well, well, well
pi_132805230
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 20:57 schreef 5thencounter het volgende:
Vroeger kwam die Jian, ken U die nog Dames en Heren? veel vaker... tóen was het gezelliger ja.. :{
Ja, altijd lachen met mij of niet dan ...
pi_132805249
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 20:59 schreef Dementor het volgende:
Ik ben er ook nog. :D
:W Beter gezelschap
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  vrijdag 1 november 2013 @ 21:00:57 #160
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_132805293
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 november 2013 20:59 schreef Jian het volgende:

[..]

Ja, altijd lachen met mij of niet dan ...
Verrék, ik zag je niet zo gauw... ;)
  vrijdag 1 november 2013 @ 21:02:50 #161
241662 Jian
Well, well, well
pi_132805372
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 21:00 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Verrék, ik zag je niet zo gauw... ;)
Je wil me gewoon niet zien }:|
pi_132805384
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 20:59 schreef Toverheks het volgende:
Nu moet ik heel hard huilen, jullie maken met zijn alle deze SC dood, wat heet dood er is amper nog leven in te schoppen, stelletje negatifylingen, mooi ik heb een nieuw woord gevonden _O-
Wat lul je nou toch debiel, lees je alles wel, Die Kiekenkot kut wijven hebben hun best gedaan om de users weg te treiteren. Wat ook nog gelukt is. Ga daar maar janken op die sneue sjet
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_132805449
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 21:03 schreef Soury het volgende:

[..]

Wat lul je nou toch debiel, lees je alles wel, Die Kiekenkot kut wijven hebben hun best gedaan om de users weg te treiteren. Wat ook nog gelukt is. Ga daar maar janken op die sneue sjet
8)7 doe eens ff normaal Soury, ga zelf ergens janken, echt het was hier al Bal voordat er 1 KKer hier kwam, denk maar ff terug.

Hoi Dementor :W alles goed?
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  vrijdag 1 november 2013 @ 21:04:59 #164
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_132805465
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 21:02 schreef Jian het volgende:

[..]

Je wil me gewoon niet zien }:|
Ik heb van die momenten gehad idd ja.. maar in het belang van Ons Geliefde Fok doe ik maar net alsof alles weer koek en ei is... :)


[edit]

Wat meer sterren zou je sieren by the way...
pi_132805525
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 21:04 schreef Toverheks het volgende:

[..]

8)7 doe eens ff normaal Soury, ga zelf ergens janken, echt het was hier al Bal voordat er 1 KKer hier kwam, denk maar ff terug.

Hoi Dementor :W alles goed?
Het was dagen dood. Ik zeg wat en hoppa leven. Wees me dankbaar :P
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  vrijdag 1 november 2013 @ 21:07:55 #166
241662 Jian
Well, well, well
pi_132805567
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 21:04 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Ik heb van die momenten gehad idd ja..
Hoezo?? ik ben eigenlijk altijd liev tegen jou O+ Hè, wat een kutopmerking nu weer, je weet hoe gevoelig ik daar voor ben -O-
  vrijdag 1 november 2013 @ 21:08:05 #167
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_132805575
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 21:06 schreef Soury het volgende:

[..]

Het was dagen dood. Ik zeg wat en hoppa leven. Wees me dankbaar :P
Ben je er blij mee? Was het ook zonder ons gelukt? Geen dank hoor... we deden het met plezier ! :6
pi_132805579
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 21:03 schreef Soury het volgende:

[..]

Wat lul je nou toch debiel, lees je alles wel, Die Kiekenkot kut wijven hebben hun best gedaan om de users weg te treiteren. Wat ook nog gelukt is. Ga daar maar janken op die sneue sjet
Je kan ook meteen zeggen kiekenkut, bespaar je de moeite :P
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_132805597
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 21:06 schreef Soury het volgende:

[..]

Het was dagen dood. Ik zeg wat en hoppa leven. Wees me dankbaar :P
Ik kus je poezelige voetjes, echt ben je zo dankbaar, wat zou FOK en deze Sc of nog beter deze wereld zonder jou wezen.

Nou hoppa nu weer lief doen he :* en gewoon gesjellig of zou ik ff een leuk Joetoepje voor je opzoeken.............wil je Anouk of toch liever mijn held Marvin >:)
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_132805624
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 21:08 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Ben je er blij mee? Was het ook zonder ons gelukt? Geen dank hoor... we deden het met plezier ! :6
Joh ik ben je dankbaar ^O^
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  vrijdag 1 november 2013 @ 21:10:44 #171
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_132805663
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 21:07 schreef Jian het volgende:

[..]

Hoezo?? ik ben eigenlijk altijd liev tegen jou O+ Hè, wat een kutopmerking nu weer, je weet hoe gevoelig ik daar voor ben -O-
Ohhw sht.. was dat té? sorry..

  vrijdag 1 november 2013 @ 21:13:22 #172
241662 Jian
Well, well, well
pi_132805765
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 21:08 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Ik kus je poezelige voetjes, echt ben je zo dankbaar, wat zou FOK en deze Sc of nog beter deze wereld zonder jou wezen.

Nou hoppa nu weer lief doen he :* en gewoon gesjellig of zou ik ff een leuk Joetoepje voor je opzoeken.............wil je Anouk of toch liever mijn held Marvin >:)
Wat lul jij nou altijd over "gesjelligheid", dat heeft hier volgens mij nog nooit volle zaken getrokken.
pi_132805833
Met alle grappen 3-0 voor RKC tegen NAC, spannende competitie :9
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
  vrijdag 1 november 2013 @ 21:14:56 #174
241662 Jian
Well, well, well
pi_132805848
VI is best wel weer hilarisch hier en daar, het gaat alleen echt bijna niet meer over voetbal :D
  One tough cookie vrijdag 1 november 2013 @ 21:15:11 #175
169210 liesje1979
  vrijdag 1 november 2013 @ 21:15:38 #176
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_132805878
Wat nou weer? :{
pi_132805883
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 21:13 schreef Jian het volgende:

[..]

Wat lul jij nou altijd over "gesjelligheid", dat heeft hier volgens mij nog nooit volle zaken getrokken.
Het was, ik zeg met NADRUK WAS hier vaak gesjellig, maar dat is de laatste tijd ver te zoeken, want inderdaad het is hier stilletjes de laatste tijd.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  One tough cookie vrijdag 1 november 2013 @ 21:16:31 #178
169210 liesje1979
pi_132805925
Het was hier al jaren niet meer gezellig. :')
pi_132805949
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 21:15 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Het was, ik zeg met NADRUK WAS hier vaak gesjellig, maar dat is de laatste tijd ver te zoeken, want inderdaad het is hier stilletjes de laatste tijd.
Nou ik gooi er wat leven in :7
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_132805971
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 november 2013 21:16 schreef liesje1979 het volgende:
Het was hier al jaren niet meer gezellig. :')
We wachten af
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_132805973
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 november 2013 21:16 schreef liesje1979 het volgende:
Het was hier al jaren niet meer gezellig. :')
:W Dan zwaai ik je weer ff uit, want weet niet waarom je weer inene opduikt met alleen een zwaaismilie, of ging je relbel Liesje dat je even wilde laten weten dat je de boel hier in de gaten houd, is maar een vraag hoor antwoorde hoef je me niet
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  vrijdag 1 november 2013 @ 21:18:21 #182
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_132805994
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 21:15 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Het was, ik zeg met NADRUK WAS hier vaak gesjellig, maar dat is de laatste tijd ver te zoeken, want inderdaad het is hier stilletjes de laatste tijd.
Zolang het maar niet over voetballen gaat, heb ik gemerkt :Y
pi_132806002
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 21:17 schreef Toverheks het volgende:

[..]

:W Dan zwaai ik je weer ff uit, want weet niet waarom je weer inene opduikt met alleen een zwaaismilie, of ging je relbel Liesje dat je even wilde laten weten dat je de boel hier in de gaten houd, is maar een vraag hoor antwoorde hoef je me niet
Hahahaha
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_132806003
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 21:17 schreef Soury het volgende:

[..]

Nou ik gooi er wat leven in :7
Post dan maar weer eens een lekker recept van jezelf, graag met foto. :P
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_132806021
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 21:18 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Zolang het maar niet over voetballen gaat, heb ik gemerkt :Y
}:|
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_132806032
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 21:18 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Zolang het maar niet over voetballen gaat, heb ik gemerkt :Y
Morgen AJAX-Vitesse *O* ik zeg vast de eindstand. 3-0
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  One tough cookie vrijdag 1 november 2013 @ 21:19:24 #187
169210 liesje1979
pi_132806034
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 21:17 schreef Toverheks het volgende:

[..]

:W Dan zwaai ik je weer ff uit, want weet niet waarom je weer inene opduikt met alleen een zwaaismilie, of ging je relbel Liesje dat je even wilde laten weten dat je de boel hier in de gaten houd, is maar een vraag hoor antwoorde hoef je me niet
Je gaat er vandoor? ^O^
Ik duik inene ( :') ) op omdat er hier gepost wordt en dit nog steeds in mijn AT staat.
pi_132806060
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 21:18 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Post dan maar weer eens een lekker recept van jezelf, graag met foto. :P
Bobotie ligt in de oven. Het ziet er uit als kots dus nee
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_132806085
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 november 2013 21:19 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Je gaat er vandoor? ^O^
Ik duik inene ( :') ) op omdat er hier gepost wordt en dit nog steeds in mijn AT staat.
Goddank
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_132806106
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 november 2013 21:19 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Je gaat er vandoor? ^O^
Ik duik inene ( :') ) op omdat er hier gepost wordt en dit nog steeds in mijn AT staat.
Jij ging er toch vandoor je begon gelijk met zwaaien, en zwaaien betekent dat je weer weg gaat, en ja ja ik geloof je dat het spontaan in je AT kwam.
Je kan ook leuk meeposten en niet gelijk met zwaaien beginnen en er een stomme onliner in gooien in je 2e post.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_132806122
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 21:20 schreef Soury het volgende:

[..]

Bobotie ligt in de oven. Het ziet er uit als kots dus nee
Bobotie? wat is dat
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  vrijdag 1 november 2013 @ 21:23:04 #192
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_132806146
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 21:21 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Jij ging er toch vandoor je begon gelijk met zwaaien, en zwaaien betekent dat je weer weg gaat, en ja ja ik geloof je dat het spontaan in je AT kwam.
Je kan ook leuk meeposten en niet gelijk met zwaaien beginnen en er een stomme onliner in gooien in je 2e post.
Sjee Hex.. ik schrik ook altijd als er Blauw verschijnt, maar is dit niet een beetje té? :{
pi_132806221
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 21:23 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Sjee Hex.. ik schrik ook altijd als er Blauw verschijnt, maar is dit niet een beetje té? :{
Nee vind ik van niet, als je hier komt en alleen een zwaaismilie neer zet en je volgende post met zo een minachtig poppetje. Doe dan mee en gooi er een leuk onderwerp in. Maar ja dat is mijn mening, en of ze nou groen blauw geel of rood is een Mod is niet meer dan een ander hoor.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  One tough cookie vrijdag 1 november 2013 @ 21:25:24 #194
169210 liesje1979
pi_132806234
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 21:21 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Jij ging er toch vandoor je begon gelijk met zwaaien, en zwaaien betekent dat je weer weg gaat, en ja ja ik geloof je dat het spontaan in je AT kwam.
Je kan ook leuk meeposten en niet gelijk met zwaaien beginnen en er een stomme onliner in gooien in je 2e post.
What
the
Fuck.

Je weet na al die jaren FOK! nog niet dat er hier ook wel eens gezwaaid wordt als begroeting? En oneliner? Waar heb je het over mens, ik geef alleen aan dat ik het hier al jaren niet meer gezellig vind over het algemeen. Ver voor de kiekenkotdames hier kwamen, ongeveer vanaf dat de vaste users van hier het zinkende schip verlieten.
  vrijdag 1 november 2013 @ 21:26:03 #195
241662 Jian
Well, well, well
pi_132806251
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 21:23 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Sjee Hex.. ik schrik ook altijd als er Blauw verschijnt, maar is dit niet een beetje té? :{
Heks maakt het "gesjellig" :D
  One tough cookie vrijdag 1 november 2013 @ 21:27:06 #196
169210 liesje1979
pi_132806309
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 november 2013 21:25 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

What
the
Fuck.

Je weet na al die jaren FOK! nog niet dat er hier ook wel eens gezwaaid wordt als begroeting? En oneliner? Waar heb je het over mens, ik geef alleen aan dat ik het hier al jaren niet meer gezellig vind over het algemeen. Ver voor de kiekenkotdames hier kwamen, ongeveer vanaf dat de vaste users van hier het zinkende schip verlieten.
is al goed Liesje, heb geen zin om je steeds te antwoorden.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  vrijdag 1 november 2013 @ 21:27:51 #198
241662 Jian
Well, well, well
pi_132806330
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 november 2013 21:27 schreef liesje1979 het volgende:
Hoi Jian. :W
Hoi ;)
  vrijdag 1 november 2013 @ 21:28:10 #199
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_132806345
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 21:25 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Nee vind ik van niet, als je hier komt en alleen een zwaaismilie neer zet en je volgende post met zo een minachtig poppetje. Doe dan mee en gooi er een leuk onderwerp in. Maar ja dat is mijn mening, en of ze nou groen blauw geel of rood is een Mod is niet meer dan een ander hoor.
Nah, ik ga daar effe niet in mee.. ik zie een plaatje voor me, van een Hex tegen een boom geplakt nu.. :P
  One tough cookie vrijdag 1 november 2013 @ 21:28:12 #200
169210 liesje1979
pi_132806348
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 21:27 schreef Toverheks het volgende:

[..]

is al goed Liesje, heb geen zin om je steeds te antwoorden.
:D _O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')