Sorry BABS is inmiddels verkocht...quote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:11 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Welke cw heb je? Ik ben wel geinteresseerd yes
Ah booquote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:20 schreef Thongkamma het volgende:
[..]
Sorry BABS is inmiddels verkocht...
Ga jij roos nou maar hosselenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:23 schreef doo. het volgende:
[..]
Jammer, ik las hem elke dag met plezier.
Daar twijfelde ik laatst nog over, maar heb maar een trui van armor lux gehaald.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:17 schreef Bajskorv het volgende:
Pickup bij Baskets, helaas enkel Navy. Zit nu te twijfelen of ik de grijze er ook bij koop inline, relaxte truien...
[ afbeelding ]
Fijn merk. Alleen veel crewnecks, en ik hou erg van ritsen enzo.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:30 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Daar twijfelde ik laatst nog over, maar heb maar een trui van armor lux gehaald.
Ik was een tijd geleden ook meer van cardigans en andere vesten etc, maar de laatste tijd juist weer meer van crewnecks.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:23 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Fijn merk. Alleen veel crewnecks, en ik hou erg van ritsen enzo.
Heb ik een te dikke buik voorquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:21 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik was een tijd geleden ook meer van cardigans en andere vesten etc, maar de laatste tijd juist weer meer van crewnecks.
Is ook op te lossen door een te vinden met een pasvorm die voor jou werkt. Ach man, lekker bier dat. Met le chouffe kun je het ook goed gezellig maken.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:22 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Heb ik een te dikke buik voor![]()
Fok, ik was alweer vergeten hoe bakkie ik word van Duvel's.
Staan al online bij Hanon, £85 leek me prima. Pasvorm helpt inderdaad, daarom was die APC x Carhartt trui best goed. Maar meestal is het tricky, skinny werkt beterquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:37 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Is ook op te lossen door een te vinden met een pasvorm die voor jou werkt. Ach man, lekker bier dat. Met le chouffe kun je het ook goed gezellig maken.
Waar heb je de asics opgepikt?
I know. Ik ben mijn inziens ook niet zo skinny. Gaat wat sneller allemaal naarmate je wat ouder wordt.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:46 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Staan al online bij Hanon, £85 leek me prima. Pasvorm helpt inderdaad, daarom was die APC x Carhartt trui best goed. Maar meestal is het tricky, skinny werkt beter
No fok! Duvel x Parra? Hoeveel?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:49 schreef Atta-boy het volgende:
Crewnecks ftw. Bij vesten kan het vest krimpen en de rits niet, dan is gelijk heel je vest polio.
Jij bent wel een apc man he bajs, wat vind je van die apc x kanye?![]()
![]()
![]()
Ps ik heb nog die parra x duvel ds staan 2x
Dude, je had me vroeger moeten zien. Hele 103 kilo, son.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:49 schreef don-diablo het volgende:
[..]
I know. Ik ben mijn inziens ook niet zo skinny. Gaat wat sneller allemaal naarmate je wat ouder wordt.
¤100.000quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:54 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
No fok! Duvel x Parra? Hoeveel?
Is dat 100k voor 2? Op per fles?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:20 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
¤100.000
Dingen zijn awesome, alleen denk dat het bier zelf niet meer zo lekker is![]()
Heb mijn schoenen op mp gezet:
http://www.marktplaats.nl/verkopers/16774161.html koop m'n shit matties
Duh, vertel mij wat. Deal. Morgen achter Centraal. Cash, twee AH zakken.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:38 schreef Atta-boy het volgende:
Per fles, als je hem in de club besteld 164.000
90 shipped G. #hamsterwekenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:46 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Duh, vertel mij wat. Deal. Morgen achter Centraal. Cash, twee AH zakken.
Ja, om 20:00 mail verstuurd. Nog geen antwoord gehad. Hoop dat ik ze heb, anders komen ze later nog bij de enkele dealers...quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:59 schreef Bajskorv het volgende:
Nog mensen die hun mailorder voor die FP x Saucony's klaar hebben staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |