Holy shit...quote:
Is de deathstar neergestort?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:42 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hier zo'n beetje gok ik ergens
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.let op je maag, al klik je hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meisje: maar speciaal is toch met uitjes?quote:Hallo, ik heb zelf geen tinder en ook geen interesse in.
Heb misschien wel een leuke openingszin voor mensen die 't willen proberen?
>Hé, hou jij van curry of mayonaise?
<Curry, hoezo?
>Ik hou van mayonaise, dan zijn we samen speciaal.
Iemand die 't wil proberen?
nee opeens was de chat weg, vet vervelend die appquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:55 schreef Wolfs het volgende:
Zwanger met kind en man op de foto, hoe slecht kan het worden.
Is het nog wat met Marloes geworden?![]()
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:54 schreef Silverdigger2 het volgende:
mooien hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.let op je maag, al klik je hier
Hahaha! Ik heb Julia ook als match!! Zal ik het zelfde zeggen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ze had helaas niet door dat sarah jessica parker een lelijke paardenbek heeft, dus van mij mag je derquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:01 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
Hahaha! Ik heb Julia ook als match!! Zal ik het zelfde zeggen?
Oh dat is klote, nog nooit gehad...quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:01 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
nee opeens was de chat weg, vet vervelend die app
Marloes blockte jouw? Hoe kan je het zo verneuken bij een op het oog lekker wijf ( gebaseerd op die foto van 3 pixels groot ) die begint met snoepje?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:07 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
Als je iemand blockt, dan verdwijnt de chat uit je matches lijst
Das best jammer inderdaad. Zou mooi zijn als ze bewaard bleven.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:07 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
Als je iemand blockt, dan verdwijnt de chat uit je matches lijst
Ja, behalve als alle vriendinnen lekker zijn wat je ook tegenkomt. Bij deze is 70% geefbaar.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:13 schreef MAHL het volgende:
Zo irritant al die groepsfoto's. Moet je pics gaan vergelijken om te kijken welke dame je nou voor je hebt.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |