Soms even telefoon opnieuw opstarten werkt bij mij. Anders even klooien met die zoekcriteriaquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:20 schreef BramVM het volgende:
Heb echt een raar probleem. Vorige week had ik tot wel 10 matches per dag. nu heb ik me account gedelete en weer opnieuw aangemaakt, nu mag ik van geluk spreken als ik 1 match per dag krijg. Weet iemand hoe dit komt?
Al gedaan helaas. App verwijderd en opnieuw geinstalleerd, uitlogt en opnieuw weer ingelogt, gekloot met leeftijd en distance maar het mag allemaal niet baten. Nu wilt niemand meer matchenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:35 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Soms even telefoon opnieuw opstarten werkt bij mij. Anders even klooien met die zoekcriteria
Ik kwam je vriendin anders net nog tegen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:55 schreef Nemeosis het volgende:
Ik hield altijd wel van dit soort flirt shit (Tagged enz). Helaas voor mij werd Tinder net populair toen ik een relatie kreeg met mijn huidige vriendin.Nooit uitgeprobeerd dus.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:42 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik kwam je vriendin anders net nog tegen.
Superrr gezelligquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:42 schreef kurk_droog het volgende:
Hoe kan je trouwens weer helemaal opnieuw beginnen? Als je de app eraf gooit?
helaas?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:55 schreef Nemeosis het volgende:
Ik hield altijd wel van dit soort flirt shit (Tagged enz). Helaas voor mij werd Tinder net populair toen ik een relatie kreeg met mijn huidige vriendin.Nooit uitgeprobeerd dus.
Ja, het spannende is er meteen af dan. Beter geen bekende of bekende van likenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:46 schreef Dr.Smoke het volgende:
Net match met een meisje die ik volgens mij wel een keertje ergens gezien heb ergens op een feestje ofzoiets, ze was ook een vriendin van een vriendin van me. Dus ik vraag of we elkaar al eens ergens gezien zouden kunnen hebben, meteen weg na 5 minuten.
Haha dat wel, het is meer zo dat ik me realiseer dat dit waarschijnlijk een relatie voor heel lang (wellicht altijd) is en dat ik straks als oude snoepert terugkijk naar de tijd toen ik op jacht ging via internet/appsquote:
In utrecht gaan stappen en dan via een app contact zoekenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:46 schreef kurk_droog het volgende:
Ik zie zaterdag mogelijkheden als ik in Utrecht ga stappen![]()
Sowieso in de trein moet het ook werken toch? Dat als je een leuke chick ziet je haar hopelijk op tinder kan spotten.
Kan nogsteeds he! Een trio'tje..quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:47 schreef Nemeosis het volgende:
[..]
Haha dat wel, het is meer zo dat ik me realiseer dat dit waarschijnlijk een relatie voor heel lang (wellicht altijd) is en dat ik straks als oude snoepert terugkijk naar de tijd toen ik op jacht ging via internet/apps
Ja, maar meer van yo.. ik ben in die kroeg, komt allenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:47 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
In utrecht gaan stappen en dan via een app contact zoeken
haha ja maar dat is niet de bedoelingquote:
Account wissenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:42 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hoe kan je trouwens weer helemaal opnieuw beginnen? Als je de app eraf gooit?
Laatste keer had ik daar iemand waarvan ik tot op de dag van vandaag twijfel of ze ouder was dan 16quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:47 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
In utrecht gaan stappen en dan via een app contact zoeken
Ja maarja we kennen mekaar dus niet eens, alleen via via misschien. Mja zal wel...quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:46 schreef kurk_droog het volgende:
Ja, het spannende is er meteen af dan. Beter geen bekende of bekende van likenVerbaas me er wel over dat binnen 1 km zoveel lekkere wijven wonen waarvan ik niet wist dat ze hier waren
Had het gisteren ook...eerst een melding van dat je een match hebt en binnen 3 seconden doeiquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:51 schreef Dr.Smoke het volgende:
[..]
Ja maarja we kennen mekaar dus niet eens, alleen via via misschien. Mja zal wel...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En deze krijgen jullie ook maar, omdat ik die best wel badass vondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:17 schreef Capt.Hillstrand het volgende:
Toch altijd fijn als mannen een ''professionele'' fotoshoot doen. Zien ze er meteen een stuk beter uit. Oh, wacht...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En deze krijgen jullie ook maar, omdat ik die best wel badass vondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 39% gewijzigd door Nickske1912 op 24-10-2013 00:01:07 ]
Gastquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:29 schreef Nickske1912 het volgende:
Benieuwd naar het antwoord:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |