Yay!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
I know
He voel me wel een stuk beter nu, dankzij jullie. Door hier te posten en met mijn vader gepraat te hebben ook besloten dus nu niet op mijn knietjes terug te gaan. Wat mijn ader ook zei trouwens: als ze je wel terug nemen dan wordt dat toch ook vreselijk ongemakkelijk. En fok dat uur rijden.
Juist! De relatie is zodanig verpest dat dat niets meer wordt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
I know
He voel me wel een stuk beter nu, dankzij jullie. Door hier te posten en met mijn vader gepraat te hebben ook besloten dus nu niet op mijn knietjes terug te gaan. Wat mijn ader ook zei trouwens: als ze je wel terug nemen dan wordt dat toch ook vreselijk ongemakkelijk. En fok dat uur rijden.
Kies lekker voor jezelf. Hoofdvraag: wat maakt jou gelukkig? Wat geeft jou energie? Wat zie je jezelf jarenlang met veel liefde doen?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:26 schreef Nico_S. het volgende:
Juist! De relatie is zodanig verpest dat dat niets meer wordt.
mijn antwoorden leveren geen geld opquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:27 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Kies lekker voor jezelf. Hoofdvraag: wat maakt jou gelukkig? Wat geeft jou energie? Wat zie je jezelf jarenlang met veel liefde doen?
samequote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
I know
die is niet zwart, dus dit mag gewoon.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:58 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Willen wij dit missen voortaan?
Nee toch?
Insert bright side of life, van Monty Pythonquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
on the bright side... heb ik nu meer tijd voor mijn eigen fotografie dan
Nee, kleurtje is kleurtje, manniemeer straks...quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:21 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
die is niet zwart, dus dit mag gewoon.
Niet werken in ieder gevalquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:22 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wat zijn jouw antwoorden dan?
Ik kan een heleboel dingen bedenken die ik leuker vind dan mijn werk.quote:
Getekendquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb het niet verzonnen hoor.
http://pietitie.nl/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |