Die zien er supergoed uit.quote:Op maandag 23 december 2013 11:59 schreef Bortecinem het volgende:
Hier al een tijdje niet meer gepost.
Lahmacun
[ afbeelding ]
Heb je een foto? Dunner maken zou geen probleem moeten zijn mits je niet te veel vulling gebruikt. En heb je boter gebruikt? Dat helpt vaak ook bij de knapperigheid.quote:Op maandag 23 december 2013 16:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Done! Heb ze alleen niet zo dun en knapperig als ik wil
Heb de eerste voor de helft gevuld en toen op elkaar geplakt. Die is erg dik... rest zoals jij deed en die zijn iets knapperiger. Heb er boter bijgedaan maar wilde ze nog dunner. Heb wel aci biber uit Adana erop gedaan. Foto ga ik zo uploadenquote:Op maandag 23 december 2013 16:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Heb je een foto? Dunner maken zou geen probleem moeten zijn mits je niet te veel vulling gebruikt. En heb je boter gebruikt? Dat helpt vaak ook bij de knapperigheid.
Jammie ben benieuwd.quote:Op maandag 23 december 2013 16:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb de eerste voor de helft gevuld en toen op elkaar geplakt. Die is erg dik... rest zoals jij deed en die zijn iets knapperiger. Heb er boter bijgedaan maar wilde ze nog dunner. Heb wel aci biber uit Adana erop gedaan. Foto ga ik zo uploaden
Hmm lekker. Ze zijn inderdaad wel dikker en het lijkt alsof je minder laagjes hebt. Misschien de volgende keer dunnere plakjes boter gebruiken (boter even in de friezer gooien) en een paar keer meer vouwen?quote:
Ga ze volgende x maar zo proberen. Wilde weten of dit lastig was maar het valt echt mee. Ik heb er 1 gegeten, rest mag een ander doen want ze zijn kcl rijk! Iig bedankt.quote:Op maandag 23 december 2013 16:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hmm lekker. Ze zijn inderdaad wel dikker en het lijkt alsof je minder laagjes hebt. Misschien de volgende keer dunnere plakjes boter gebruiken (boter even in de friezer gooien) en een paar keer meer vouwen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |