Ik heb overigens nog niet meegemaakt dat die estimation klopt... Net weer een case geopend wegens niet arriveren van item waarvan velzendende Chinees bij hoog en bij laag volhoudt dat het velzonden is.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:52 schreef Miniem het volgende:
TS shopt wel vaker op Ebay, maar bij elke product staat er tegenwoordig "Delivery:
Estimated between Fri. Nov. 1 and Thu. Nov. 21"
Klacht: Producten die pas later voorradig zijn.
Subklacht: Wat bestellen en achteraf zien dat het dan pas leverbaar is.
Dat zal wel aan PostNL liggen, die Chinezen leveren prima werk hoor.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:11 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Ik heb overigens nog niet meegemaakt dat die estimation klopt... Net weer een case geopend wegens niet arriveren van item waarvan velzendende Chinees bij hoog en bij laag volhoudt dat het velzonden is.
Kopelsbeschelming ftw!
Ik bestel regelmatig in china (lekker goedkope electronicaonderdelen, mééstal nog wel goed spul ook). Meestal komt het ook wel aan, maar nu dus niet... Moet beter op de feedbackscores gaan letten...quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:16 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dat zal wel aan PostNL liggen, die Chinezen leveren prima werk hoor.
Ik heb bijna nooit problemen, laatst wel iets niet aangekomen, gewoon mailtje gestuurd dat ik niks gekregen heb en de Chinezen sturen het product opnieuw zonder verder gezeik.
Ik maak zelden mee dat het niet klopt, en de marge is over het algemeen wel minder dan 3 weken zoals in het voorbeeld. Als het niet klopt is het 8/10 keer juist eerder en van de overige 2 keer ligt het minimaal 1x aan de douane. Vooral een gevalletje goed opletten bij wie je koopt, dus.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:11 schreef Beelzebufo het volgende:
Ik heb overigens nog niet meegemaakt dat die estimation klopt...
Waarom de neuk schop je dit topic omhoog voor een slotje.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:49 schreef Scrutinise het volgende:
Dan koop je toch gewoon niet via eBay
Slotje.
Ik gaf hem de oplossing.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:51 schreef remievandezande het volgende:
[..]
Waarom de neuk schop je dit topic omhoog voor een slotje.
Dat is voor de vrijdag/zaterdagavond. Hebben we nu niks aan. Slechte oplossing!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:52 schreef remievandezande het volgende:
[..]
De enige echte oplossing is:
Koop een frietje kapsalon!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |