Zou je willen vertellen hoe dit werkt? Mijn werkgever heeft er geen problemen mee.. Hij is juist bezig met het regelen van wifi maar dat is nogal ingewikkeld aangezien er dan een heel stuk gegraven moet worden..quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:57 schreef FredvZ het volgende:
Ja, dat kan.
Je kan de internetverbinding van je laptop delen via de wifi kaart van je laptop.
Maar misschien is er een rede dat je werkgever geen wifi wil hebben?
Je hebt al een verbinding met draad, dus je werkgever hoeft alleen maar een accesspoint neer te zetten. En daar hoeft niet voor worden gegraven.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:00 schreef Doorzettertje het volgende:
Zou je willen vertellen hoe dit werkt? Mijn werkgever heeft er geen problemen mee.. Hij is juist bezig met het regelen van wifi maar dat is nogal ingewikkeld aangezien er dan een heel stuk gegraven moet worden..
Dit werkt niet met windows 7...quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:05 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Je hebt al een verbinding met draad, dus je werkgever hoeft alleen maar een accesspoint neer te zetten. En daar hoeft niet voor worden gegraven.
Hier staat een uitleg: http://groepen.hcc.nl/tip(...)n-wifi-hotspot-.html
Heb je ook een LG? Ik kan met mijn mobiel namelijk alleen verbinding maken van mobiel naar laptop en wil het graag andersom..quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:54 schreef .Neovo. het volgende:
Internetten via USB. Telefoon aansluiten op laptop en op de telefoon aangeven dat je wilt internetten via USB. Als het goed is gaat de rest dan vanzelf. Bij mij wel iig.
nee, ik heb een HTC waar het wel mogelijk is.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:59 schreef Doorzettertje het volgende:
[..]
Heb je ook een LG? Ik kan met mijn mobiel namelijk alleen verbinding maken van mobiel naar laptop en wil het graag andersom..
http://computerworld.nl/i(...)n-windows-7/pagina-3quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:59 schreef Doorzettertje het volgende:
[..]
Dit werkt niet met windows 7...
Dat is precies het omgekeerde van wat TS wil.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:36 schreef WH141 het volgende:
Genoeg apps in de Play Store hiervoor als je gewoon op 'usb tethering' zoekt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |