abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 december 2013 @ 18:27:33 #151
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_134754643
ik krijg niks omdat vodafone branded?
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  vrijdag 27 december 2013 @ 19:07:11 #152
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_134756317
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 december 2013 18:27 schreef cherrycoke het volgende:
Via de software update knop in de instellingen loopt de download bij mij nu binnen, ook Vodafone.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_134778546
Ik haal hem nu ook binnen via OTA.
Groot bestand, 418.45MB
  zaterdag 28 december 2013 @ 14:36:56 #154
19529 Fendy
True Spirit
pi_134784718
Hmz, werk-email (notes traveller) op mijn telefoon verplicht mij om een code van 8 karakters actief te hebben, daardoor krijg ik geen wipe-unlock mogelijkheid meer terwijl dit in 4.1.2 nog wel zo was. Dus nu staat ie meteen op invoer in plaats van in lock-screen.

Verder niet echt prestatieverbetering waargenomen of andere accuduur.
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
pi_134885292
Hmm, nu heb ik dus die nieuwe update geinstalleerd en de instellingen zijn veranderd en nu kan ik de developer options ofzoiets niet meer vinden...

Mijn vader heeft een iets nieuwere S3 en zijn ramgeheugen is 1.7 GB, de mijne is maar 831 MB...
Iemand een idee hoe dat komt? Of komt het omdat zijn S3 nieuwer is??
pi_134885553
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 18:21 schreef Cici het volgende:
Hmm, nu heb ik dus die nieuwe update geinstalleerd en de instellingen zijn veranderd en nu kan ik de developer options ofzoiets niet meer vinden...

Mijn vader heeft een iets nieuwere S3 en zijn ramgeheugen is 1.7 GB, de mijne is maar 831 MB...
Developer Opties zijn na 4.2 verborgen. Die activeer je weer door eerst naar "Over dit toestel" o.i.d. te gaan en daar iets van 10 keer op Build Nummer te tikken.

Je vader heeft een GALAXY SIII 4G (GT-I9305), die hebben 2GB RAM-geheugen i.t.t. de reguliere SIII (GT-I9300) die slechts 1GB heeft.
pi_134885659
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 december 2013 18:27 schreef cherrycoke het volgende:
Mijn broertjes SIII 4G, van Vodafone, heeft de update al een tijdje binnen terwijl mijn moeders SIII 4G, van T-Mobile, de update nog moet ontvangen.
pi_134885768
quote:
7s.gif Op maandag 30 december 2013 18:26 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Developer Opties zijn na 4.2 verborgen. Die activeer je weer door eerst naar "Over dit toestel" o.i.d. te gaan en daar iets van 10 keer op Build Nummer te tikken.
Super, dank je!

quote:
Je vader heeft een GALAXY SIII 4G (GT-I9305), die hebben 2GB RAM-geheugen i.t.t. de reguliere SIII (GT-I9300) die slechts 1GB heeft.
Ik weet niet of hij die versie heeft, zal denk ik wel. Klinkt logisch.
Hartstikke bedankt! :)
pi_134885778
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 18:30 schreef Cici het volgende:

[..]

Super, dank je!

[..]

Ik weet niet of hij die versie heeft, zal denk ik wel. Klinkt logisch.
Hartstikke bedankt! :)
^O^
pi_134894543
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 18:21 schreef Cici het volgende:

beetje van het onderwerp af maar kan je vertellen of je vaders toestel wel degelijk merkbaar sneller is en minder vaak vastloopt? :@ ik ga vrijdag als ik salaris heb een nieuwe poging doen tot het kopen van een s3, vorige week dinsdag ging dat een beetje fout door de tandarts :')
pi_134894800
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 21:05 schreef mapima het volgende:

[..]

beetje van het onderwerp af maar kan je vertellen of je vaders toestel wel degelijk merkbaar sneller is en minder vaak vastloopt? :@ ik ga vrijdag als ik salaris heb een nieuwe poging doen tot het kopen van een s3, vorige week dinsdag ging dat een beetje fout door de tandarts :')
Ik heb zelf geen idee, heb er niet mee gespeeld ofzo.
En heb mijn vader nog niet horen klagen over zijn toestel, alleen dat van zijn berichtjes op whatsapp wat ik onder heb beschreven...
Maar mijn vader heeft em nog niet zo lang en hij speelt 1 of 2 spelletjes en belt en whatsappt... Dat is eigenlijk alles.
Heeft er ook niet veel apps op al, dus zijn tel is sowieso sneller dan de mijne haha!
En meer RAM geheugen...

Waar mijn vader wel last van heeft is dat zijn whatsappjes laat binnenkomen en alleen als hij zijn tel ontgrendelt zeg maar.
Waar dat aan ligt, anyone an idea?
  maandag 30 december 2013 @ 22:38:53 #162
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_134900225
Over het vervangen van het glas scherm; dat heb ik gedaan met een maat van me.

Met een heatgun het glas eraf gehaald. Dat was nogal een bitch omdat het scherm in heel veel stukjes was gebroken. Alles netjes schoongemaakt, tape erop, scherm erop, even verhitten en klaar.

Al met al anderhalf tot twee uur bezig geweest, maar het is goed te doen als je precies kan werken. Enige nadeel is dat de digitizer in de war raakt als je te hard drukt, dan moet t scherm even uit en weer aan. Bij normaal gebruik treedt dat echter niet op.

Je bent dan 15 ipv 120 euro kwijt :)
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_134902062
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 22:38 schreef Catch22- het volgende:
Over het vervangen van het glas scherm; dat heb ik gedaan met een maat van me.

Met een heatgun het glas eraf gehaald. Dat was nogal een bitch omdat het scherm in heel veel stukjes was gebroken. Alles netjes schoongemaakt, tape erop, scherm erop, even verhitten en klaar.

Al met al anderhalf tot twee uur bezig geweest, maar het is goed te doen als je precies kan werken. Enige nadeel is dat de digitizer in de war raakt als je te hard drukt, dan moet t scherm even uit en weer aan. Bij normaal gebruik treedt dat echter niet op.

Je bent dan 15 ipv 120 euro kwijt :)
Als 't echt zo makkelijk is wil ik de gok ook wel wagen met een Note II die hier ligt. Je hoeft niet met connectors en zo te gaan klooien toch? In die zin dat je 't toestel niet moet openmaken en de Wi-Fi of Bluetooth antenne moet loskoppelen etc. Gewoon zo de glasplaat erafhalen en dan de nieuwe er weer op toch? :)
  maandag 30 december 2013 @ 23:07:32 #164
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_134902248
Nope. Je moet alleen even voorzichtig doen met de touchbuttons. En een fatsoenlijke regelbare heatgun is wel een pré.

En je moet goede dubbelzijdig tape hebben om t vast te zetten. Speciale, dus geen standaard dubbelzijdig tape
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_134902316
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 23:07 schreef Catch22- het volgende:
Nope. Je moet alleen even voorzichtig doen met de touchbuttons. En een fatsoenlijke regelbare heatgun is wel een pré.

En je moet goede dubbelzijdig tape hebben om t vast te zetten. Speciale, dus geen standaard dubbelzijdig tape
Oké, ik neem aan dat ik zo'n heatgun wel ergens kan fixen. Wat voor een dubbelzijdige tape bedoel je dan?
  maandag 30 december 2013 @ 23:10:01 #166
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_134902449
quote:
7s.gif Op maandag 30 december 2013 23:08 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Oké, ik neem aan dat ik zo'n heatgun wel ergens kan fixen. Wat voor een dubbelzijdige tape bedoel je dan?
http://www.ebay.com/bhp/3m-double-sided-tape-2mm

Dat.

Met een föhn wil t ook misschien wel, je moet alleen zorgen dat de lijm los gaat laten, daar heb je volgens mij niet enorm veel hitte voor nodig. Zie op filmpjes mensen het er iig mee doen. Zelfs met verfafbranders kan t wel. Goed op het display letten of die noet verkleurd.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_134903011
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2013 23:10 schreef Catch22- het volgende:

[..]

http://www.ebay.com/bhp/3m-double-sided-tape-2mm

Dat.

Met een föhn wil t ook misschien wel, je moet alleen zorgen dat de lijm los gaat laten, daar heb je volgens mij niet enorm veel hitte voor nodig. Zie op filmpjes mensen het er iig mee doen. Zelfs met verfafbranders kan t wel. Goed op het display letten of die noet verkleurd.
Hmm, ja. Enige jammere is dat de chromen rand om 't toestel heen ook is beschadigd, dus als nieuw zal 'ie niet uitzien. Of ik moet dat midframe dus ook gaan vervangen, en ik weet niet of het dat wel waard is ('t is niet mijn Note II, die van mij is gelukkig nog intact :') )
  maandag 30 december 2013 @ 23:19:05 #168
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_134903168
quote:
7s.gif Op maandag 30 december 2013 23:17 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Hmm, ja. Enige jammere is dat de chromen rand om 't toestel heen ook is beschadigd, dus als nieuw zal 'ie niet uitzien. Of ik moet dat midframe dus ook gaan vervangen, en ik weet niet of het dat wel waard is ('t is niet mijn Note II, die van mij is gelukkig nog intact :') )
tsja.. Bij de s3 vervang je de rand ook met een nieuw display. Je moet je afvragen of je dat 100 euro waard vindt.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_134903272
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2013 23:19 schreef Catch22- het volgende:

[..]

tsja.. Bij de s3 vervang je de rand ook met een nieuw display. Je moet je afvragen of je dat 100 euro waard vindt.
Ja, ik zie op internet al een midframe voor 15 euro staan. Dat is nog wel te doen. Alleen staat daar niet bij welke kleur het is, en voor zover ik zo kan zien heeft mijn grijze een wat donkerdere rand dan de kapotte witte.

EDIT: en volgens mij zit daar niet de chromen rand bij inbegrepen. Enkel dat plastic afdekplaatje. Naja, ik zie 't wel :')
  maandag 30 december 2013 @ 23:22:17 #170
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_134903421
quote:
7s.gif Op maandag 30 december 2013 23:20 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Ja, ik zie op internet al een midframe voor 15 euro staan. Dat is nog wel te doen. Alleen staat daar niet bij welke kleur het is, en voor zover ik zo kan zien heeft mijn grijze een wat donkerdere rand dan de kapotte witte.
ik heb geen idee hoe lastig die te vervangen is. Dan moet wel alles los gok ik, want alles zit vast aan dat frame. Dus alle chips, knoppen, laadpoorten etc.

Een lelijke rand heb je al gauw en is mee te leven. Gebroken glas is wel vies patrick
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_134904342
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2013 23:22 schreef Catch22- het volgende:

[..]

ik heb geen idee hoe lastig die te vervangen is. Dan moet wel alles los gok ik, want alles zit vast aan dat frame. Dus alle chips, knoppen, laadpoorten etc.

Een lelijke rand heb je al gauw en is mee te leven. Gebroken glas is wel vies patrick
Ja, daarom, dat is wel kut. Maar deze is écht heel duidelijk beschadigd. Kijk zo:
SPOILER: Tech support gore
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij moet zo'n ding wel heeel erg hard vallen wil je zo'n deuk deuken erin krijgen :X
  maandag 30 december 2013 @ 23:40:56 #172
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_134904758
quote:
7s.gif Op maandag 30 december 2013 23:34 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Ja, daarom, dat is wel kut. Maar deze is écht heel duidelijk beschadigd. Kijk zo:
SPOILER: Tech support gore
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij moet zo'n ding wel heeel erg hard vallen wil je zo'n deuk deuken erin krijgen :X
die heeft een beste smak gemaakt idd.

De s3 van mijn vriendin was op de fiets op straat gevallen ;(
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_134904841
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2013 23:40 schreef Catch22- het volgende:

[..]

die heeft een beste smak gemaakt idd.

De s3 van mijn vriendin was op de fiets op straat gevallen ;(
Ah, ja, dat zijn ook altijd rake klappen. Mijn oude Sony Ericssons hebben dat wel allemaal overleefd, was geen probleem voor die dingen O+

Met smartphones doe ik dat niet meer - hoewel dat ook kan liggen aan het feit dat besturing met één hand een beetje moeilijk wordt boven de 5 inch :')
  maandag 30 december 2013 @ 23:44:13 #174
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_134904960
quote:
7s.gif Op maandag 30 december 2013 23:42 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Ah, ja, dat zijn ook altijd rake klappen. Mijn oude Sony Ericssons hebben dat wel allemaal overleefd, was geen probleem voor die dingen O+

Met smartphones doe ik dat niet meer - hoewel dat ook kan liggen aan het feit dat besturing met één hand een beetje moeilijk wordt boven de 5 inch :')
ik gebruik mijn iPhone al niet op de fiets ivm het risico en omdat ik t onhandig vind.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_134920544
Heb 4.3 binnen (Tele2) *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')