Eens.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:44 schreef muhahaha het volgende:
Tjah een kleine opleving en iedereen komt vragen of het topic weer leeft.
Wat mij betreft kan er een slot op.
jep. 1 keer in de maand 1 dagje leven.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:44 schreef muhahaha het volgende:
Tjah een kleine opleving en iedereen komt vragen of het topic weer leeft.
Wat mij betreft kan er een slot op.
Waarom is dat?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:30 schreef PeuRac het volgende:
Inderdaad, nagenoeg iedereen hier hang ook de SEX SC rond.
Geen idee, het is dat best wel gezellig eigenlijkquote:
Dat was het hier ookquote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen idee, het is dat best wel gezellig eigenlijk
Ooit was er de belachelijk drukke Singles SCquote:
Vroeger was alles beterquote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ooit was er de belachelijk drukke Singles SC
Vroeger, toen wij nog naar de Radstake gingen en je nog met de trekker naar school kwamquote:
En brommers kiek'n!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vroeger, toen wij nog naar de Radstake gingen en je nog met de trekker naar school kwam
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En brommers kiek'n!
Onmeundig mooi was die tijd.And now it's all gone
Ja, dat was nog eens een tijdquote:
Die is tegenwoordig ook vaker dood dan levendquote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:30 schreef PeuRac het volgende:
Inderdaad, nagenoeg iedereen hier hang ook de SEX SC rond.
Ik mis drommel.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:25 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Mensen houden hier gewoon niet meer van squatten denk ik
volgens mij niet.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zit ie überhaubt nog wel op fok?
Met een chickmagnet als Mur in da house moet dat geen probleem zijnquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:30 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Hier typt ook geen enkele vrouw nu. Lok de vrouwen hierheen en je krijgt de mannen. Het is niet zo moeilijk
Nou mooi zo. Dan is het probleem opgelost. Laat het maar volstromenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Met een chickmagnet als Mur in da house moet dat geen probleem zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |