SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekkere vrouwelijke techno DJ's
Xosar.
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
http://www.easports.com/f(...)e/stats/XBOX/KevinNLquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:52 schreef Dudeweiser het volgende:
kan je alleen maar de stats van FUT seasons zien op ea site?
dus alleen van fut seasons en niet van cups/single matchesquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
http://www.easports.com/f(...)e/stats/XBOX/KevinNL
links bovenin kan je seasons veranderen in fut seasons
Oh op zo'n manier. Alleen seasons inderdaadquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dus alleen van fut seasons en niet van cups/single matches
quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oh op zo'n manier. Alleen seasons inderdaad
Bij je match history staan er wel cup games (geen single matches) tussen volgens mij.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oh op zo'n manier. Alleen seasons inderdaad
meteen wisselen voor gomezquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:55 schreef Tim86 het volgende:
Chermiti lijkt me wel heel matig eigenlijk..heeft nog wel 4* skills en 90 agility, maar is niet snel, niet sterk, geen bijzondere shooting..niks eigenlijk. Een speler opofferen hoeft niet erg te zijn, maar als het meteen een spits is..
Ik ben geen mongoolquote:
quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:57 schreef ThadCastle het volgende:
Newcastle Jets met coop, hattrick Heskey
Misschien vinden ze dat je al teveel geld hebt uitgegeven , ?quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:57 schreef Maver24 het volgende:
Ik dacht , laat ik even 20 euro pakjes gaan openen. Kan ik helemaal geen fifa points meer kopen. Elke keer als ik points wil kopen met me microsoft points komt er een error in beeld van de xbox live marketplace en ook een error in de fifa store. ik dacht dus, laat ik het proberen te kopen met me creditcard en dat lukt dus wel. heb al contact gehad met xbox live en die zeggen dat het een server issue is, ik naar EA toe naar de chat. die gaan het bekijken. Misschien hebben er meer er last van. misschien even proberen ?
coop?quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Misschien vinden ze dat je al teveel geld hebt uitgegeven , ?
Hoezo?quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:59 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Team maken met Chikhaoui is echt moeilijk
Zal eens kijken of mijn internet meewerkt. Kan wel pas over kwartiertje ofzo.quote:
Chermitiquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:59 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Team maken met Chikhaoui is echt moeilijk
Doe ik ff potje fut ragequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zal eens kijken of mijn internet meewerkt. Kan wel pas over kwartiertje ofzo.
Kom nou ook niet met die stomme antwoorden.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ze zeiden toch server issue?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:01 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Kom nou ook niet met die stomme antwoorden.
Vind het wel vreemd dat ik wel met me creditcard points kan kopen en geen error komt op de xbox live marketplace en in de fifa store maar als ik met microsoft points ga betalen dan komt de xbox live marketplace error naar boven met status code 8013AB1D. Heb het al proberen op te zoeken maar wordt er geen snars wijzer van
Zal wel een tijdelijk probleem zijn..probeer het gewoon morgen ofzo johquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:01 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Vind het wel vreemd dat ik wel met me creditcard points kan kopen en geen error komt op de xbox live marketplace en in de fifa store maar als ik met microsoft points ga betalen dan komt de xbox live marketplace error naar boven met status code 8013AB1D. Heb het al proberen op te zoeken maar wordt er geen snars wijzer van
Neem een valiumpje en ga lekker slapen dan koop je morgen weer wat fifa points voor packsquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:01 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ja als je Chermiti met hem doe kan je alles er achter doen.quote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:03 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja als je Chermiti met hem doe kan je alles er achter doen.
jaquote:
oh lol, die heeft dus hetzelfde probleemquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Eerste hit op google met die errorcode:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2639506.page
Kom nou ook niet met die stomme antwoorden.quote:
ik stomp je de moederquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee jij ziet er niet goed uitquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:05 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Maar Chermiti ziet er niet goed uit
quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Uitspraak van de dag jaquote:
Dan nog kan Chermiti er niet goed uit zienquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee jij ziet er niet goed uit
Dat zag hij vorig jaar ook niet en toen was hij beter dan Chikhaoui zelfquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:06 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dan nog kan Chermiti er niet goed uit zien
Busquetsquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:09 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]
Geraamte voor een degelijk backup team is er
IF Rakitic maar 18k
Vind hem niet slecht dit jaar.quote:
is dat zo ja ? hoeveel danquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:12 schreef Maver24 het volgende:
Als ik het zo lees uit die topic zit er dus een limiet hoeveel fifa points je mag gebruiken. kan het bijna niet geloven, vreemd is dat ik al 2 weken geen fifa points meer heb gebruikt
Klinkt als een kinderslotquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:12 schreef Maver24 het volgende:
Als ik het zo lees uit die topic zit er dus een limiet hoeveel fifa points je mag gebruiken. kan het bijna niet geloven, vreemd is dat ik al 2 weken geen fifa points meer heb gebruikt
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:12 schreef Maver24 het volgende:
Via me creditcard kan ik wel punten kopen en met mijn microsoft points niet. hoe vaag is datquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klinkt als een kinderslot![]()
Vaag dat je dan wel via CC punten kan kopen niet via micr points?
Dat zeg ik ook baasquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:15 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Via me creditcard kan ik wel punten kopen en met mijn microsoft points niet. hoe vaag is dat
futwiz..kijk bij players en perfect chemquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:15 schreef Hoogstaande het volgende:
Heeft iemand toevallig een pagina waar alle triple links op staan?
Thank youquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
futwiz..kijk bij players en perfect chem
Vind hem wel grappig maar zal wel als pure aids spelen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:16 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Jij gaat voor de originaliteit prijs vandaag?
Neem je gewoon mee naar Xbox One dus no worriesquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:16 schreef Maver24 het volgende:
[..]
precies, nu heb 20 euro op me account staan die ik niet kan gebruiken
Je kan het volgens mij niet meenemen als je Xbox uit het buitenland komt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Neem je gewoon mee naar Xbox One dus no worries
Waarom niet?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je kan het volgens mij niet meenemen als je Xbox uit het buitenland komt.
Omdat je creditcard gegevens niet kloppen (NL) en het serienummer van de Xbox staat dan geregistreerd in een ander land.. zoiets had ik gelezen.quote:
Omdat PC.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:21 schreef Topiek het volgende:
Waarom heb ik altijd het gevoel dat ik tegen EA speel, ipv tegen een tegenstander?
Seems legitquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Omdat je creditcard gegevens niet kloppen (NL) en het serienummer van de Xbox staat dan geregistreerd in een ander land.. zoiets had ik gelezen.
Waar heb je dat precies gelezen? Creditcard kan je inderdaad niet gebruiken dat heb ik ook al gelezen. Je kan wel gewoon microsoft points kopen , moeten ze alleen wel werkenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Omdat je creditcard gegevens niet kloppen (NL) en het serienummer van de Xbox staat dan geregistreerd in een ander land.. zoiets had ik gelezen.
denk dat je daar gerust al 2 nullen achter kan zettenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh boy, Maver is verneukt voor 20 ekkies door EA
Wat zeg jij nou, niet goed bij je hoofd ofzoquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:28 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
denk dat je daar gerust al 2 nullen achter kan zetten
20,00?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:28 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
denk dat je daar gerust al 2 nullen achter kan zetten
Aantal fora.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:31 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Waar lees je dat nou weer?, ik heb niks gedaan vandaag
ik net even getest om een ander item te kopen van de xbox live marketplace, even een addon van een spel voor 2 euro, ook met die microsoft points betaald en dat doet het gewoon. Heb jij een linkje van een forum dan, wel recentelijk danquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Aantal fora.
google maar: Microsoft limit mspoints
Royquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:30 schreef Roypsv het volgende:
[..]
twee nullen, geen komma en 2 nullen grote frika
de paar keer dat ik hem gebruikt dit jaar vond ik hem wel slechtquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:11 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Vind hem niet slecht dit jaar.
Irl een klootzak uiteraard.
Boatank sowieso. Santana/Subotic/Naldo de 2equote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:38 schreef Roypsv het volgende:
wat zijn de 2 beste CV's die je kan opstellen in de bundesliga?
geef maarquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:42 schreef Topiek het volgende:
[ afbeelding ]
Voor als iemand nog een leuk team zoekt
Zeker de leukste thuis.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:44 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Zeker de leukste thuis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:46 schreef Roypsv het volgende:
[..]Gek hé als je ballen nog niet ingedaald zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
komt omdat ze tegen de kin van jullie mam botsenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:47 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Gek hé als je ballen nog niet ingedaald zijn.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:48 schreef Roypsv het volgende:
[..]
komt omdat ze tegen de kin van jullie mam botsen
Jeugdtrauma hé. Opgevoed worden door 2 pedofiele moeders.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:48 schreef Roypsv het volgende:
grapje, ik hou gewoon van een beetje haten op moeders
jou kk vaderquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:49 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Jeugdtrauma hé. Opgevoed worden door 2 pedofiele moeders.
TR gemachtquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:44 schreef Topiek het volgende:
[..]
Dan moet je even je PSN naam en wachtwoord DM'en
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:52 schreef wonton het volgende:
Amerikanen
https://www.facebook.com/photo.php?v=1438258376401392
Die reacties daar onderquote:
Toevallig een klant van je?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:01 schreef MolFan het volgende:
Waarom posten chicks dit soort pics net voor het slapen gaan op FB
[ afbeelding ]
![]()
Ik ben bang dat ik illegaal bezig ben als ik een fapje doe op die foto.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:01 schreef MolFan het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Rechter is 20 ofzoquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik illegaal bezig ben als ik een fapje doe op die foto.
Beide 18+ alhoewel vanaf 16 magquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:02 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Midden en Rechtse?
Daar wil ik best een rondje mee steppen hoor.
Gelukkig want ik had mijn gulp al open.quote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Gelukkig want ik had mijn gulp al open.
Bedankt voor die paginaquote:
kutmodem..ding valt iedere dag uit..binnenkort nieuw internet hier en tot die tijd dit wrakquote:
Dat is echt frustrerendquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
kutmodem..ding valt iedere dag uit..binnenkort nieuw internet hier en tot die tijd dit wrak
Geen idee maar ik klaag niet.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:01 schreef MolFan het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Hahahaha dan maak je verliesquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Geen idee maar ik klaag niet.
Ik had gisteravond een Mariappa voor 12.5k gekocht vlak na zijn goal maar nu is hij minder waard dan waarvoor ik hem kocht
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:14 schreef FCsuarez het volgende:
Vroegahh was er hier nog wel eens wat te beleven smorgens
waar is POTSie
verdomme wat ongezelligquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Druk aan het werk vanochtend
Iemand al met hem gespeeld? Vraag me echt af of die nog gaat stijgenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
verdomme wat ongezellig![]()
ga ik ook maar wat doen. Eerst maar even een figueroa oppikken
BPL TOTW gaat echt wel stijgen. zal wel niet veel zijn maar gaat toch uit eindelijk wel naar 16 17K denk ik.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Iemand al met hem gespeeld? Vraag me echt af of die nog gaat stijgen
Vrouwenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Mooi verhaal weer dit:
Een van mijn vrouwelijke collega's (je weet wel, dat serpent) vertelt net hardop tegen een andere collega dat ze dit weekend weer lekker naar Zwitserland is geweest om zich te laten uitwonen haar relatie te onderhouden. Merkt de collega op dat het toch wel erg tijdsintensief is zo, en duur. Haar antwoord: "Nou, duur valt wel mee hoor. We delen de kosten van de vlucht, en vliegen is al niet zo duur. En ik verblijf gewoon in zijn appartement. Ik denk dat ik dit zo maar blijf doen tot het einde van het wintersportseizoen, kan ik af en toe ook lekker goedkoop skien."
Als ik ze op deze manier bezig zie, moet ik toch steeds weer terugdenken aan Hans Teeuwen's mening over vrouwenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:43 schreef Jorwol het volgende:
[..]
VrouwenJe moet toegeven, ze zijn wel lekker praktisch
Zoals het heurtquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Druk aan het werk vanochtend
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Do you remember i thought i penetrated the right hole.
Sorry, ik dacht dat het al woensdag was.quote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Sorry, ik dacht dat het al woensdag was.
Goed gevonden mattie.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:14 schreef Zhano het volgende:
[..]
Onverwacht toepasselijk plaatje gevonden
Wist je dat je wel raketten kon schieten als passagier in die attack chopper.quote:
Ja kan wel, alleen echt super lekker gaat het nietquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wist je dat je wel raketten kon schieten als passagier in die attack chopper.
Ook begonnen aan GTA hierquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wist je dat je wel raketten kon schieten als passagier in die attack chopper.
Kom gewoon op Skypequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:24 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ook begonnen aan GTA hieral 2 missies gedaan
![]()
als ik baas ben zal ik de crew wel joinen
Dit ja.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Kom gewoon op Skypehoef geen baas te zijn
niet achter de PS op dit momentquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Kom gewoon op Skypehoef geen baas te zijn
niemand hardhandig tegen de vlakte gewerktquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:48 schreef Djeetje het volgende:
Wat heeft Pepe eigenlijk gedaan dit weekend voor zijn IF ?
Ga ik ook nog even doen dan heb ik 12 spelers opgepiktquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:50 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
niemand hardhandig tegen de vlakte gewerkt![]()
wel even een mullertje opgepiktvoor de bubble
zoveel kan je er niet eens verkopen in de tijd van de bubblequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:50 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ga ik ook nog even doen dan heb ik 12 spelers opgepikt
Vorige keer genoeg Sanchez verkochtquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:55 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zoveel kan je er niet eens verkopen in de tijd van de bubble
De bubbles van tijdens de matches zijn veel chillerquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:55 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zoveel kan je er niet eens verkopen in de tijd van de bubble
oh dacht 12 verschillendequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:56 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Vorige keer genoeg Sanchez verkocht
Kijk je die wedstrijden of via een livescore site ?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:58 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
De bubbles van tijdens de matches zijn veel chillerRossi is nu al 3k, kun je weinig op verdienen.
Tijdens de wedstrijd had ik er stuk of 20 voor 1-1,5k. Toch leuk als je verder geen zin hebt om te traden.
ben er niet zo vaak tijdens de wedstrijden. die mis ik dusquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:58 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
De bubbles van tijdens de matches zijn veel chillerRossi is nu al 3k, kun je weinig op verdienen.
Tijdens de wedstrijd had ik er stuk of 20 voor 1-1,5k. Toch leuk als je verder geen zin hebt om te traden.
Nee johquote:
Livescore.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:58 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Kijk je die wedstrijden of via een livescore site ?
Zijn die snel met updaten ?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:00 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Livescore.
Roma - Napoli keek ik zelf.
Zelfde met Chelsea, toen ging Mutch voor 3-6k heb ik er ook 3 verkocht.
Snel genoegquote:
alvast 10 tallen sigthorssons oppikken, die gaat een hattrick maken.quote:
Goede keuze!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:19 schreef Ajacied7 het volgende:
Eto'o met finisher chemstyle kopt er zo veel ballen in.Nog meer dan Benteke in de laatste wedstrijden en ik denk dat het door zijn goede positioning komt.
Eder en Ibarbo koppen bijna niets in de netten dus ik ga Eder vervangen door http://www.gomezbutton.it/
Heb nooit echt opgelet op die positioning stat maar dat is toch wel heel belangrijk heb ik gemerkt. Zeker met al die rebounds die je kan scorenquote:
Haha, geen schoten op doel. Echt slechtquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:33 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een geweldige wedstrijd
Weer slecht geslapen ?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, geen schoten op doel. Echt slecht
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:40 schreef Djeetje het volgende:
divisies![]()
2 kansen tegen een diepte bal en een voorzet en 2-0 verloren van iemand die dan nog lekker achter in rond gaat spelen en ultra defensief speelt wat een spel is dit
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:45 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Haha, Djeetje, jij kan er echt niks van!
Zie je mij pronken ?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:46 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Je mag pas 'pronken' als je in 1 zit.. en zelfs dat is niet meer bijzonder
0 schoten en dat op fok! zettenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:45 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Haha, Djeetje, jij kan er echt niks van!
Dat bepaal jij? Ik heb nog geen 5 mensen hier gezien die in Div1 zitten.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:46 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Niet voor niets staat het woord tussen ' '.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:47 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Zie je mij pronken ?
meer dan de helft hier zit niet eens in Divisie 2
Ach joh laat hem zelf zal hij waarschijnlijk in divisie 8 zitten.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat bepaal jij? Ik heb nog geen 5 mensen hier gezien die in Div1 zitten.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat bepaal jij? Ik heb nog geen 5 mensen hier gezien die in Div1 zitten.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:49 schreef Diamond3d het volgende:
[..]![]()
Het is gewoon net zoiets als dat feyenoord een feestje viert omdat ze 2e zijn geworden... Dat kan toch niet bij een "topclub"?
Omg... wat voelen de mensen hier zich snel aangevallenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:48 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ach joh laat hem zelf zal hij waarschijnlijk in divisie 8 zitten.
Volgens mij een week terug vroeg hij zich nog af hoe bijna heel FUT werkte.
Ik ga deze kuldiscussie echt niet verder aan op deze manier...wat een bullshitquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:49 schreef Diamond3d het volgende:
[..]![]()
Het is gewoon net zoiets als dat feyenoord een feestje viert omdat ze 2e zijn geworden... Dat kan toch niet bij een "topclub"?
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:50 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Omg... wat voelen de mensen hier zich snel aangevallen
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:46 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Hahaha wat ik wil zeggen is dat je pas echt meetelt als je op het hoogste van het hoogste zit.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ga deze kuldiscussie echt niet verder aan op deze manier...wat een bullshit![]()
Ik vraag me serieus af of het zo'n prestatie is om in tegenwoordig in Div1 te zitten. Als ik Djeetjes verhaal lees, hoef je alleen nog maar wat principes ten aanzien van je spelstijl overboord te zetten, en je bent erquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:52 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Hahaha wat ik wil zeggen is dat je pas echt meetelt als je op het hoogste van het hoogste zit.
Oftewel divisie 1.
Dan is het leuk om met foto's en plaatjes te komen.
Maar als Djeetje in 2 zit en de rest op fok zit lager dan begrijp ik hem.
Hier tel je niet mee als je in Div 1 zit eigenlijk. Hier tel je mee als je gewoon chill bent. En wie meetelt hier bepaal jij niet. Dat doet het collectief hier wel. Jij bent tot nu toe ingedeeld in categorie voorvocht. De divisie 10 van het FUT forum.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:52 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Hahaha wat ik wil zeggen is dat je pas echt meetelt als je op het hoogste van het hoogste zit.
Oftewel divisie 1.
Dan is het leuk om met foto's en plaatjes te komen.
Maar als Djeetje in 2 zit en de rest op fok zit lager dan begrijp ik hem.
De meester heeft gesprokenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hier tel je niet mee als je in Div 1 zit eigenlijk. Hier tel je mee als je gewoon chill bent. En wie meetelt hier bepaal jij niet. Dat doet het collectief hier wel. Jij bent tot nu toe ingedeeld in categorie voorvocht. De divisie 10 van het FUT forum.
Even lachen allemaal.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hier tel je niet mee als je in Div 1 zit eigenlijk. Hier tel je mee als je gewoon chill bent. En wie meetelt hier bepaal jij niet. Dat doet het collectief hier wel. Jij bent tot nu toe ingedeeld in categorie voorvocht. De divisie 10 van het FUT forum.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:55 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Even lachen allemaal.![]()
![]()
edit: en nu je boterham opeten, school begint zo.
Toefjes heeft gesproken!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het is wel zo.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af of het zo'n prestatie is om in tegenwoordig in Div1 te zitten. Als ik Djeetjes verhaal lees, hoef je alleen nog maar wat principes ten aanzien van je spelstijl overboord te zetten, en je bent er
Dat valt mij ook op.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:00 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Het is wel zo.
Als ik normaal speel win ik 50% minder van mijn wedstrijden in divisies.
Geef ik 2 of 3 goeie voorzetten win ik een wedstrijd.
Ik speel zonder voorzetten. Maar geeft mijn tegenstander 2 of 3 goeie, dan verlies ik inderdaad.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:00 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Het is wel zo.
Als ik normaal speel win ik 50% minder van mijn wedstrijden in divisies.
Geef ik 2 of 3 goeie voorzetten win ik een wedstrijd.
Laatst zat je nog te janken over arrogantie andersquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:46 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Ik ben het vergeten, quote me bericht even.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:03 schreef Kiid het volgende:
[..]
Laatst zat je nog te janken over arrogantie anders
Misschien was het iemand anders. Ben meerdere keren beticht van arrogantiequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:04 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Ik ben het vergeten, quote me bericht even.
Wellicht versta jij onder arrogantie heel iets anders.
Ik verwacht niet dat IF Sneijder heel erg duur zal worden.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:33 schreef Kiid het volgende:
Ozil is al iets gestegen. Als 'ie morgen nou ff in TOTW komt dan heb ik weer wat extra doekoes voor IF Sneijder (hopelijk)
Amenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Denk het ook niet eerlijk gezegd, maar je weet het nooit.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:05 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat IF Sneijder heel erg duur zal worden.
Ik denk het, heb geen flauw idee waar je het namelijk over hebt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:05 schreef Kiid het volgende:
[..]
Misschien was het iemand anders. Ben meerdere keren beticht van arrogantie
Flikkerstraal even een eind op, nare voorvochtjood!, !quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:06 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Ik denk het, heb geen flauw idee waar je het namelijk over hebt.
Oke... de gemiddelde leeftijd hier is 18?? Gokje... 90% voelt zich snel aangevallen.... en nu gaan we ook nog reageren op me/mijn?quote:
Ik begrijp steeds meer de reactie van mijn collega: "Fok, dat is toch dat forum met al die kinderen die gaan schelden achter hun beeldscherm als ze iets niet leuk vinden"quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:07 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Flikkerstraal even een eind op, nare voorvochtjood!, !
Die post serieus nemenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:09 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Ik begrijp steeds meer de reactie van mijn collega: "Fok, dat is toch dat forum met al die kinderen die gaan schelden achter hun beeldscherm als ze iets niet leuk vinden"
JIJ bent daar een goed voorbeeld van.
Niet boos wordenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:08 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Oke... de gemiddelde leeftijd hier is 18?? Gokje... 90% voelt zich snel aangevallen.... en nu gaan we ook nog reageren op me/mijn?
Voorvochtjood is geen scheldwoord? Gewoon een constatering.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:09 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Ik begrijp steeds meer de reactie van mijn collega: "Fok, dat is toch dat forum met al die kinderen die gaan schelden achter hun beeldscherm als ze iets niet leuk vinden"
Vraag me serieus af wat je hier komt doen eigenlijk?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:09 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
kutsukkelquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:09 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/fok/logoutquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:09 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Ajax gaat wel winnen vanavond ben daar maar niet bang voorquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:21 schreef Tim86 het volgende:
De Engelse teams gaan winnen vanavond. Dat jullie het weten.
Al vrees ik eigenlijk ook dat alle Britse teams gaan winnen
Alleen als je in div 1 zit, want alleen dan tel je meequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:21 schreef Djeetje het volgende:
[..]
4x op rij verloren dus dan mag ik 4 klaagposts toch ?
Ik ben al erg blij met een gelijkspel daar eigenlijk..quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ajax gaat wel winnen vanavond ben daar maar niet bang voor
Alleen als je D1 haalt zonder de sprintknop te gebruiken. Met bronzes.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:21 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Alleen als je in div 1 zit, want alleen dan tel je mee
Nee joh die missen een zooitje belangrijke spelers en ze moeten winnen dus die gaan echt niet met 11 voor de pot hangen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ben al erg blij met een gelijkspel daar eigenlijk..
En je mag ook niet containen. En ook geen voorzetten gebruiken.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alleen als je D1 haalt zonder de sprintknop te gebruiken. Met bronzes.
En geen LB-Y en geen finesses en geen lobjesquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:22 schreef Jorwol het volgende:
[..]
En je mag ook niet containen. En ook geen voorzetten gebruiken.
Heb me ook niet heel erg verdiept in de aanwezigen moet ik zeggen.. Brown en wie nog meer?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee joh die missen een zooitje belangrijke spelers en ze moeten winnen dus die gaan echt niet met 11 voor de pot hangen.
om over de schietknop nog maar te zwijgenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:22 schreef Jorwol het volgende:
[..]
En je mag ook niet containen. En ook geen voorzetten gebruiken.
Commons niet dacht ik en nog een paarquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb me ook niet heel erg verdiept in de aanwezigen moet ik zeggen.. Brown en wie nog meer?
Schietenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
om over de schietknop nog maar te zwijgen
denken dat het uitmaakt in welke divisie je zitquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:46 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Je zegt alleen 30x per dag dat je in divisie 2 zit.. nee je zit niet te pronkenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:47 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Zie je mij pronken ?
meer dan de helft hier zit niet eens in Divisie 2
600 euro vorige Fifaquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
denken dat het uitmaakt in welke divisie je zit![]()
het gaat hier alleen maar over knaken. coins harken en verkopen.
als je een nieuwe playstation bij elkaar getrade hebt mag je pas pronken![]()
en nu terug je blik in.
Ja net alsof dat gaat gebeurenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:31 schreef Toefjes het volgende:
Haha, we moeten stoppen van de VN met SinterklaasLekker voor al die kut kinderen
dat is 6 fucking miljoen... dan mag ik nog wel even sparenquote:
Iets over serieus....?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
denken dat het uitmaakt in welke divisie je zit![]()
het gaat hier alleen maar over knaken. coins harken en verkopen.
als je een nieuwe playstation bij elkaar getrade hebt mag je pas pronken![]()
en nu terug je blik in.
quote:
En heb nog een TOTS Cayouté over en nog wat toppers. op het einde coins weggegeven aan fokkers ook nogquote:
Eigenlijk welquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:32 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
IF Altidore heeft je vakantie betaald.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En heb nog een TOTS Cayouté over en nog wat toppers. op het einde coins weggegeven aan fokkers ook nog
Deze fut is alles andersquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:35 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik weet niet eens hoe ik moet handelen met grote bedragen. Ik kan alleen spelers van +- 3k opkopen voor 2.5k
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |