SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:04 schreef xcachet het volgende:
Hey inso als je wilt huilen kijk dan in de spoiler:dit zijn nog oude stats van vanavond denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Is het nóg erger dan dat?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dit zijn nog oude stats van vanavond denk ik
quote:
Hey inso als je wilt huilen kijk dan in de spoiler:Totally not up to date yetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Hey inso als je wilt huilen kijk dan in de spoiler:hoe kan ik er niet tussen staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben heul geen tjackaquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oke bedankt voor deze feedback ~tjacka
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |