PS: Het is honderd jaar geleden dat ik op Fok een topic heb geopend, vooral met die reeksen en zo, dus ik hoop dat ik het goed heb gedaan!quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:35 schreef Toeps het volgende:
Ennnn daar issie weer: de recap!
http://www.fashionmilk.co(...)el-2013-aflevering-5
Nee?quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:18 schreef BabeWatcher het volgende:
ik kan me deze echt niet meer herinneren
quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:21 schreef Madame_Paon het volgende:
De eerste échte catwalkshow van de avond.
En wellicht ook de laatste? Nog maar 10min.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:21 schreef Madame_Paon het volgende:
De eerste échte catwalkshow van de avond.
Zeker! En daelorian het slechtste...quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:20 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Anke loopt duidelijk het beste
Sanne? Je bedoelt Tamara neem ik aan.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:21 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Op basis van vanavond zou Anke wel een terechte winnares zijn, maar ik zie het haar echt niet maken zoals Sanne Nijhof of Patricia van der Vlie
quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:22 schreef SunChaser het volgende:
Zoals iemand net al opmerkte de toekomst van Anke
[ Img]http://www.jaapbiemans.nl/uploads2/a_1248178140.jpg[/img]
Truequote:Op maandag 21 oktober 2013 22:22 schreef _Joy_ het volgende:
[..]
Zeker! En daelorian het slechtste...
idd! Love it.. vooral de outfit van Bo en Ankequote:Op maandag 21 oktober 2013 22:22 schreef Cee het volgende:
[..]Beetje warrior/kimono/beachdress achtig.
schattig..quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:23 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
hahaha dat vriendje helemaal impressed
niks aan toe te voegen!quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:25 schreef Day het volgende:
Anke loop 't mooist, maar heeft wel een oude kop, hoor.
Jammer dat Dolorean zo slecht en onzeker loopt, vind haar op foto's prachtig!
Nikki is mooi, but that's it.
Bo heeft live een doodnormaal hoofd (en is ook een beetje dom), maar is op foto's en op de catwalk wel echt een model. Denk dat zij wint. Of Anke.
Onzinquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:26 schreef BabeWatcher het volgende:
Nikki is echt veel te dik om model te zijn
veel te dikquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:26 schreef BabeWatcher het volgende:
Dat valt nou ook wel weer meequote:Op maandag 21 oktober 2013 22:26 schreef BabeWatcher het volgende:
dik?quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:26 schreef BabeWatcher het volgende:
In verhouding bredere heupen, maar absoluut niet dikquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:26 schreef BabeWatcher het volgende:
Ze hebben ook extra vaak reclame ingelast om de gaten die ze in het podium heeft gestampt met d'r olifantenpoten te dichten, vette big dat het is, bah, de frituur druipt ervan af. Gatverdamme.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:26 schreef BabeWatcher het volgende:
quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze hebben ook extra vaak reclame ingelast om de gaten die ze in het podium heeft gestampt met d'r olifantenpoten te dichten, vette big dat het is, bah, de frituur druipt ervan af. Gatverdamme.
Tijdens de finalequote:Op maandag 21 oktober 2013 22:30 schreef Day het volgende:
Die Tamara was vorig jaar tijdens de finale toch zo vreselijk afgevallen? ( a la anorexia) Ze ziet er nu wel beter uit.
Nee dat was Patricia door haar ziekte.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:30 schreef Day het volgende:
Die Tamara was vorig jaar tijdens de finale toch zo vreselijk afgevallen? ( a la anorexia) Ze ziet er nu wel beter uit.
Tamara ook toch?quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:31 schreef alors het volgende:
[..]
Nee dat was Patricia door haar ziekte.
Tamara ook. De jury heeft toen gezegd dat ze niet moest doorslaan.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:31 schreef alors het volgende:
[..]
Nee dat was Patricia door haar ziekte.
Als Nikki nou Cikki had geheten waren ze A, B, C en D.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:32 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik gok dat ze twijfelden tussen Anke en Bo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |