Isaksson blijkt trouwens een introverte jongen van het platteland te zijn.quote:Op maandag 4 november 2013 22:31 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Over tendentieuze vraagstelling gesproken.
en voor PSVquote:Op maandag 4 november 2013 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax leidt dus ook op voor Feyenoord
xd
8 jarige jongetjes uit Indonesië, het kan allemaal.quote:Op maandag 4 november 2013 22:33 schreef Caland het volgende:
Er moeten meer Nederlandse talenten doorstromen.
Daarom proppen ze daar complete lichtingen vol met buitenlanders.
Daar komt nu toch verandering in.quote:Op maandag 4 november 2013 22:33 schreef Caland het volgende:
Je loopt met je domheid te koop.quote:Op maandag 4 november 2013 22:33 schreef Caland het volgende:
ja die kopen ze gewoon door gemeentesteun te vragenquote:
Ik weet niet of het wel rullevant is maar ik wil ontzettend graag nu een calimero plaatje posten.quote:Op maandag 4 november 2013 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja die kopen ze gewoon door gemeentesteun te vragen
XD XD
Dat zou je niet zeggen als je hem zo ziet.quote:Op maandag 4 november 2013 22:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Isaksson blijkt trouwens een introverte jongen van het platteland te zijn.
En die subtekst was mijn antwoord op jouw opmerking! Leuk he.quote:Op maandag 4 november 2013 22:37 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Dat zou je niet zeggen als je hem zo ziet.
Ja leuk als je elke keer er doorheen gaat praten...quote:Op maandag 4 november 2013 22:37 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Dat zou je niet zeggen als je hem zo ziet.
Daarom ben je mislukt als conferencier. Want je bent niet leuk.quote:Op maandag 4 november 2013 22:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En die subtekst was mijn antwoord op jouw opmerking! Leuk he.
quote:Op maandag 4 november 2013 22:21 schreef RensAjacied het volgende:
Je begint elke wedstrijd 11 tegen 11. En als je 11 goede hebt dan win je de wedstrijd.
gooit René zo zijn bier over dat geföhnde kapsel van jou.quote:Op maandag 4 november 2013 22:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja leuk als je elke keer er doorheen gaat praten...
Er lachte achter mij toch een paar mensen. Bedankt trouwens!quote:Op maandag 4 november 2013 22:38 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Daarom ben je mislukt als conferencier. Want je bent niet leuk.
Het zit wel onder een handdoek.quote:Op maandag 4 november 2013 22:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
gooit René zo zijn bier over dat geföhnde kapsel van jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |