En wat boeit jou dat?quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:11 schreef mapima het volgende:
[..]
in katwijk lopen de autochtonen er zo bij ja
Den haag ook vaak helaasch
Volgens mij refereert ze aan de vrouwen in haar wijk en denkt dat dit Nederland vertegenwoordigd.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:07 schreef housesoftheholy het volgende:
Bontkraag en legging als broek? Heb je het nog steeds wel over autochtone Nederlanders?
Ok leuk, terechte klacht dan, man. Fantastisch.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:11 schreef mapima het volgende:
[..]
in katwijk lopen de autochtonen er zo bij ja
Den haag ook vaak helaasch
hoaxquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef RoW_0 het volgende:
Ik heb dan ook als alternatieve langharige krullenturk nogal veel aandacht van vooral Nederlandse meisjes.
Hoe kan ik het je bewijzen?quote:
Heb je enig idee waarom? Omdat ze namelijk niet lijken op Turken. Je denkt dat ze gewoon Nederlanders zijn die de haren verfenquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:21 schreef pussycatdoll het volgende:
Ik heb dat echt nog nooit gezien een altoTurk
Dan is je wereld vrij beperkt.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:22 schreef Roadtrip het volgende:
Terechte klacht. Vrouwenlichamen per land / continent:
1. Zuid Amerika, vooral Brazilië
2. Italië
3. Zweden
4. Roemenië
5. Nederland
6. Engeland
Jammer van Korn, wel.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:20 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Hoe kan ik het je bewijzen?Ik zou zeggen, check mijn Last.FM maar. Kun je ook gelijk zien wat ik luister zeg maar.
en van al die andere teringherriequote:
Pics.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:22 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Heb je enig idee waarom? Omdat ze namelijk niet lijken op Turken. Je denkt dat ze gewoon Nederlanders zijn die de haren verfenmensen raden ook nooit dat ik Turks ben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |