PS: Het is honderd jaar geleden dat ik op Fok een topic heb geopend, vooral met die reeksen en zo, dus ik hoop dat ik het goed heb gedaan!quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:35 schreef Toeps het volgende:
Ennnn daar issie weer: de recap!
http://www.fashionmilk.co(...)el-2013-aflevering-5
Zij heeft ooit eens een hitje gehad.quote:
Nog niet..quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:57 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Vriendinnetje van ben saunders ofzo?
en ik maar hopen dat Sharon Doorson nog een keer kwamquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:57 schreef Madame_Paon het volgende:
Een van de beste zangeressen van Nederland? Ze zingt helemaal niet goed.
Wel meerderequote:Op maandag 21 oktober 2013 20:57 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Zij heeft ooit eens een hitje gehad.
Nee Paul Rabbering.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:57 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Vriendinnetje van ben saunders ofzo?
quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:01 schreef Samson het volgende:
Zo duidelijk weer dat NL dit soort dingen gewoon echt niet kan. Heel jammer.
Ditquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:02 schreef Lyssa het volgende:
Dat lachen en zwaaien enzo. Dat is toch geen professionele catwalk?
Bij allemaal zo...quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:04 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat hebben ze met de wenkbrauwen van Bo gedaan?
Ja dat dacht ik ookquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:04 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat hebben ze met de wenkbrauwen van Bo gedaan?
Ik vind dat ze een veel te spits gezicht heeft.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:04 schreef alors het volgende:
Ik vond Bo een beetje op Marianne Vos lijken zo, en dat is geen compliment.
jaaaquote:
Volgens mij vinden veel designers dat mooi, dat hoekige ook.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:04 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik vind dat ze een veel te spits gezicht heeft.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:06 schreef Cee het volgende:
Godsamme het is een modellenwedstrijd, what's next, moeten ze vuur kunnen maken en spijkers kunnen poepen?
En toch levert HNTM de meest succesvolle kadidaten in vergelijking met de reeksen in anderen landenquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:06 schreef Cee het volgende:
Godsamme het is een modellenwedstrijd, what's next, moeten ze vuur kunnen maken en spijkers kunnen poepen?
Doutzen Kroes ook....quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:06 schreef Starlie het volgende:
Nikki is mooi maar wel tenenkrommend politiekcorrect. Ze is.dodelijk saai!
Dat mag misschien wel zijn maar HTNM levert ook de meest tenenkrommende televisie en uiteindelijk gaat het om de kijker. Wat mij betreft, dan.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:06 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
En toch levert HNTM de meest succesvolle kadidaten in vergelijking met de reeksen in anderen landen
Is dat zo?quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:06 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
En toch levert HNTM de meest succesvolle kadidaten in vergelijking met de reeksen in anderen landen
Ik vind Doutzen eigenlijk heel 'authentiek' overkomen.quote:
ik refereerde enkel aan het saai.... ze is bloedmooi natuurlijk maar dat is ook waar het bij een model om moet gaan. Ik vind wel dat ze positief in het leven staat (wat ik ervan in interviews zag) en daar houd ik wel van.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:09 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik vind Doutzen eigenlijk heel 'authentiek' overkomen.
ja haha, ik had ook al zoiets van WTFquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:06 schreef Cee het volgende:
Al die vrindjes maken het nu uitquote:
Mooi figuur juist, maar ja niet zoals het moet zijn volgens de modellen wereld normquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:08 schreef Emm16 het volgende:
Ik vind dat Nikki het mooiste gezicht heeft maar ze is een beetje dik voor als 'model'
nou iddquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:11 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Al die vrindjes maken het nu uit
Beetje à la Victoria secretquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:02 schreef Lyssa het volgende:
Dat lachen en zwaaien enzo. Dat is toch geen professionele catwalk?
Dan svp ook de kleding in die style..... en niet die stomme kadopakjes...quote:
Jup. Tamara, winnares van vorig seizoen:quote:
+ een spread in het augustusnummer van de Nederlandse Vogue.quote:Op 16 januari 2012 liep Tamara mee in de herfst/wintercollectie 2012-13 van Hans Ubbink in Amsterdam. Voor de Amsterdam International Fashion Week van 25-29 januari 2012 liep Tamara mee in de herfst/wintercollectie 2012-13 van Spijkers en Spijkers, Supertrash, Sage & Ivy en Dennis Diem en op 5 februari 2012 liep ze voor Mattijs van Bergen.
^ TL;DR: ze is heel succesvol.quote:Career
She is currently signed with Elite Models in Amsterdam, New York Model Management in New York, Union Models in London, Elite Model Management in Paris and Milan, Munich Models in Munich and Action Management in Athens. She used to be signed with Nathalie Agency in Paris and Why Not Model Agency in Milan.
She made her runway debut during Spring/Summer 2010 shows in New York, Milan, and Paris. She walked for Celine, Dries van Noten, Herve Leger, Karl Lagerfeld, Kenzo, Loewe, Nina Ricci, Sonia Rykiel, Sophia Kokosalaki, Valentino and Yves Saint Laurent. She opened Louis Vuitton and BCBG Max Azria and she closed Balenciaga, Preen and Giles Deacon. She is also the first NTM contestant to walk for Prada, which she was an exclusive for.
Shortly after her runway debut, style.com and models.com named Patricia one of the top-10 newcomers that season, making her one of the most buzzed about faces of the moment. After her successful debut, she appeared in editorials for a lot of blue chip magazines, including Numéro, Interview, W, Allure, French Elle, and Italian, Japanese, British, Chinese, Russian, German, and American Vogue.
She appeared in campaigns for Balenciaga, Burberry, Sonia Rykiel, H&M and Nicole Farhi and lookbooks for Alexander McQueen and Bergdorf Goodman. She also walked for the S/S 10 Couture show of Givenchy and the F/W 10 and S/S 11 Couture show of Valentino.
For the Fall 2010 season, she walked a total of 50 shows, including Balenciaga, Prada, Chanel, Louis Vuitton, Hermès, Marc Jacobs, Givenchy, Dolce & Gabbana and Valentino.
Patricia was ranked 29th on the international model ranking website models.com, a first for any Top Model contestant.
Spring 2011 was another great show season for her, walking in a total of 46 high-profile shows, including Chanel, Balenciaga, Yves Saint Laurent, Calvin Klein, Alexander McQueen, Givenchy, Dolce & Gabbana and many more. Despite being sick, Fall 2011 was another great season for her, walking in 31 high-profile shows such as Givenchy, Calvin Klein, Dolce & Gabbana, Burberry Prorsum, Valentino, Alexander McQueen, Giorgio Armani and Chanel.
In August 2010, Patricia appeared on her first Vogue cover for Vogue Beauty, Nippon (Japan). She also appeared on the cover of the November 2010 issue of Vogue China, alongside American supermodel Karlie Kloss, making it her second Vogue cover. In April 2011 she appeared on the cover of Vogue Nippon Isetan Mania, the supplement cover of Vogue Nippon.
She also appeared on the cover of the January 2011 edition of Elle France and the Spring/Summer 2011 cover of Grey Magazine, shot by Ellen Von Unwerth, following in the footsteps of the likes of Karolina Kurkova, Constance Jablonski, Hannelore Knuts and Karlie Kloss.
De vorige HNTM kun je als kijker niet stemmen, dus ik denk nu ook niet. Hoop ik.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:13 schreef Poison-Ivy het volgende:
Doen ze dit x eindelijk zonder dat het publiek moet stemmen via bellen of smsen.......
Aha. Ze weten vast al wie er gaat winnen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:17 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
De vorige HNTM kun je als kijker niet stemmen, dus ik denk nu ook niet. Hoop ik.
jaquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:20 schreef Lyssa het volgende:
Danser oud deelnemer van so you can think?
ze hebben gewoon een paar sportschoolhomo's weggeplukt om daar te gaan dansenquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:19 schreef Samson het volgende:
lelijke kleding hebben die dansers aan trouwens...
Yesquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:20 schreef Lyssa het volgende:
Danser oud deelnemer van so you can think?
Nee die gaat nog heel goed.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:17 schreef Samson het volgende:
Die Patricia is toch alweer gestopt dacht ik?
Bo moet winnenquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:22 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Jeetje, veel Bo fans in het publiek
Wat mij betreft niet, maar ze zal wel winnen dus fans hoeven zich sowieso niet druk te makenquote:
Ja, dat van zojuist was geen modellenloopje.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:29 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Daelorian loopt echt niet goed
Volgens mij glipte ze wegquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:29 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Daelorian loopt echt niet goed
Ja wtf slaat dat op?quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:32 schreef Madame_Paon het volgende:
Dat van Anke is toch geen lingerie?
ik zie liever Bo's kont dan die van Ankequote:Op maandag 21 oktober 2013 21:33 schreef louise_123 het volgende:
Bo in blote kont en Anke helemaal ingepakt
Ja vind ik ookquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:36 schreef Samson het volgende:
Beetje een gemiste kans dit allemaal, zeker die catwalks, daar moeten normaal de vonken afspringen, en dat je denkt van, wooow, zijn dat die modellen? Het is gewoon erg saai allemaal
En dan te bedenken dat de reclame slechts 10 jaar geleden maar 3 minuten duurde ...quote:
Bron?quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:43 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat de reclame slechts 10 jaar geleden maar 3 minuten duurde ...
Mijn geheugen.quote:
Net zo ruk dus...quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:50 schreef Uiltje90 het volgende:
oeh bruidsmodenu hopen dat het wel écht bruidsmode is.. en niet zo ruk als de lingerie net
Het grappige is dat de tijdswaarneming van een mens beïnvloed/gemanipuleerd wordt door de hersenen, waardoor de waarneming onbetrouwbaarder dan men denktquote:
Ik geef toe, ik was fan, got the cd, bought the ticket.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:51 schreef alors het volgende:
[..]Toen vond ik hem maar stom, nu een baas.
Geen ideequote:
Als hij Boris zou gebruiken zegt iedereen "Oh, Boris, is dat die van kiep met cola light?" Nu zegt iedereen gewoon "Oh, is dat die van kiep met cola light?"quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:51 schreef MissBliss het volgende:
Trouwen met je kruis in beeld, stylish hoor!
En wat is Bo Saris nou weer door naam?
Boris is een al bestaande band, en Titulaer bekt niet zo lekker in de UK.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Anders zegt iedereen "Oh, Boris, is dat die van kiep met cola light?" Nu zegt iedereen gewoon "Oh, is dat die van kiep met cola light?"
Plausibel.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Als hij Boris zou gebruiken zegt iedereen "Oh, Boris, is dat die van kiep met cola light?" Nu zegt iedereen gewoon "Oh, is dat die van kiep met cola light?"
Ik vind Tittylayer best wel grappig klinken.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:53 schreef alors het volgende:
[..]
Boris is een al bestaande band, en Titulaer bekt niet zo lekker in de UK.
Ik heb het toen een aantal keer bijgehouden om te weten hoeveel tijd ik had om naar de wc te gaan e.d.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:51 schreef zoem het volgende:
[..]
Het grappige is dat de tijdswaarneming van een mens beïnvloed/gemanipuleerd wordt door de hersenen, waardoor de waarneming onbetrouwbaarder dan men denkt
Of je kon vroeger sneller plassenquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:53 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik heb het toen een aantal keer bijgehouden om te weten hoeveel tijd ik had om naar de wc te gaan e.d.Dat was volgens mij ongeveer 3 minuten.
eensquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:55 schreef Madame_Paon het volgende:
Anke doet het op de catwalk het beste van allemaal.
je bent me net voorquote:
Ik heb een hekel aan "kuffer", want die uitspraak is gigantisch foutquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:56 schreef BabeWatcher het volgende:
Eerst was het nog koffer, nu is het kuffer
Ze moeten gewoon een keer voorkant of omslag zeggen maar dan klinkt het minder belangrijk.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:57 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan "kuffer", want die uitspraak is gigantisch fout
ik hoop het nietquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:57 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik denk dat het gaat tussen Bo en Nikki
En jammer van het loopje.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:01 schreef Samson het volgende:
Daelorian heeft toch echt het beste modellengezicht van allemaal, jammer van de lengte
Benen breken, een stukje uitrekken en dan de breuk weer laten helen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:01 schreef Samson het volgende:
Daelorian heeft toch echt het beste modellengezicht van allemaal, jammer van de lengte
Heel dik ja, de gemiddelde nederlandse vrouw past er net met 1 bil in...quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:59 schreef BabeWatcher het volgende:
Zo dik dat ze uit haar broek scheurt
Dit. Komt ook door haar korte pittige kapsel denk ik.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:59 schreef alors het volgende:
Ik blijf vinden dat Anke de uitstraling van een Margriet model heeft.
Wederom goede samenvattingquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:01 schreef Samson het volgende:
Zekers ★quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:02 schreef zoem het volgende:
[..]
Je hebt wel een neus voor dat soort dingen
Nee, dit zijn de koffer foto'squote:Op maandag 21 oktober 2013 22:04 schreef _Joy_ het volgende:
[..]
Echt he! Zijn toch geen kuffer foto's.
Hahaquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:03 schreef Cee het volgende:
Nikki zit er een beetje retarderig bij op die foto.Op de foto van Daelorian lijkt het of ze zit te poepen.
Hope so.. van de rest gaan de vriendjes janken denk ik als ze een week naar het buitenland moeten ofzo..quote:
zo ongezond, om na 20:00 nog te etenquote:
ik denk dat ze dat nu al doen dóór die reclamequote:
is niet waarquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:10 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
zo ongezond, om na 20:00 nog te eten
M'n gevoel zegt ook Anke op 1, dan Bo en Nikki op een gedeelde 2e plek en Daelorian op 4 vanwege haar lengte/loop.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:12 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik blijf hopen dat de lieve Daelorian wint, maar tot nu toe krijg ik het idee dat Anke al gewonnen had voor dit begon.
Daarom doe ik het ook nietquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:10 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
zo ongezond, om na 20:00 nog te eten
Met honger slapen is ook slecht. Snacken voor het slapen is niet erg, zolang het geen zware maaltijden zijn.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:13 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Daarom doe ik het ook niet
Alleen Daelorian is <1,75quote:
Valt mee toch, jaartje of 25 of 26quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:08 schreef zoem het volgende:
Die vriend is toch wel een stuk ouder of ligt dat aan mij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |