Vrouwen zijn altijd joden, want zij hebben geen verstand van voetbal.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:53 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat zie je meestal al aan de persoon. De echte supporters herken je zo, de overige homo's en vrouwen zijn vaak de joden en psvers.
Of een verdwaalde limburger.
De mensen die je slecht verstaat.... Dat zijn PSV'ersquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:53 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat zie je meestal al aan de persoon. De echte supporters herken je zo, de overige homo's en vrouwen zijn vaak de joden en psvers.
Of een verdwaalde limburger.
Ja, dat ga ik absoluut doen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Misschien kun je hem in het vervolg kijken tijdens dit item
quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:53 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
St. Pauli, altijd geweldige shirts.
[ [url=http://l3.yimg.com/bt/api/res/1.2/BIaEw6HT3KeCgMHJMZXYJw--/YXBwaWQ9eW5ld3M7cT04NQ--/http://media.zenfs.com/de(...)-copy.jpg]afbeelding[/url] ]
Wat zeg je?quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:54 schreef satecl het volgende:
[..]
De mensen die je slecht verstaat.... Dat zijn PSV'ers
Tsja. Je hebt ook mensen die fan zijn van Kluivert. Ieder zijn meuk.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:57 schreef tong80 het volgende:
VBL / Het grote Johan Boskamp fantopic.
John de Wolf als grootste fan hebben.De man die zijn beste vriend, Rob Witschge, voor duizende guldens oplichtte bij het valsspelen met kaarten.
Ik doe de Guillotine aanvalquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nog een zo'n opmerking en ik doe een Krabhamer.
It's super effective!quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik doe de Guillotine aanval
OHKO
Ha
Mijn Caterpie heeft een mega evolution.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
OHKO
Ha
ja maar ik heb sturdy dus die aanval werkt nietquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
OHKO
Ha
Je zou toch een 18 jarige uit elkaar trekken?quote:
Nee Vermeer, die is goed.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:00 schreef RensAjacied het volgende:
Mulder is echt een dramatische keeper.
Ik bedoel die Zwarte Piet joh eikel.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Johannes is een prima kerel ja!
Pats! Koek!quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:02 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik bedoel die Zwarte Piet joh eikel.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Johannes is een prima kerel ja!
TV / [Winnen!] Star Trek into Darkness op blu-ray of dvd!quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oost Duitsland ook wel bekend als Polen.
Wie is Michel Jansen?quote:Youri Mulder slaat tand coach Jansen er uit
"Michel Jansen moest door een merkwaardig incident in de topper tegen Ajax (1-1) zondag een bezoek brengen aan de tandarts. Na het openingsdoelpunt van Luc Castaignos was assistent-trainer Youri Mulder zo blij, dat hij zijn armen in de lucht gooide.
Ja, ik ben een gelukkige boy.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
TV / [Winnen!] Star Trek into Darkness op blu-ray of dvd!
Gefeliciteerd ouwe pik.
Die film stilt stevige Trekquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, ik ben een gelukkige boy.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd johannes ouwe kanalenveger.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Youri gaf live tijdens de wedstrijd abominabel co-commentaar.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:06 schreef Buitendam het volgende:
Waarom is er bij Twente gevochten dan?
JE KOMT WITTE HE?quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Youri gaf live tijdens de wedstrijd abominabel co-commentaar.
Jammer man.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:07 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb trouwens de eerste 3/4 minuten gemist dus ook het geven van de cadeau's. Alleen van Merab meegekregen.
Mijn vraag dus ook gemist. Vraag maar alvast om de mp4.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:07 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb trouwens de eerste 3/4 minuten gemist dus ook het geven van de cadeau's. Alleen van Merab meegekregen.
Allememachies, er liggen toch genoeg dvd'tjes hier achterin de Prelude, dus die kan er ook nog wel bij.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd johannes ouwe kanalenveger.
Ik ook. Voel je pijn bro.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:07 schreef RensAjacied het volgende:
Wat is dit nu Johannes, jij rijdt in een Prelude?quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Allememachies, er liggen toch genoeg dvd'tjes hier achterin de Prelude, dus die kan er ook nog wel bij.
Moet het weer ordinair? We zitten hier niet in VBL Johannes.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je zou toch een 18 jarige uit elkaar trekken?
http://www.streamoftheday.com/player.php?stream=2&type=veetle
Welke vraag?quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Mijn vraag dus ook gemist. Vraag maar alvast om de mp4.
Lekker dvd'tjes verkopen in een tuincentrum Velzenbroek, heerlijk man.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Allememachies, er liggen toch genoeg dvd'tjes hier achterin de Prelude, dus die kan er ook nog wel bij.
Ik liep hem zaterdag in Eindhoven nog tegen 't lijf. Die witte is groot, man.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
de ene witte mag niet meer komen van Johan
quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:08 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Wat is dit nu Johannes, jij rijdt in een Prelude?Wat voor één als ik vragen mag?
En Adriaantje kan ik prima op het dak vastbinden.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Lekker dvd'tjes verkopen in een tuincentrum Velzenbroek, heerlijk man.
Niet een hele originele vraag maar leuk dat hij werd gesteld.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik feliciteerde Jan en vroeg wat het mooiste cadeau was dat hij vandaag had gekregen.
Jij liep op de legerbaan / de persoonlijke trainingsbaan van Aad300?quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik liep hem zaterdag in Eindhoven nog tegen 't lijf. Die witte is groot, man.
Van originaliteit ken je niet vretenquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Niet een hele originele vraag maar leuk dat hij werd gesteld.
Gefeliciteerd met je bericht op tv.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Mijn vraag dus ook gemist. Vraag maar alvast om de mp4.
Die zet je gewoon op het imperiaal.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En Adriaantje kan ik prima op het dak vastbinden.
Nu ga ik het vanavond weer beluisteren, dat snap je zeker wel.
Opperkleurder.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Van originaliteit ken je niet vreten
"Nou ik denk dat ik maar naar huis ga Evert, want deze wedstrijd is niet om aan te zien"quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Youri gaf live tijdens de wedstrijd abominabel co-commentaar.
Topquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:11 schreef kapiteintje het volgende:
Rens:
http://rtlxl.nl/#!/voetba(...)ba-bd43-9e9afc64fe93
Kan ik die van je kopen?quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die zet je gewoon op het imperiaal.
'quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:14 schreef modderfokker. het volgende:
hoofd van Mario Been lijkt wel een gravelpad
quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:16 schreef Gramulanion het volgende:
Dus als ik het goed begrijp is Johan een beetje hypocriet.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:16 schreef RensAjacied het volgende:
Johan at 10 jaar geleden elke dag een kroketje uit de muur.
Toen at hij gewoon bananenschuimpjes.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dus zijn principes schommelen nog weleens.
InZanity approvesquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:18 schreef Caland het volgende:
Huh. Nu is het de schuld van Guardiola. Wtf is dit
Ik heb soms een beetje het gevoel dat jij wel fan van Robben bent.quote:
Gast waarom ga je een speler terugroepen in een vol stadion?quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:18 schreef Caland het volgende:
Guardiola gaat Robben kapotmaken na zijn uitbarstingquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:18 schreef Caland het volgende:
Dat dus. Wat een mongolen daar zeg.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:18 schreef Caland het volgende:
Homo's hebben niks met voetbal.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:18 schreef GGMM het volgende:
Robben moet gewoon met z'n poten van de bal afblijven.
Er zullen wel gewoon afspraken gemaakt zijn.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gast waarom ga je een speler terugroepen in een vol stadion?
Kan me niet voorstellen dat Robben dan de bal pakt.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Er zullen wel gewoon afspraken gemaakt zijn.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:19 schreef satecl het volgende:
Guardiola moet dood. Anders wordt Oranje geen wereldkampioen.
Jij kent hem?quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat Robben dan de bal pakt.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:19 schreef satecl het volgende:
Guardiola moet dood. Anders wordt Oranje geen wereldkampioen.
Nee. Want egoistisch staat niet in zijn woordenboek.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat Robben dan de bal pakt.
Maar B100 heeft altijd pech.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bayern heeft nog wel wat goede spelertjes in de B100.
ja maar anders zou hij de bal toch niet pakkenquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Er zullen wel gewoon afspraken gemaakt zijn.
Dat Robben een kwalletje is dat is toch al wat langer bekend?quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ja maar anders zou hij de bal toch niet pakken
Rens komt toch uit die harde wijk in Deventer?quote:
De Worp?quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:21 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Rens komt toch uit die harde wijk in Deventer?
Spitfire, lekker wijf ernaast.
Onder de rook van Steenwijk.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:21 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Rens komt toch uit die harde wijk in Deventer?
Spitfire, lekker wijf ernaast.
Immers mist een kansquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:22 schreef PowerLoungen het volgende:
Robben die voorzichzelf gaat ?
Doet die toch al zijn hele leven ?
Weet ik Johannes.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wist je dat daar een hele mooie club speelt?
Hier heb je alle Robben hoogtepunten van gisterenquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:22 schreef TwenteFC het volgende:
Heeft iemand nog een youtube filmpje van dat robben momentje?
Dankjequote:Op maandag 21 oktober 2013 21:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier heb je alle Robben hoogtepunten van gisteren
http://video.sport1.nl/ma(...)-aan-maar-is-pislink
tja Amersfoortquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:26 schreef Gramulanion het volgende:
Iemand uit Amersfoort stelt een domme vraag.
In Amersfoort zit een dierentuin.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:26 schreef Gramulanion het volgende:
Iemand uit Amersfoort stelt een domme vraag.
Excuses danquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe eens normaal joh, Happel komt uit Amersfoort.
Dat zie je in geen ander land. In Italië worden de tepels met pleisters verborgen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Johan zei kutjes.
dat is grappig
Vorige maand overleden.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:27 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Zwartkruis is altijd bizar serieus en Wilfred gaat trollen. Dat is potentiële mooie tv.
Als Cruijff bondscoach was in '90 waren we wereldkampioen gewordenquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat zie je in geen ander land. In Italië worden de tepels met pleisters verborgen.
In Engeland wordt Kut met piep weggepiept.
quote:
Het is lang geleden dat je zoiets zinnigs hebt gezegd.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Als Cruijff bondscoach was in '90 waren we wereldkampioen geworden
quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Als Cruijff bondscoach was in '90 waren we wereldkampioen geworden
In tong's belevingswereld is Nederland al minimaal 3 keer wereldkampioen geweestquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is lang geleden dat je zoiets zinnigs hebt gezegd.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:30 schreef Caland het volgende:
[..]
In tong's belevingswereld is Nederland al minimaal 40-45 keer wereldkampioen geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |