tot zoquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Mobiel FOK!ken is kut.
Dus doei doei.![]()
die heb ik 3x moeten doen om ecdl te behalenquote:
Dan ben ik bang dat je het niet weetquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die heb ik 3x moeten doen om ecdl te behalen
maar vertel? Googlen kan ik wel goedquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan ben ik bang dat je het niet weet
Ik heb 3 kolommen, A, B en C. Kolommen B en C wil ik verbergen en zodra een bepaalde waarde in Kolom A komt, moet of kolom B of kolom C zich weergeven.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar vertel? Googlen kan ik wel goed
waarom?quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb 3 kolommen, A, B en C. Kolommen B en C wil ik verbergen en zodra een bepaalde waarde in Kolom A komt, moet of kolom B of kolom C zich weergeven.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Die dude die me aan heeft genomen ook.. Belt ie van de week op, 'heb jij verstand van excel?' ik:nee maar wil best even kijken voor je.. Blijkt ie gewoon cellen in Word te bedoelen
quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Die dude die me aan heeft genomen ook.. Belt ie van de week op, 'heb jij verstand van excel?' ik:nee maar wil best even kijken voor je.. Blijkt ie gewoon cellen in Word te bedoelen
geweldige gast, maar met computers kan ie niet omgaanquote:
hmm.. Paperclip vragen?quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Anders wordt het geheel nogal breed
Beetje jammerquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
geweldige gast, maar met computers kan ie niet omgaan
Ik vraag het zo even in het Excel topicquote:
verstandig.. Die nerds weten dat vast welquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beetje jammer
[..]
Ik vraag het zo even in het Excel topic
Ongetwijfeldquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
verstandig.. Die nerds weten dat vast wel
ik probeer altijd zo ver mogelijk bij excel uit de buurt te blijven..quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
OngetwijfeldIk weet dat het op een of andere manier mogelijk is, want op m'n werk kan het ook
Alsof er nog niet genoeg geschuurd wordt daar.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
De kroeg waar ik werk hebben ze trouwnend vorige week opnieuw geschilderd.. Hebben die mongolen wel de bar geschuurd, maar niet afgelakt..
Handig.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
De kroeg waar ik werk hebben ze trouwnend vorige week opnieuw geschilderd.. Hebben die mongolen wel de bar geschuurd, maar niet afgelakt..
Ja begrijpelijk wel. Er is gewoon te veel mogelijkquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik probeer altijd zo ver mogelijk bij excel uit de buurt te blijven..
bij ons? Nee, er wordt zelden gedanst.. Maar als dat gebeurd doen ze het wel op de bar! Dronken studenten.. Ze zijn geweldigquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:18 schreef rolklem het volgende:
[..]
Alsof er nog niet genoeg geschuurd wordt daar.
- haha wat een grap.
bij mij te veel onmogelijkquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja begrijpelijk wel. Er is gewoon te veel mogelijk
Hey een kroeg waar niet gedanst wordt, daar moet ik zijnquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
bij ons? Nee, er wordt zelden gedanst.. Maar als dat gebeurd doen ze het wel op de bar! Dronken studenten.. Ze zijn geweldig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |