SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekkere vrouwelijke techno DJ's
Xosar.
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
Ja dan wordt het lewan~ RvP te veel nadelen zo te horenquote:
Ik heb Grieks gekozen dus ik herkende het niet.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
even stoer doen met mijn middelbareschoollatijn
Lewan NIF nemen of behouden.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:24 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Ja dan wordt het lewan~ RvP te veel nadelen zo te horen
Ik heb 6 teams: 2 bronzen, 2 zilveren en 2 gouden.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:26 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Met welke teams spelen jullie eigenlijk?
kan ik dus beter normale Lewandowski halen en dan robben halenquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:27 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Lewan NIF nemen of behouden.
IF was niet heel goed vond ik.
Ik zit nu in D6 en kom er gewoon niet doorheen met bepaalde teams, moet echt gaan zoeken naar een team dat me echt goed ligt..quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:27 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik heb 6 teams: 2 bronzen, 2 zilveren en 2 gouden.
zonde van je tijdquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:27 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Lewan NIF nemen of behouden.
IF was niet heel goed vond ik.
Grieksquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:27 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik heb Grieks gekozen dus ik herkende het niet.
quote:
Ja, leuk, dalen de prijzen nog sneller. De prijzen van alles is zo laag. Er klopt iets niet. Sterker nog: Er is iets niet pluis.....quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:36 schreef FCsuarez het volgende:
Zal EA dit jaar trouwens geen HH's doen
Er zijn veel te veel kaarten en veel te veel coins op de markt en gold > alles.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, leuk, dalen de prijzen nog sneller. De prijzen van alles is zo laag. Er klopt iets niet. Sterker nog: Er is iets niet pluis.....
Te veel kaarten vooral. Als er alleen te veel coins op de markt zouden zijn, zouden de prijzen stijgen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:42 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Er zijn veel te veel kaarten en veel te veel coins op de markt en gold > alles.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:42 schreef Dudeweiser het volgende:
https://www.facebook.com/fappythedolphin
hahahahaha wtf
Doen ze toch nooit in het begin?quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:36 schreef FCsuarez het volgende:
Zal EA dit jaar trouwens geen HH's doen
Nee daar word ik echt helemaal gestoord vanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |