nee, de internationale zakenwereld heeft het vertrouwen in dit bedrijf niet verloren.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:26 schreef lucatoni het volgende:
Het valt me op dat de koers van dit aandeel elke keer dezelfde bewegingen herhaalt. Als mijn voorspelling juist zijn zal er wederom een stijging plaatsvinden tot ongeveer 2,19 - 2,20 en zal hij daarna weer dalen tot net onder de 2 euro. Ben benieuwd
we zullen zien, ben erg benieuwd.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:49 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee, de internationale zakenwereld heeft het vertrouwen in dit bedrijf niet verloren.
Pas bij verkoop is de balans op te makenquote:
Zolang er niet wat groter nieuws voorbij komt, blijft het een jojo.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:32 schreef Sunri5e het volgende:
Ik zou na vandaag niet meer instappen. Dit is een typisch gokaandeel
ik vind Imtech een mooi bedrijfquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:32 schreef Sunri5e het volgende:
Ik zou na vandaag niet meer instappen. Dit is een typisch gokaandeel
Dat vond ik van Versatel ook.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 01:27 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ik vind Imtech een mooi bedrijf
TomTom vind ik ook een mooi bedrijf, maar ik zou er niet in durven te investeren.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 01:27 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ik vind Imtech een mooi bedrijf
Dat ga ik ook doen. Als de cijfers goed zijn dan stap ik in. Helaas voor mij op een zeer waarschijnlijk hogere koers dan nu. Maar ook een stuk minder risico.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:53 schreef DrSnuggle het volgende:
Ik wacht het allemaal af tot 7 november, kijken wat het aandeel doet als de kwartaalcijfers bekend worden.
Is er ergens te vinden wat de verwachtingen zijn van de kwartaalcijfers?
Verwachtingen kun je ook voor jezelf bepalen door onderzoek te doen en nieuws te volgen. Zelf verwacht ik een kleine groei in omzet, gezien het feit dat ze verschillende grote projecten erbij hebben gekregen en samenwerking zijn gestart met Engels bedrijf. Cijfers zullen denk ik niet heel spetterend zijn, maar verwacht zeker herstel ten opzichte van vorige periode.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:53 schreef DrSnuggle het volgende:
Ik wacht het allemaal af tot 7 november, kijken wat het aandeel doet als de kwartaalcijfers bekend worden.
Is er ergens te vinden wat de verwachtingen zijn van de kwartaalcijfers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |