oh ja, dit venster stond ook openquote:
Wat?quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:38 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Damn --> 829.506 Views
Best een hoop
In 7jaar
Views op een filmpje op youtube.quote:
Vind het wel fijnquote:
babequote:
ja, beter dan vanmiddagquote:
nee, op zo'n momenten haak ik gewoon af. ik moet wel gewoon nog kunnen werken tussendoorquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:05 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Beertje![]()
Ja, ging echt TE snel.. En ging ook bijna nergens over..
Geld ook voor mij hoor.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, op zo'n momenten haak ik gewoon af. ik moet wel gewoon nog kunnen werken tussendoor
Ja, ik praat soms even mee, maar als het zo druk is dan heb ik er ook geen zin meer in..quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, op zo'n momenten haak ik gewoon af. ik moet wel gewoon nog kunnen werken tussendoor
zo maar eens op de bank gaan liggen voor 2 afleveringen duitse bzvquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:09 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Ja, ik praat soms even mee, maar als het zo druk is dan heb ik er ook geen zin meer in..Kan je je kop wel over breken ja..
Ik vind Duits kut..quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo maar eens op de bank gaan liggen voor 2 afleveringen duitse bzv
ik nietquote:
quote:is drie dagen op vakantie geweest in Barcelona voor een klein maandsalaris: benzine 50E, vlucht 50E, bus 25E, hotel 80E, eten en drinken #100E, iphone 4S gepikt 650E, conferencecall via Roemenie, Bulgarije en Marokko naar Groot Brittanie 1270,50E... Niet gedekt pffff... Tip voor iedereen: verander je simlock in iets anders dan 0000 (dom, dom dom...)! Iemand nog een iphone 4 liggen?
Das toch wat je standaard doetquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik niet
ohw en even een facebook bericht van een vriend hier quoten:
[..]
lijkt me wel jaquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:17 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Das toch wat je standaard doet
ik iig wel
Ik niet... Mocht de telefoon gejat worden, direct provider bellen en simkaart blokkeren.. die 1270,- kan dan ook worden verwijderd...quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:17 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Das toch wat je standaard doet
ik iig wel
jij hebt geen pincode op je telefoon?quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:21 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ik niet... Mocht de telefoon gejat worden, direct provider bellen en simkaart blokkeren.. die 1270,- kan dan ook worden verwijderd...
0000quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij hebt geen pincode op je telefoon?
Hahaha dan ben je zuur!quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik niet
ohw en even een facebook bericht van een vriend hier quoten:
[..]
pincode is op de sim, is al een aantal telefoons gelijk dusquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:27 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Bedoelde meer van nieuwe telefoon, gelijk pincode aanpassen
awhquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:25 schreef gianni61 het volgende:
Verdomme, bij duitse bzv een leuke 24 jarige boerin... is ze lesbisch
is toch al de 2de aflevering dus had toch geen brief kunnen schrijvenquote:
Hiquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is toch al de 2de aflevering dus had toch geen brief kunnen schrijven
En: hai LB
Stuartquote:
Waddupquote:
Net Chinees gegeten maar het viel een beetje tegen. Misschien heb ik wel teveel gegeten.quote:
Kan een keer gebeuren.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Net Chinees gegeten maar het viel een beetje tegen. Misschien heb ik wel teveel gegeten.
Ik ben een slecht mens
#Gluttony
Dikzakquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Net Chinees gegeten maar het viel een beetje tegen. Misschien heb ik wel teveel gegeten.
Ik ben een slecht mens
#Gluttony
Zo ver kom ik niet.quote:
Als mijn tel gejat word, is het profider bellen,en daarna mn phone opafstand eerst resetten en dan lockenquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:21 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ik niet... Mocht de telefoon gejat worden, direct provider bellen en simkaart blokkeren.. die 1270,- kan dan ook worden verwijderd...
Go for itquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:39 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
[..]
Dat laat ik mij geen 2 keer zeggen
Als je zo goed kunt mikkenquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:40 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
Een steen in je smoel kun je krijgen!
Niet te missen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |